Gå til innhold

Hvilken gave ble du mest glad for denne julen?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Antar at folk får massevis av gaver denne kvelden, men kanskje èn stikker seg litt ekstra ut? Noe du ønsket deg og virkelig trengte? Eller noe ungene laget til deg? Spre det glade budskapet!

:skravle::skravle::skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres skikkert blærette ut. Men ingen. Jeg har fått noen få gaver bare og halvparten er ding jeg allerede har 4-5 av(som dyner)

Har ikke fått gave av typen,mamma eller broren min(de som pleier å gi kuleste gavene)

Men fineste gaven jeg ga må være ost,vin og kjeks kurven :)

Fineste gaven fikk jeg i fjor. Hunden vår som ligger på kjøkengulvet og er veeeeeeeeldig sliten etter å ha lekt med nye leker

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være albumet bestevenninna mi har laget selv. Vi har vært bestevenninner i 16 år, og hun har laget album med bilder av oss fra barne- og ungdomstiden, skrevet ned sangen "vår", skrevet sitater fra filmene vi elsker (et kongerike for en lama, herregud! :D), skrevet ned minner, ting som minner henne om meg, og skrevet hvor mye jeg betyr for henne.

Jeg lo og grein om hverandre når jeg leste, herregud. Hun er fantastisk, den jenta! :rødme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulberry Bayswater.... Fikk den av kjæresten min. Jeg fikk helt sjokk, det var liksom... myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer enn det jeg hadde trodd jeg skulle få. Hadde vel kjøpt noe for ca. 1/3 av prisen til han.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse flott til jul,men akkurat nå er jeg faktisk mest glad for konvolutten fra sos barnebyer og bildet av det nye fadderbarnet vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten ekstra gave. En liten bok som heter Mamma.

Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste på baksiden:

Hun bryr seg.

Hun viser kjærlighet og gjør et hjem til et hjem.

Alltid der for deg...og fyller livet med gode minner.

Til en mamma som fortjener litt omtanke.

Jeg har ikke vært en perfekt mamma, men jeg bryr meg om barna og jeg håper og tror de vet det.

Det var den minste pakken jeg fikk, men ble rørt og beveget og måtte gå på toalettet for å ikke begynne å gråte så alle så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fornøyd med alle gavene jeg fikk, tilogmed konfekten siden jeg er en skikkelig godtegris :gjeiper:

Men fikk et sånn tapas/taco/snacks-sett av min kjære som jeg syns var veldig smart tenkt av han. Og mikrobølgeovnen jeg fikk av mine foreldre ble jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv graviditetstest da jeg "pissa på pinnen" i formiddag kan vel regnes som den beste julegaven :sjenert:

Åh, gratulerer, det må være den beste julegaven man kan få! Heldiggris! :rødme:

Jeg aner ikke hva jeg synes var finest jeg, fikk så mye fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mest glad for et nydelig sengeteppe jeg fikk av moren min. Jeg så det på en butikk i september, og synes det var kjempefint, men var for dyrt til at jeg kunne kjøpe det. Tydeligvis leser mamma tankene mine, for hun hadde kjøpt akkurat det sengeteppet uten at jeg hadde nevnt det med ord :) Nesten litt morsomt. Ble veldig overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En svart 25 års mario jubileum Wii!! <3

Også ble jeg veldig glad for noen "Julegodt" skåler, hadde virkelig ingen godteskåler som passet julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel gammel mugge av min morfar!

Er en hvit som er veldig lang, veldig elegant!

Elsker å få slike gamle ting som går gjennom generasjoner :hjerte:

Edit: Den kommer tilbake helt fra min tipoldemor :)

Endret av CocoPiaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tursko av joggesko typen. Jeg er 57 år og er nå eier av mitt første par sånne sko. Nå har jeg endelig ordentlige sko som jeg kan ha på meg når barnebarnet på 3 år og jeg skal klatre rundt på svabergene til våren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...