Gå til innhold

Noe URteit med mannen!

Rapitap

Anbefalte innlegg

Vet dere, sitter og irriterer meg grønnn igjen over disse idiotiske mennene på TV, popstjerner, komikere og skuespillere (?!*river seg i håret*?!).....Hva er det med å bite seg i underleppen som en "slutt-greie", på en scene, itervju eller hva søren,for å se kul ut? Hvorfor i helsikken tror de at dette skal få oss MOTTAKERE (som er kvinner btw) til å bli mo i knærene. ?!?! For hva ellers kan det være at de biter seg i lippen og vi flipper over som i 9 1/2 uke med Kim Basinger og Co. Hva fanken! *HYLER*.....Gi opp!! Dere synker ned i respekt som søren mannfolk!!!

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

*iler til TV for å se på mannfolk*

Har ikke sett et mannebein på TV på det jeg kan huske, fugis. KG tar all min tid.... :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Anafugia, du er min venn, så jeg støtter deg helt og holdent. Jeg er enig, dette kan vi ikke leve med :evil:

(Men jeg ble nå ikke helt klok på akkurat h v a vi er så grusomt irritert over. Er det menn på tv generelt eller er det at de biter seg i underleppa? gkør de det? JEg skal se tv med nye øyne i kveld! Tommy Steine gjør kanskje det når jeg tenker meg om? Hm. du må forklare mer!!!! *E mbla - litt tykk i hodet* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Så bare Hotell i Særklasse på tv i går. Var ingen som gjorde noe slikt der.

Jeg også liker deg selv om du ser rare ting på tv ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe!

Hvordan skal jeg forklare?

Uhmm.....vel, om dere ser MTV programledere MENN (ikke alle gjør dette, men de som tror de er kule?) Jeg så Gaute fra Idol gjøre dette forresten etter han var sikkert kjempe fornøyd med sin sang...

Jeg så ... komikeren Dagfinn gjøre dette under applausen etterpå..

Hjelper dette? Men om det er bare meg som legger merke til dette så er det jo greit det alså...

Dette med å bite seg i underleppen og kikke rett i kamera eller til publikum er litt likt det derre om at menn holder seg på nesen, eller tar på nesen for å virke kul. Tror ikke de vet om dette selv, men det å ta seg på nesen er viteskapelig bevist som det å være usikker, eller at de lyger.

Lurer på hvilken vitenskapelig forklaring dette med å bite seg selv i underleppen er, men jeg er sikker på at de tror at de er dødssexy når de gjør det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også ser på det mer som en jentete se-hvor-søt-jeg-er ting.

Hadde en gang en elsker som gjorde det, og han var veldig søt når han gjorde det. Datteren også faller for gutter som gjør sånt, men bare hvis de i utgangspunktet er litt "søte" liksom..... Og ikke alle kler å gjøre det heller.

Selv ser jeg urteit ut når jeg gjør det - enda jeg ikke er gutt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også dette var et jente/kvinnefenomen... For å se llitt søteog uskyldige ut, som nevnt. Skal gutta og mannfolka ta fra oss det også nå!?

:grine:

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Har ikke bitemerker i underleppa - ja, jeg er mann.

2) Skjer dette på teve? Det må jeg virkelig følge med på..

3) viXen: du biter deg i leppa mye; er det for å lage deg et image som liten og uskyldig? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...