Gjest BabyBlue Skrevet 25. desember 2010 #61 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Den nye mobilen mi Edit: skrev for mange ting Endret 25. desember 2010 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. desember 2010 #62 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Blir nok gavekortet på 1500 som kan brukes i mange butikkar her i byen. Tvilsomt om det blir nokon luksuriøse utskeielsar...men det kjem godt med! Endret 25. desember 2010 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. desember 2010 #63 Del Skrevet 25. desember 2010 Penger. Går rett til sparing og kommer godt med til bryllupet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 26. desember 2010 #64 Del Skrevet 26. desember 2010 Billett til Bon Jovi konsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2010 #65 Del Skrevet 26. desember 2010 Et hjertesmykke i sølv fra mannen min. ...og det som jentungen hadde laget i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. desember 2010 #66 Del Skrevet 26. desember 2010 En mormor som er frisk Hun ble plutselig veldig syk med blodforgiftning. Men siden hun ikke går på medisiner i en alder av 83 (ikkke har vært innlagt på sykehus før heller :rødme: ) gikk det over i en fei. Men det var nære på! Rart å se henne syk, hun er da aldri syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. desember 2010 #67 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk gavekort på hot stone massasje, og det har jeg virkelig ønsket meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 26. desember 2010 #68 Del Skrevet 26. desember 2010 Deilig dundyne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveleen Skrevet 26. desember 2010 #69 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Heroes sesong 3 - jeg elsker å slappe av fremfor tv'en med tente stearinlys og litt godis! Og ja, en ting til: Morgenkåpe! Endret 26. desember 2010 av loveleen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. desember 2010 #70 Del Skrevet 26. desember 2010 Fikk et vanvittig flott armbånd av sambo i hvitt gull med små diamanter på. Elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 26. desember 2010 #71 Del Skrevet 26. desember 2010 Delige, varme vinterstøvler. Trenger det virkelig, men tar meg ikke råd til å kjøpe så god kvalitet selv. Superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. desember 2010 #72 Del Skrevet 26. desember 2010 Ryggsekk for fototing. Skal snart reise litt og det blir veldig praktisk å ha en sekk som har plass for alt av fototing + laptop. Har tidligere måttet reise med håndveske + kameraveske + laptopveske + stativ, så reising og tur med kamera blir nå mye enklere Behagelig er den og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 26. desember 2010 #73 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elfhybrid Skrevet 26. desember 2010 #74 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg ble veldig glad for pengene jeg fikk, og gavene til barna, men svigermors gave spesielt. En bok om hekling - noe jeg har nevnt til henne i en bisetning at jeg ønsker å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #75 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg må nevne det at en i familien har psykiske problemer, og hennes svigermor pleier alltid å kjøpe alle gavene fra henne - men i år har hun kjøpt alle selv, og gavene var kjempefine til tross for at jeg ikke kjenner henne så godt. Mest rørt ble jeg over en av gavene fra min samboer - innholdet var genialt, men det beste var at han hadde skrevet at gaven var fra katten vår, som døde i sommer. Jeg begynte å gråte da jeg så merkelappen. Nydelige kjæresten min <3 Hvilken gave som var best klarer jeg ikke å velge, jeg fikk bare fantastiske gaver, særlig fra samboeren min, mamma, pappa, svigerforeldrene mine og en tante. Herlige juletid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. desember 2010 #76 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk en alliansering i hvitt gull av samboeren - helt uventa Vesla fikk masse fint, men den fineste gaven til henne må være en nydelig dress som farmoren hennes hadde strikka sjøl. Den satte vi utrolig pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 26. desember 2010 #77 Del Skrevet 26. desember 2010 Alle gavene i år falt veldig i smak. Så greit å få ting vi har bruk for, og som blir brukt opp, i stede for husfyll. Men må ærlig innrømme at pegene fra mine foreldre, og pengene fra svigermor kommer meget godt med. Og ganske festlig, svigermor, som jeg kun har blitt kjent med i løpet av ca en uke i forbindelse med bryllupet (hun bor langt unna), har fått med seg at jeg er veldig glad i pepper på maten min, hun hadde kjøpt med en pose pepperkarameller til meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. desember 2010 #78 Del Skrevet 26. desember 2010 En Rancilio Silvia fra mannen, jeg har ønsket meg akkurat den kaffemaskina i årevis, men den koster jo såpass at den alltid har blitt nedprioritert til fordel for andre og nyttigere ting. Så nå har mannen min fulgt med på bruktmarked på nett og funnet en nesten ubrukt maskin som han har kjøpt. Jeg elsker bruktmarkeder, det er noe med at ting som ikke er utslitt kan bli som nye igjen om de kommer til noen som ønsker seg akkurat den tingen. Perfekte mannen som har kjøpt den perfekte gaven på den perfekte måten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustyvel Skrevet 26. desember 2010 #79 Del Skrevet 26. desember 2010 Gavekort på et velvære/spa senter på 1500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2010 #80 Del Skrevet 26. desember 2010 Den aller, aller fineste gaven var at en planlagt operasjon gikk så bra og at jeg fikk hjelp til å passe pusene mine mens jeg var på sykehus et annet sted i landet "Kirurgisk perfeksjon i særklasse" var definisjonen som kjeveortopeden min brukte Ok, det var kanskje litt utenfor tema siden det ikke er en "ting" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå