camie Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvor i alle dager finner jeg slike?? Har søkt litt på nettet, men utvalget var da ikke noe å skryte av....Tenkte jeg skulle ha et ekstra par i tilfelle jeg blir sliten av å gå med sko med høy hæl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 På Bridalshoes har dei sko i alle høgder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 http://www.shadesshoes.com/adult4.html Her har du mange flotte sko med lav hel..Har kjøpt de i midten de koster 660kr i sandefjord..Billigre enn på nett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ta en titt på mine sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 18. oktober 2003 #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvilken str. bruker du? Jeg har enkle et par med 5cm hæl......annonse ligger tpå Markedsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvilken str. bruker du? Jeg bruker størrelse 38. Tex: Likte skoene dine for det er noe i den duren jeg vil ha. Gode komfortable sko, som jeg kan bytte til når de andre skoene blir for slitsomme å gå med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #7 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nettopp derfor har jeg kjøpt lave gode sko jeg kan gå med hele dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 18. oktober 2003 #8 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har derfor også kjøpt sko med lave hæler. Jeg er 1,75, så jeg foretrekker ikke å bli så sinnsykt høy. Så er jeg ikke vant til å gå i så høye hæler, kan ikke risikere å snufle på den store dagen! 8) (bridalshoes.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 18. oktober 2003 #9 Del Skrevet 18. oktober 2003 Morsomt Camie, jeg skal ha disse skoene. Nesten lik dine Disse er kjempegode å gå i, og IKKE så stor hel... Jeg var også ute etter noen slike som Tex og jea, men styntes Rainbow sine sko var kjempemye å ha på... :D Derfor ble det disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. oktober 2003 #10 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ta en titt på Bridalsave(www.bridalsave.com). Der er det massevis av lave og flate sko. Masse søte ballerinasko som jeg synes er kjempesøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå