Gjest utlogget fast bruker Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå skal jeg fortelle dere om et eksperiment som jeg har gjort her hjemme. Helt siden jeg begynte å bruke underlivssåpe som 18-åring, har jeg hatt nedsatt sexlyst og ikke evne til orgasme. Jeg strevde lenge med dette, tok piller og onanerte som en gal for å få det til, men til ingen nytte. Enda jeg slappet av og var stressfri... Så begynte jeg å tenke: Det må være noe med livsstilen min. Men jeg trener jo og spiser sunt, så det kunne ikke være det heller. Så tenkte jeg: Utsetter jeg underlivet for noe som ikke er bra? Det var da jeg kom på det: Intimsåpe. Det brukte jeg hver morgen, og det var det eneste jeg kunne komme på som var i nærheten av genitaliene mine daglig. Så jeg gjorde et eksperiment. Jeg sluttet å bruke intimsåpe, og skylte bare grundig med vann i stedetfor. Tror dere ikke evnen til orgasme og sexlysten kom igjen etter en uke?! Det var jo nesten for utrolig, tenkte jeg, så jeg begynte å bruke intimsåpe igjen. Vips, underlivet ble straks mindre følsomt, og umulig å få vått på egen hånd. Nå har jeg kuttet intimsåpe for godt. Flaskene med Dr.Greve, Lactacyd og Asan gikk rett i søpla. Og det aller beste er- min mann synes jeg smaker og lukter bedre nå når jeg bare vasker med rent vann. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hæ? :o Uffda, det var ikke særlig god såpe, vasket liksom bort litt for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 :o Jadda, dette er det perfekte eksempel på hvordan nivået ligger på hos enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 19. oktober 2003 #4 Del Skrevet 19. oktober 2003 :o Jadda, dette er det perfekte eksempel på hvordan nivået ligger på hos enkelte. Du skal ikke være så snar til å avskrive det her. For hyppig bruk av intimsåpe gjør at miljøet i skjeden blir "skakkjørt" og kan bla. føre til oppblomstring av bakterier, også gi grunnlag for sopp. (hos meg kompliserer ihvertfall det sexen) Ellers kan såpevask umiddelbart før sex gjøre at huden (ytre kjønnslepper osv.) blir veldig tørr, og lite elastisk. Jeg har også erfaring med at dette kan gjøre at det tar lengre tid å komme "i varmen", selv om jeg ikke helt kan forstå hvordan det kan føre til tap av orgasme. Anyway, det er hennes erfaring og resonnement. Mulig det finnes andre årsaker- men man skal ikke være så snar til å sette spørsmålstegn ved andres intelligens fordi man ikke forstår. Hva sa de om den første karen som påsto at jorda var rund? "Er det mulig å være så blåst i hodet???" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #5 Del Skrevet 19. oktober 2003 :o Jadda, dette er det perfekte eksempel på hvordan nivået ligger på hos enkelte. En avsporing: Dette er svar som er med på å gjøre det utrivelig å legge ut innlegg om egne erfaringer. Sure oppstøt som ikke begrunner hvorfor man svarer som man svarer. En kritisk holdning er vel og bra, det, men det går jo an å forklare hvorfor man ikke er enig/har sine tvil om det som står i første innlegg. La Flacas innlegg var bra! Forøvrig: Til utlogget fast bruker: Funker det bedre å la være å bruke intimsåpe for deg, og smaker du bedre i tillegg - da er vel saken biff. Selv bruker jeg ikke såpe nedentil, men intimvask uten såpe (Lactacyd inneholder ikke såpe). Skyller med vann innimellom for å ikke "overvaske". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jasså, så dere er såpass naive og tror at man får lettere orgasme når man slutter å vaske seg med intimsåpe? Hvor ligger logikken i det egentlig? Dessuten er det sannsynlig at det er andre faktorer som spiller inn når det gjelder hennes økte sexlyt og evnen til orgasme. I mine ører, ble dette bare for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det spiller vel ikke noen rolle hva som funker og hvorfor det funker - det viktigste er AT det det funker, spør du meg. Å underkjenne det - synes jeg blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hallo...om det fungerer for henne å la intimsåpa være, så la henne nå få gjøre det da uten å hakke på henne av den grunn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Er tydeligvis grønn på området, jeg da. Vittig. Kan noen forklare meg hvordan dette henger sammen da? Intimsåpe og orgasme? Har visstnok ikke følgt med i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 20. oktober 2003 #10 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg aner ikke hva det kan skyldes, Tusseline, men gjesten har nå uansett opplevd akkurat dette. Kanskje hun er allergisk mot noe i intimvasken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #11 Del Skrevet 20. oktober 2003 den der 'jeg skjønner ikke hva som skjer, derfor skjer det ikke'-logikken har egentlig aldri hatt noe for seg som argument, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 20. oktober 2003 #12 Del Skrevet 20. oktober 2003 den der 'jeg skjønner ikke hva som skjer' date=' derfor skjer det ikke'-logikken har egentlig aldri hatt noe for seg som argument, spør du meg.[/quote'] Enig, ivanka. Og hadde alle tenkt slik, hadde vi ikke funnet ut av nye, ved første øyekast "umulige", sammenhenger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå