Gjest Harriet Skrevet 25. desember 2010 #21 Del Skrevet 25. desember 2010 Utrolig så mange gaver endel ser ut til å få, blir nesten litt sjokkert her jeg sitter og leser. Jeg fikk endel deilige kroppsprodukter, og skal kose meg med mine egne SPA-stunder i juleferien. Gavene blir heldigvis færre og færre ettersom jeg blir eldre, og jeg har vært en aktiv pådriver for å kutte ut gaver til voksne i familien. Julekaffe, kroppsprodukter, vin og julepynt synes jeg er greie gaver både å gi og få - blir nesten brydd når jeg får dyre, flotte gaver av folk. Å ramse opp julegavene er sånn vi gjorde da vi var fjorten - som voksen er julegavene kun en liten del av julefeiringen, heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. desember 2010 #22 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk: - 2 bøker - 1 champagne glass (samler på en serie) - 4 kopper - PC veske - DVD boks - en vase - sengetøy & laken - kinogavekort - bakebok - 2 CDer - mango klokke - parfyme - 500kr - sjokolade - lommerpenger til New York turen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mia Skrevet 25. desember 2010 #23 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk utrolig mye fint til jul: UGGs vintersko i skinn med pelskant Lekkert undertøy fra min kjære (for liten truse, men det er jo bare kjempebonus ) Kokebok Parfymen Angel fra Thierry Mugler Pelspledd fra Kid Fotokalender fra lillesøster med bilder hun har tatt selv Treningsambånd til Iphone + nye øretelefoner/handsfree Hansker Armbånd fra Arts & Crafts Badehåndkle fra Lexington Nuppefjerner fra OBG Nordinca + Tangle tingler (som jeg ikke aner hva er, flokefjerner eller noe) 4 vinglass Øredobber fra Snö of Sweeden Nå kommer bursdagen min snart, 21. januar, så nå må jeg forte meg å finne på noe å ønske meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 25. desember 2010 #24 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk: sengtøy leggvarmere klær øredobber tøfler en ring øyenbryns-trimmer noen lys et smykke hårstrikker en såpe penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #25 Del Skrevet 25. desember 2010 Jøss, mange a dere har jo de listene.. Men er veldig fornøyd med det jeg fikk også.. Hjerte øredobber av samboern Dagbok for 2011 Skjønnheten og udyret på Blu-Ray Robin Hood på BR Nye øreplugger til mp3 Pus, kåt som faen (bok) et glass Taco-sett (felles gave) Negl/håndsett fra Body shop (håndkrem, neglebørste og neglefil) Og et flott bilde med en søt venninde tekst av venninda mi.. Meget fornøyd!!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 25. desember 2010 #26 Del Skrevet 25. desember 2010 Er så fornøyd med gavene jeg fikk i år, tror aldri jeg har fått så mange store ting - Speilreflekskamera - Pulsklokke - En bok - Skjerf, lue, strikkevotter - Slalomski - Gavekort - Kremer og diverse fra body shop - Et smykke - Penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #27 Del Skrevet 25. desember 2010 Gavekort på bøker 500 kr Flere bøker Flere kjempefine telysholdere Sokker, undertøy, skjerf, leggings Fine håndklær God te Likør Fin julepynt Har sikkert glemt noe nå. Er veldig fornøyd med jula, koselig feiring med familien og hyggelige gaver som vil bli brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 25. desember 2010 #28 Del Skrevet 25. desember 2010 En veske Sko Masse sminke Sims 3 helaften Gavekort Penger Tøfler Skjerf Koss hodetelefoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 25. desember 2010 #29 Del Skrevet 25. desember 2010 Fine sofa puter,lip gloss,armbaand,jule engler*fiine# jule duk og te lys holder#ikke fine,hysj# haanduker,en spark,jippi,og speilreflekskamera,1000 kr i kontanter,veske,grytekluter i silikon,og koselig julepynt som barna har laget i bhg og skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2010 #30 Del Skrevet 25. desember 2010 Gavekort på sportsbutikk på 1500kroner gavekort på senter på 200 smykkestativ såpe, parfyme og duftlys med vaniljeduft bronsepudder strikkasokker little big planet til ps3 Lasagneform med divere godsaker fylt i luksussjokolade gavekort på vita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. desember 2010 #31 Del Skrevet 25. desember 2010 Lancôme Genifique dagkrem og nattkrem 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 25. desember 2010 #32 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Fra foreldre: Nydelig sengeteppe 6 stk Rosendahl-middagstallerkener 4 stk Rosendahl-glass 4 stk Rosendahl- suppeskåler Nydelig diamantarmebånd Tøfler Pysjamas Fra samboer: Ikke fått ennå Fra øvrig slekt/familie og venninner 3 bøker Masse interiørting; lysestaker, en del glass (tror det var 4), et bilde, smykkeskrin, armebånd, nøkkelring, 3 bøker, kvalitetstè, øreringer, kunstkrus (håndmalt), bestikk, 2 stk gavekort etc... Endret 25. desember 2010 av Rosalynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 25. desember 2010 #33 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk alt som stod på ønskelista jeg :D *En positiv graviditetstest *Digitalkamera (mitt havna i gjødselkjelleren en fin oktoberdag..) *Krølltang *Ullundertøy *Ny TV (jeg og Mannen kjøpte gave til hverandre sammen i år) *iPhone *Diverse ting til huset Alt i alt har det vært en super julaften Gratulerer med positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 25. desember 2010 #34 Del Skrevet 25. desember 2010 - Kåpe - 1000,- - 500,- - Gavekort på verdi av 800,- på platekompaniet - Fleecedress - Gavekort på makeup forretning - Hjerte-øredobber - Dødningehode-øredobber - En vakker skål - Mascara - Et dragelys - Sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #35 Del Skrevet 25. desember 2010 En værbok av Eli Kari Gjengedal Romanen Valkyriene av Paul Coelho 2 gavekort på kr 750,- En dobbel eske Sfinx-konfekt Digitalfotoramme Vottestrikkesett med garn, pinner og oppskrift Et svart viskosesjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 25. desember 2010 #36 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen bøker, noen spill, noen cder og noen skjorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2010 #37 Del Skrevet 25. desember 2010 Utrolig fornøyd i år!! * iPad wifi + 3G 32 gb * topp fra Marlene Birger * armbånd fra marc jacobs * skjerf fra baum und pferdgarten * tøfler fra UGg * 1800 kroner * gavekort fra zara 500,- * chanel neglelakk * shampo + balsam fra redken * forskjellige klær fra venninner * diverse velværeprodukter * genser fra sand * ullundertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantethea Skrevet 25. desember 2010 #38 Del Skrevet 25. desember 2010 Oi! Så mye fint mange her får. Jeg synes ikke det er pengene det skal stå på, men heller at gaven er omtenksom eller brukbar på noen måte. Jeg fikk veldig mange gavekort, sparer til et speilreflekskamera. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 26. desember 2010 #39 Del Skrevet 26. desember 2010 Fikk digital fotoramme som jeg ikke har bruk for, men takket høfleg for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 26. desember 2010 #40 Del Skrevet 26. desember 2010 - Varme, deilige vinterstøvler - Sesong 1-3 av "Mad Men" på DVD - En bok jeg ønsket meg - Biotherm Bodylotion og deo - Bodylotion og leppepomade - Muffinsform av metall - En flott knaggrekke til å henge i gangen - To par votter - Godteri Jeg er superfornøyd med gavene! Har flere gaver som venter på meg, får av samboer og svigerfamilien i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå