Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er en gutt på 27 . I mitt arbeid driver jeg å reiser en del. Satt på flyet her en dag og ble servert av de cabinansatte. Må si jeg ble det som kalles for kåt. Var en dame på rundt 45 som serverte meg.Hun var iført dressjakke med en brun høghalsa genser inni.Hadde svart strømpebukse og skjørt.Det jeg lurte på er om dere damer synes jeg har en rar fetisj.Elsker å se damer i høghalsa og strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Rar? Litt sjelden kanskje, men synes det høres ganske uskyldig og ufarlig ut jeg. Men ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det er ikke første gangen jeg har hørt om denne fetisjen, for å si det sånn. Det er flott at vi tenner på vanlige klær, og ikke bare "sex-uniformer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei igjen hr. høyhalsa Du har vært her før med pologenserene dine, men det er vel fremdeles en ganske harmløs greie det? Så lenge man ikke skader noen med seksualiteten sin kan man vel tenne på akkurat hva man vil :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hva m høyhalsa strømpebukser, da...??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hva m høyhalsa strømpebukser' date=' da...??? :o [/quote'] Finnes høyhalset catsuit, Chimp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Strømpebukser er i hvert fall det mest opphissende jeg kan tenke meg. Nydelige kvinneben iført nylonstrømpebukser er et vakkert syn. Nylon elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Slapp av ingen rar fetisj, det. Og det er mange (alle?) menn som liker stømpebukse ja, ikke noe rart med det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Finnes høyhalset catsuit, Chimp That's it!!! Kroppsstrømpe på godt norsk!!! Høyhalset sådan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå