AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #21 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg skal feire jul alene for første gang. Er for langt og for dyrt å reise for bare noen dager fri. Gruer meg noe sinnsykt og forsøker aa bite det i meg men har vært kjempedeppa hele uka og gruer meg noe sinnsykt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er en første gang for det meste. Det man ikke dør av, vokser man seg sterkere på. Det kommer til å gå bra hvis du legger en liten slagplan for hva du vil at dagen og kvelden din skal inneholde, AB før meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Through Beldicun Skrevet 24. desember 2010 #23 Del Skrevet 24. desember 2010 Atter en jul alene. Pinnekjøttet er snart ferdig... -mat nok i en uke. Prøver å se etter noe som skjer for ikke-religiøse i Bergen i kveld... -men, nei. Frelsesarmeen gidder jeg ikke. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 24. desember 2010 #24 Del Skrevet 24. desember 2010 Alene på julaften for første gang.... Etter et nylig samlivsbrudd, vi flyttet fra hverandre på søndag. Han har med unga til sine foreldra, jeg orker ikke delta i min families julefering i år. Jeg trenger å være alene. Kan jeg ikke være sammen med min kjære og våre barn, så vil jeg heller være alene og kose meg med god mat, tv eller filmer. Han kommer hit ikveld igjen når unga har sovnet hos svigers, så skal vi ha en liten filmkveld sammen og åpne noen gaver sammen. Håper det blir bedre når jeg får kommet meg i egen leilighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 24. desember 2010 Håper at dere har det levelig, dere som sliter med kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2010 #26 Del Skrevet 24. desember 2010 Tja... Jeg lever i alle fall ennå, til KG's store skuffelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 25. desember 2010 Tja... Jeg lever i alle fall ennå, til KG's store skuffelse Tull og tøys på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #28 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg blir alene det meste av jula. Er bedt bort i dag, men det er uformelt ikke en bindende avtale. I går var jeg sammen med familien, men dro hjem i nitiden etter at magen slo seg vrang etter julematen. Har vært alene julaften to ganger før og da har jeg ikke hatt julemat, men annen god mat og drikke, kost meg med å se film, lese, gå tur og fått noen telefoner. I år har jeg ikke pyntet til jul. Det har hendt at jeg har pyntet litt i romjula før jeg får besøk. Jeg jukser litt altså, men pynter ikke mye. Hvis jeg kjeder meg i dag, kan jeg dra frem litt julepynt som ungene har laget og pynte. Er ikke så tradisjonell men ville pyntet hvis jeg hadde invitert gjester på julaften. Ønsker dere en fin og fredelig julehelg, også dere som ikke feirer jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå