Gå til innhold

one night stand, godt men skummelt....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest akkurat nå....

Hadde ubeskytta sex i helga...og har nå fått kløe i underlivet.... :flau:

tror nok ikke jeg har fått noen mystisk kjønnssykdom, det minner mistenkelig mye om underlivssopp. Må vel på apoteket i dag å kjøpe meg en kur..... :sinnatagg: Det straffer seg å ha ubeskyttet sex, det har nå iallefall jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ubeskytta sex i helga...og har nå fått kløe i underlivet.... :flau:  

tror nok ikke jeg har fått noen mystisk kjønnssykdom, det minner mistenkelig mye om underlivssopp. Må vel på apoteket i dag å kjøpe meg en kur..... :sinnatagg: Det straffer seg å ha ubeskyttet sex, det har nå iallefall jeg erfart.

:fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp? Det fins da atskilliger alvorligere ting å frykte når man har ubeskyttet sex. Har det slått deg at HIV er der ute?

Kondom, jente! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Tror hun har skjønt det nå, La Flaca, men også jeg spør meg selv er det mulig??? Har venninner som tuller på samme måten, også går de i ukesvis og klør og tør ikke gå til legen, og venter på mensen... Bruk kondom! Jeg har selv stoppa mitt i et sinnsykt bra forspill for å spurte til 7eleven etter kondomer. Full var jeg også. Men der er jeg edru... Ikke ment som selvskryt, men det er ikke så sinnsykt vanskelig å få tredd på en kondom, om du er full kåt eller annet.

Streng Glammy :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kondomene her til lands er så små..

de passer jo ikke

:o Stooooooooooore Lurven.... :o

(var det riktige reaksjonen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ting å si til ubeskytta sex :kvalm:

Det er min ærlige og oppriktige mening...selv om jeg har hatt det selv...

Håper det ikke er noe alvorlig.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest akkurat nå....

Jepp, da er det gjort! Er bare å vente på at det skal gi seg. Er det ikke gått over til mandag tror jeg at jeg sniker meg en tur til legen..... :oops:

Har nå iallefall lært av min tabbe. Skjer det igjen, skal jeg da saktens bruke gummi!! jeg vet at det ikke er noen unnskyldning, men vi bar drita begge to og helt oppslukte i hverandre....tenkte ikke på gummi før dagen etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er det gjort! Er bare å vente på at det skal gi seg. Er det ikke gått over til mandag tror jeg at jeg sniker meg en tur til legen..... :oops:  

Har nå iallefall lært av min tabbe. Skjer det igjen, skal jeg da saktens bruke gummi!! jeg vet at det ikke er noen unnskyldning, men vi bar drita begge to og helt oppslukte i hverandre....tenkte ikke på gummi før dagen etter....

Du får ha lykke til i alle fall - håper at alt går bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE, så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE, så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex.

Det var da voldsomt så prektig vi var da....

Selvfølgelig kan det være farlig å ha ONS,men at man er en taper av den grunn,den er for drøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hva du mener nå..

jeg tenker da ikke på de one night stands jeg har hatt resten av livet og hvertfall ikke når jeg har sex.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE' date=' så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex.[/quote']

Hmmm...jeg har vært singel i lange perioder av livet mitt jeg. Dersom jeg ikke hadde hatt 'one night stands' en gang i blant ville det blitt fullstendig tørke i sex-livet for min del. Eller skal man innlede et forhold bare for å kunne kalle det noe annet enn en en-gangs-greie? Er det mer "godtatt" å ha en elsker Nokianna?

Så lenge folk bruker beskyttelse syns jeg de kan få gjøre akkurat som de vil, uten at jeg skal se ned på dem av den grunn...

(jeg fordømmer ikke folk som ikke beskytter seg heller, men føler at det er alles PLIKT å misjonere om viktigheten av kondom ved tilfeldig sex.)

Vil også poengtere at min siste One-nigt-stand (eller; mest sannsynlig)viste seg å være :hjerte: MR. Right :hjerte: , og blir min ektemann neste år. Sånn kan det altså gå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...