Perelandra Skrevet 28. desember 2010 #21 Skrevet 28. desember 2010 Vil ikke BH'ene fort miste elastisitet og støtte når de blir vasket i maskinen? Særlig når de vaskes på 60 grader?
SmallTalk Skrevet 28. desember 2010 #22 Skrevet 28. desember 2010 Kun håndvask på BH'er her i huset. BH'ene mine er litt for dyre til at jeg har øyst til å ødelegge dem i vaskemaskinen.
Antlers Skrevet 28. desember 2010 #23 Skrevet 28. desember 2010 Vil ikke BH'ene fort miste elastisitet og støtte når de blir vasket i maskinen? Særlig når de vaskes på 60 grader? Jo, jeg merker stor forskjell på å vaske de på 40 grader og på 60 grader. Håndvask er nok det beste, men jeg orker ikke å styre med det, pluss at jeg føler at det ikke blir skikkelig rent på den måten.
Karmosin Skrevet 29. desember 2010 #24 Skrevet 29. desember 2010 Vil ikke BH'ene fort miste elastisitet og støtte når de blir vasket i maskinen? Særlig når de vaskes på 60 grader? Det er ikke noe problem med 40 graders vask som jeg har merket. Cupene holder seg stødige og fine, og delen som går rundt kroppen blir jo slakkere uansett hvordan man vasker. 60 grader har jeg aldri prøvd på BHer.
Gjesten Skrevet 29. desember 2010 #25 Skrevet 29. desember 2010 Jeg vasker BH-er i vaskepose på 40 grader, og de holder i åresvis. Vakeposene beskytter sikkert BH-ene litt, men de er vel egentlig ment å beskytte maskinen i tilfelle en spile skulle løsne.
beatrice Skrevet 29. desember 2010 #26 Skrevet 29. desember 2010 Vaskepose og maskin på 40 grader er ikke noe problem. Jeg har forholdsvis dyre bhèr fra spesilbutikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå