Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. desember 2010 #41 Del Skrevet 23. desember 2010 I år blir det bare 3 - mamma, pappa og meg. Det synes jeg er kjempekoselig! En intim, avslappa julaften I fjor var vi 14 stykker på julaften, da var det besteforeldre og tanter og onkler også. Men det syntes jeg ble litt masete. Synes første og andre juledag er fine dager til "storsammenkomster". På julaften vil jeg helst bare ha min nærmeste familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. desember 2010 #42 Del Skrevet 23. desember 2010 Tre. Meg, mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 23. desember 2010 #43 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 4 voksne og 2 barn. 1 juledag blir vi 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 23. desember 2010 #44 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 5;jeg,mamma,pappa,onkel og bestemor. Sambo feirer jul sammen med sin familie, og tantebarna mine+min halvsøster feirer andre steder i år,dessverre. Jeg er enig med TS, jeg er misunnelig på de som feirer sammen med mange. Jeg liker å ha familien rundt meg. Et år var vi 18 med smått og stort, og jeg koset meg, selvom jeg var sliten da kvelden var over. Jeg syns ikke juleaften blir "ordentlig" når det ikke er barn tilstede. Men, om noen år så vil ikke det være noe problem lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #45 Del Skrevet 23. desember 2010 Er du og din bror gamle? For det endrer seg nok hvis dere en gang får barn, gifter dere osv. Da blir jo familien litt større og du kan jo se fram til det Syns det er litt stusselig med bare meg, mamma og pappa i år også, men jeg er litt i "babymodus" og har ikke så veldig julestemning. Håper jo egentlig at jeg skal tilbringe de neste dagene på sykehuset :gjeiper: Jeg bare 17. Blir ikke barn på meg på en god stund og broren min er 20. Tro heller ikke han er så gira på unger enda. Greit hvis vi var så få på julaften og smalet hele familien på 1 eller 2 juledag og hatt masse god mat osv som mange også gjør. Det hadde jeg ikke sagt noe om at vi var få på julaften. Har aldri hatt stor familie så vet ikke åssen det er å være mange på julaften men virker så koslig Nesten alle vennene min skal være 10 stykker og 16 stykker osv. Sånn sikkelig mange. Så spørr de meg og jeg bare vi blir bare 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. desember 2010 #46 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir fem. Svigers, meg, mannen og sønnen vår. Jeg synes det er helt passe. Husker fra jeg var lita at vi av og til var opp mot 20 stykker, onkler, tanter, besteforeldre og en haug unger. Det ble alt for mye for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. desember 2010 #47 Del Skrevet 23. desember 2010 To stykker. Samboeren min og meg.Det tror jeg blir koselig. Ingen mangel på gaver under treet selv om vi kun er to voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2010 #48 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir kun 2; pappa og meg selv. Slik har det vært i snart 10 år, siden mamma flyttet ut. Det er så koselig atte. Så kommer det også fem familiemedlemmer innom tideligere på dagen, og vi har kaffe og litt småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa3 Skrevet 23. desember 2010 #49 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 6. Jeg, kjæresten, søsteren hans, svigers og sønnen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanja Skrevet 23. desember 2010 #50 Del Skrevet 23. desember 2010 I år blir vi bare 3; søsteren min, min far og meg. Min bror og samboeren venter baby når som helst nå på andre enden av landet, mens min mor ligger på sykehus. Hun var døden nær, men er til alt hell på bedringens vei nå. Gleder meg til neste år når alle er samlet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. desember 2010 #51 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 11 stykker. 7 voksne, 4 barn - og 2 hunder. Er for øvrig kun nærmeste familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 23. desember 2010 #52 Del Skrevet 23. desember 2010 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 23. desember 2010 #53 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 7 stykker. I fjor var det rundt 15 stk og jeg synes absolutt ikke noe om det. Det var alt for travelt og ukoselig. Gavene ble kastet rundt og ingen hadde tid til å se hva den andre fikk for det var så mange gaver å gå gjennom. Jeg fåretrekker en rolig julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 23. desember 2010 #54 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir 12 stk. Syns egentlig det er litt mange.. Ett år var vi 4 stk bare; jeg, mamma og søstrene mine. Det var den koseligste julen jeg noengang har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. desember 2010 #55 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi blir fem, skulle vært åtte. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 23. desember 2010 #56 Del Skrevet 23. desember 2010 4+hund =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 23. desember 2010 #57 Del Skrevet 23. desember 2010 Oi, ts...du har skrevet det innlegget der for meg virker det som:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 23. desember 2010 #58 Del Skrevet 23. desember 2010 4 stk + katten Neste år blir vi nok flere i år tar vi storsammenkomsten i romjula i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #59 Del Skrevet 24. desember 2010 Men dere som er sånn 15, 20 stykker osv på julaften, samler dere hele familien da? Alle tanter, onkler, kusiner, fettere, besteforeldre osv? I år blir vi kun 4. Deilig For 2 år siden var vi rundt 13 stykker og det ble bare styr synes jeg. Tok en evighet å åpne opp alle pakkene og vi fikk jo så vidt se hva de andre fikk. Slitsomt med så mange på julaften. Jeg liker bedre å være få jeg. Synes det er kosligere. Men vi samler alltid hele familien på 1 juledag til en lang julefrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 24. desember 2010 #60 Del Skrevet 24. desember 2010 Vi blir bare tre: Min far,bror og meg. Har pleid å være enda flere, men dette er første julaften siden foreldrene mine ble skilt...Men vi skal nå prøve å få det koselig likevel Eneste jeg kommer til å savne er hunden og katten, de feirer jul med min mor i år God jul, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå