Purple Basil Skrevet 26. desember 2010 #81 Del Skrevet 26. desember 2010 Et bilde som venninnen min har malt :rødme: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #82 Del Skrevet 27. desember 2010 Iphone4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 27. desember 2010 #83 Del Skrevet 27. desember 2010 Det må være nissefar på over en halv meter som jeg fikk av "julenissen". Faktisk den gaven jeg ble mest glad over fordi den var helt uventet og fordi jeg ubevisst har ønsket meg en slik i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. desember 2010 #84 Del Skrevet 27. desember 2010 Et babyteppe i microfleece med Ole brum på! :rødme: Det gikk opp for meg at det antagelig skal ligge et lite menneske på det om noen måneder som jeg og min kjære har lagd helt selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 27. desember 2010 #85 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Det står mellom 2. Eg blei egentlig glad for alle gavene, satte pris på alle og er takknemlig for alt eg får. Men disse to var 2 eg virkelig ønska meg. -Ei god vinterjakke. -Ein gave fra ein veldedighetsorganisasjon i England - der pengene går til å redde ville dyr. Endret 27. desember 2010 av Adera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. desember 2010 #86 Del Skrevet 27. desember 2010 i dag fikk jeg en Samsung galaxy tab av min kjære Fikk ikke noe av han på julaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 28. desember 2010 #87 Del Skrevet 28. desember 2010 Digitalkamera fra min far og stemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankølet Skrevet 29. desember 2010 #88 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg ble utrolig glad for dorullene jeg fikk av min svigermor, de hadde jeg virkelig brukt for! Og takker henne nok en gang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pelle bjørn Skrevet 29. desember 2010 #89 Del Skrevet 29. desember 2010 jeg fikk: - strikkepinner - patologiutstyr (som jeg hadde ønsket meg) - ketshup og sennep, nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 30. desember 2010 #90 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg ble utrolig glad for dorullene jeg fikk av min svigermor, de hadde jeg virkelig brukt for! Og takker henne nok en gang! Hæ....??! :klø: Doruller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 30. desember 2010 #91 Del Skrevet 30. desember 2010 15 kg hundemat, godt å slippe den utgiften noen måneder til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #92 Del Skrevet 30. desember 2010 En svart 25 års mario jubileum Wii!! <3 Også ble jeg veldig glad for noen "Julegodt" skåler, hadde virkelig ingen godteskåler som passet julen. Bare for å pirke litt; den svarte Wii'en er ikke en del av 25 års jubileet til Mario! Det er kun den røde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå