Gjest Bustyvel Skrevet 26. desember 2010 #41 Del Skrevet 26. desember 2010 -Festival-billett -1500kr gavekort på spa -Sex&Singelliv 2. -3 Store hånklær -Klut + lite, mellom og stort hånkle med navnet mitt på -Gavekort på h&m -En genser -D&G-The One parfyme+body lotion -2 Sengesett fra høie -2 Dunputer -Et par skinnhansker med ull-fòr -Kjempevarm lue -Et brettspill -Et par nydelige øredobber med diamant -Et par perleøredobber -Kattestativ -Litt hår-dill dall. -Røyke-votter/hansker (noe som disse: http://www.accessorize.no/default.asp?V_ITEM_ID=3321 ) -En veske -Flippfloppere -Kulepenn, serviett og en barne-dagbok ( ) -En glass-skål -Hjemmelaget godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 27. desember 2010 #42 Del Skrevet 27. desember 2010 - Parfyme: DKNY Be Delicious (rosa) :rødme: - To bøker i krimserien jeg samler på - Bok om New York - Et bilde som venninnen min laget til meg, fantastisk bilde! :rødme: - 2 pysjamassett - Øredobber, coctailringer og sminke - 3 kostymedrama miniserier fra BBC - 2 filmer - Kopp med bilde av meg og venninnen min :rødme: - Masse sjokolade og marsipan :D - Body butter fra Body Shop Kjempefornøyd! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. desember 2010 #43 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk: Penger til å kjøpe bestikk jeg samler på (i London) Stavmikser Lysekrone To håndmalte kopper i serien jeg samler på Kremfargede tøfler Sort Moncler-lue med pelsdusk Eggeglassholdere i "sølv" Salatbestikk Body butter Skrubbesvamp Håndkrem fra Laura Ashley To gavekort Bossbøtte til badet Oljekanne i "sølv" fra Oliviers, sammen med olivenpaste Gammelt "sølv"fat (arvegods) Ullstrømpebukse Det var det jeg husker i farten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 27. desember 2010 #44 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk alt jeg ønsket meg pluss litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #45 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere som ramser opp detaljerte lister, det hadde vært moro om dere skriver hvor gamle dere er og hvem dere får alt dette fra. Jeg er voksen og den eneste som gir meg dyre gaver er mannen. Foreldrene mine sluttet å gi meg dyre gaver når jeg etablerte meg og begynte å tjene mine egne penger. Ser at mange av dere har fått 3-4 kjempedyre gaver, og lurer på hvor mange dere har i livet deres som gir så flotte gaver, det er liksom ikke venninnegave med UGG sko akkurat? Jeg fikk Kaffemaskin Peissett + noe småtteri hjemmelagede pynteting deilig olje&balsamicosett et kinect spill innrammet bilde av to som betyr mye for meg --> gaven jeg ble mest glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 27. desember 2010 #46 Del Skrevet 27. desember 2010 En flott interiørbok 2 lærebøker i Photoshop Morgenkåpe Tunika 4 krus til serviset mitt 2 fotografier i ramme Øyenskyggepalett Penger For første gang fikk jeg ingenting jeg ikke har behov for eller har ønske om å bytte! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 27. desember 2010 #47 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk: 1000 kr Tre pocketbøker jeg ønsket meg En ullcardigan Fleecepledd Blits (denne var både bursdag- og julegave fra deler av familien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere som ramser opp detaljerte lister, det hadde vært moro om dere skriver hvor gamle dere er og hvem dere får alt dette fra. Jeg er voksen og den eneste som gir meg dyre gaver er mannen. Foreldrene mine sluttet å gi meg dyre gaver når jeg etablerte meg og begynte å tjene mine egne penger. Ser at mange av dere har fått 3-4 kjempedyre gaver, og lurer på hvor mange dere har i livet deres som gir så flotte gaver, det er liksom ikke venninnegave med UGG sko akkurat? Jeg fikk Kaffemaskin Peissett + noe småtteri hjemmelagede pynteting deilig olje&balsamicosett et kinect spill innrammet bilde av to som betyr mye for meg --> gaven jeg ble mest glad for Jeg er 24 år. De jeg får de dyreste gavene av er mine foreldre og min bestefar. Det har nok noe med at jeg er eneste barnebarn og eneste barnet til mine foreldre og bestefar. En annen årsak er nok også at mine foreldre aldri har vært de som gav meg alt jeg pekte på, de prioriterte derfor heller dyrere gaver én gang i året og en fin sommerferie, framfor masse dill-dall ellers. Julegavene jeg får av mine foreldre (og bestefar) er også preget av å være både praktiske, men samtidig noe jeg ønsker meg, som f.eks slalåmski (siden hele familien sto mye på det før), pc (den gang det ikke var like vanlig som i dag, men praktisk fordi jeg trengte den til f.eks skolearbeid) osv. Pengene fikk jeg blant annet av mine foreldre og min bestefar, som er øremerket vårt forestående bryllup. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 28. desember 2010 #49 Del Skrevet 28. desember 2010 Dere som ramser opp detaljerte lister, det hadde vært moro om dere skriver hvor gamle dere er og hvem dere får alt dette fra. Jeg er voksen og den eneste som gir meg dyre gaver er mannen. Foreldrene mine sluttet å gi meg dyre gaver når jeg etablerte meg og begynte å tjene mine egne penger. Ser at mange av dere har fått 3-4 kjempedyre gaver, og lurer på hvor mange dere har i livet deres som gir så flotte gaver, det er liksom ikke venninnegave med UGG sko akkurat? Jeg er 20 år, og har stor familie. Hva jeg har fått av hvem, er ingenting et helt forum trenger å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. desember 2010 #50 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg fikk masse fint til jul! Diamantøredobber av mannen Elekstrisk pledd av jentene mine Hjemmestrikket jakke m tradisjonellt mønster Ull-labber Bøker Mummikopper jeg samler på Masse god vin Snop dessertskåler Guessklokke Er 34 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genieinabottle Skrevet 1. januar 2011 #51 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg er 29 år, og jeg fikk: Av mannen: Uggs Pysjamas, tøfler, truser, sokker og en krem fra Victorias secret Gavepakke med stearinlys, romspray og duftolje fra en designbutikk i London Mac Et par dvd'er Av foreldre: Iphone 4 30000 kr 12 glass skjerf gavekort tøfler en kopp bok dvd håndklær såpedispenser Søsken: Duftlys Dusjsett med skrubb og masse dill Skjerf Rettetang Onepiece Fat Dvd-spiller En sesong av en serie på dvd Besteforeldre: 13500 kr Lyslykt Drops Venninner og øvrig: Onepiece Lys, neglefil, såpe og dill til badet En flaske vin Tøfler Gavekort Og så husker jeg faktisk ikke mer... Fikk sinnsyke mengder.. Endret 1. januar 2011 av genieinabottle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #52 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg er 29 år, og jeg fikk: Av mannen: Uggs Pysjamas, tøfler, truser, sokker og en krem fra Victorias secret Gavepakke med stearinlys, romspray og duftolje fra en designbutikk i London Mac Et par dvd'er Av foreldre: Iphone 4 30000 kr 12 glass skjerf gavekort tøfler en kopp bok dvd håndklær såpedispenser Søsken: Duftlys Dusjsett med skrubb og masse dill Skjerf Rettetang Onepiece Fat Dvd-spiller En sesong av en serie på dvd Besteforeldre: 13500 kr Lyslykt Drops Venninner og øvrig: Onepiece Lys, neglefil, såpe og dill til badet En flaske vin Tøfler Gavekort Og så husker jeg faktisk ikke mer... Fikk sinnsyke mengder.. Du har en rik familie med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #53 Del Skrevet 3. januar 2011 Veldig glad for alle de flotte gavene jeg fikk i år: - Objektiv til speilreflekskamera - Fotobag - Millenium-triologien på DVD - Ullpledd - To kokebøker - Nydelige hjemmelagede øredobber - Skjerf fra Beck Søndergaard - To glass i en serie jeg samler på - Pakke med økologisk duftlys, bodylotion, skrubb og leppepomade - Kåpe fra Oasis - To bøker jeg ønsket meg - Etui til iPod - Ullboxer og skisokker fra Kari Traa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 3. januar 2011 #54 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) 4 saueskinn håndklær bok handsker en genser sjal 6 glass te-beholder gavekort på interiørbutikk babybadebalje et sengesett ullteppe dusjsåpe babyklær litt småstæsj Endret 3. januar 2011 av sjøhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #55 Del Skrevet 3. januar 2011 Tur til Dubai og middag på Burj al Arab av mine foreldre. Diamantøredobber av min far iPad av min bror (kombinert jule- og bursdagsgave). True Blood, to kjoler og vin av noen venner. Har Ikke fått alle gavene ennã Herregud er dere rike eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #56 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg fikk: 4500kr En rar timg ingen skjønte hva var Hello Kitty matboks Pyntejuletre pyntet med 50lapper Ørepropper Veldig fornøyd Har dere funnet ut hva den rare tingen var da? Hva med å spørre de som kjøpte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 4. januar 2011 #57 Del Skrevet 4. januar 2011 Salatbolle Pepperkvern 2 fl vin Sjokolade Parfyme Fotpleiesett Nattkjole Undertøysett Genser 2 Topper Veske Fikk heldigvis ikke slips, det vel noen som har oppfattet at det er turn off her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #58 Del Skrevet 4. januar 2011 Salatbolle Pepperkvern 2 fl vin Sjokolade Parfyme Fotpleiesett Nattkjole Undertøysett Genser 2 Topper Veske Fikk heldigvis ikke slips, det vel noen som har oppfattet at det er turn off her. Blir du virkelig kåt av julegaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå