Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Når rydder du ut julen hjemme hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Mid januar eller rett etter nyttåraften, det spørs hvor lenge jeg vil bevare julestemningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Rydder ikke ut julen før ca midt i januar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Pleier å gjøre det rett etter nyttår. Så det blir vel rundt 2. januar tenker jeg. Da er jeg lei ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 18. oktober 2003 #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er det ikke noe som heter at julen skal ryddes ut 13. dag jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 18. oktober 2003 #6 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er det ikke noe som heter at julen skal ryddes ut 13. dag jul? Har faktisk hørt om både 13. og 20. dag jul..... Da rydder vi vel ut jula ca 20. dag jul. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. oktober 2003 #7 Del Skrevet 18. oktober 2003 13. dag evt. 20. dags jul skal julen ryddes ut... For min egen del rydder jeg gjerne vekk juletingene rett over nyttår.. (stort sett første lørdag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 18. oktober 2003 #8 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vi rydder julen ut 13 dag jul.. Sånn er det vanligst hos oss... Å da er vi begge lei av julen likevel så... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. oktober 2003 #9 Del Skrevet 18. oktober 2003 Oj :o Her går det fort gitt! Så fort vi er i oktober mnd begynner alle å tenke, snakke og planlegge jul. Og jammen santen begynner man i oktober også å snakke om når man rydder ut julen :o Så til spm: vi rydder ikke ut jul siden vi ikke har jul her, den har vi i Bergen med all familie. Men neste år kommer vi nok til å rydde ut julen noen dager etter nyttår tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 #10 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vi kaster ut julen senest 13 dag jul... Jeg begynner pyntinga til jul ved 1 søndag i advent eller 1 desember... Å kaster ut jula så fort juleuka (mellomjula) er over.. (24-31) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 18. oktober 2003 #11 Del Skrevet 18. oktober 2003 i begynnelsen av januar. Da er jeg så lei ig har ingen forventniger til julen lenger, at jeg vil bare få den ut! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #12 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg rydder ut som jeg rydder inn, litt om gangen... Det blir så himla tomt etterpå.... juletreet går først og julegardinene sist..... Men jeg er oppdratt til 20. dag jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 18. oktober 2003 #13 Del Skrevet 18. oktober 2003 Min bestemor sa bestandig: 20. dag Knut jager jula ut! 13. januar blir det vel....synes det er koselig å ha det litt julete noen uker utpå nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #14 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg ELSKER jula, men etter nyttårsaften er det slutt! Jeg rydder ut jula et par-tre dager ut i januar - da er jula definitivt over for min del - og jeg lengter etter å gjemme vekk tingene igjen - og starter å glede meg til neste jul! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #15 Del Skrevet 19. oktober 2003 Snarest mulig etter nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. oktober 2003 #16 Del Skrevet 20. oktober 2003 Snarest mulig etter nyttårsaften! Her også, gjerne 1. januar hvis jeg har hode til det. :blunke: Mulig at jeg rydder vekk noe på nyttårsaften også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 20. oktober 2003 #17 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er veldig glad i jula. Pynter så sent som mulig (men det er som regel klart til jula ringes inn - altså kl. 17 på julaften) og rydder ut så sent som mulig! 20. dag jul er hovedregelen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. oktober 2003 #18 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg pleier å rydde ut ca 13. dag jul, tror det er gammel tradisjon? Da er jeg som regel akkurat passe lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #19 Del Skrevet 20. oktober 2003 Rett etter nyttår, som oftest siste dagen før man starte i skole/jobb igjen etter juleferien. Når man er tilbake til hverdagen er det liksom ikke noen stas med julepyn lengre synes jeg. Men jeg glemmer jo selvfølgelig en og annen liten ting, så noe kan bli hengende til langt ute i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 20. oktober 2003 #20 Del Skrevet 20. oktober 2003 Men jeg er oppdratt til 20. dag jul.... Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå