*appifany* Skrevet 23. desember 2010 #1 Del Skrevet 23. desember 2010 God kveld Jeg vil, etter det jeg har opplevd i dag, komme med en liten oppfordring til alle på KG. Jeg vet vi hører det tusen ganger om dagen i disse juletider, men det kan ikke skade å høre det en gang til; Vær så snill å husk å blås ut stearinlys, husk å slå av kokeplata, husk å ikke dekke til ovner, husk å passe på vedovner og for all del husk å sjekk røykvarsleren! Brann er så ødeleggende, så håper at alle tenker litt ekstra på brannsikkerheten i disse tider! God jul 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 23. desember 2010 #2 Del Skrevet 23. desember 2010 Takk for at du tenker på oss:)God jul til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 23. desember 2010 #3 Del Skrevet 23. desember 2010 Dagens til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Del Skrevet 23. desember 2010 En viktig oppfordring. Her brukes det fortrinnsvis telys og jeg tar alltid runden før jeg legger meg. Har nytt batteri i røykvarsler. Kokeplatene slår seg av selv dersom jeg glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2010 #5 Del Skrevet 23. desember 2010 Bra tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå