Gå til innhold

Hvilken gave ble du mest glad for denne julen?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være nissefar på over en halv meter som jeg fikk av "julenissen". Faktisk den gaven jeg ble mest glad over fordi den var helt uventet og fordi jeg ubevisst har ønsket meg en slik i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et babyteppe i microfleece med Ole brum på! :rødme:

Det gikk opp for meg at det antagelig skal ligge et lite menneske på det om noen måneder som jeg og min kjære har lagd helt selv :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mellom 2. Eg blei egentlig glad for alle gavene, satte pris på alle og er takknemlig for alt eg får. Men disse to var 2 eg virkelig ønska meg.

-Ei god vinterjakke.

-Ein gave fra ein veldedighetsorganisasjon i England - der pengene går til å redde ville dyr.

Endret av Adera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frankølet

Jeg ble utrolig glad for dorullene jeg fikk av min svigermor, de hadde jeg virkelig brukt for! Og takker henne nok en gang!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble utrolig glad for dorullene jeg fikk av min svigermor, de hadde jeg virkelig brukt for! Og takker henne nok en gang!

Hæ....??! :klø: :forvirret: Doruller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svart 25 års mario jubileum Wii!! <3

Også ble jeg veldig glad for noen "Julegodt" skåler, hadde virkelig ingen godteskåler som passet julen.

Bare for å pirke litt; den svarte Wii'en er ikke en del av 25 års jubileet til Mario! Det er kun den røde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...