Frk Doodad Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg en stor tykk skikkelig kokebok. Vil ha en med det meste i istedenfor en mange mindre 'spesial' kokebøker. Har sett litt på disse to: - Capellens nue kokebok - Gyldendal store kokebok (Ingrid Espelid) Noen som har noen av disse eller andre alt-i-ett kokebøker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 den rutete blå kokeboken da? er ikke den aktuell? den er jo feit og god jeg skal jaffal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ville valgt cappelens. Bladde i mitt eksemplar senest i går kveld. Syns den er best på både ny og "gammel"mat, og i tillegg er det godt forklart hvordan man skal behandle maten før den tilberedes. Jeg bruker den mye, har en eldre utgave tror den er fra midt på 80 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 17. oktober 2003 #4 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har den rutete til Ingrid Espelid, veldig praktisk. Alt som ikke står i spesialkokebøkene står der. Om forskjellige råvarer, hvordan man behandler dem osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. oktober 2003 #5 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg har den rødrutete kokeboken. fornøyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #6 Del Skrevet 17. oktober 2003 finnes det en rødrutete også?hm.. må sette den på juleønskelisten min da..heh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 17. oktober 2003 #7 Del Skrevet 17. oktober 2003 finnes det en rødrutete også?hm.. må sette den på juleønskelisten min da..heh!!! Den blårutete er på ein måte kortversjonen av den raudrutete... Så det er jo mykje som er likt, då. Kan trygt anbefale den raudrutete - den har det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 18. oktober 2003 #8 Del Skrevet 18. oktober 2003 Akkurat kjøpt meg den nye til Cappelens. Jeg syns den virker veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. oktober 2003 #9 Del Skrevet 19. oktober 2003 Synes Espelids er litt kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. oktober 2003 #10 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har både den blårutete, den rødrutete og den til Cappelen. Har bladd i dem alle tre både i går og i dag, og stort sett funnet det samme i alle... I går skulle vi lage pai, og i dag paella. Begge dagene endte vi opp med en miks av de forskjellige oppskriftene i de tre bøkene, men kunne like gjerne klart oss med en av dem. Tror jeg ville valgt Cappelens da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. oktober 2003 #11 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har den blårutede og bruker den egentlig aldri, men er helt sikker på at en dag så er den kjekk å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. oktober 2003 #12 Del Skrevet 19. oktober 2003 den blårutete har nesten ingen bakeoppskrifter...kjipt... Så er det det du ser etter , er det ikke den rette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. oktober 2003 #13 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har Cappelens (hvis det er den som er blåstripete? Der står det meste synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 20. oktober 2003 #14 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har Cappelens (hvis det er den som er blåstripete? Der står det meste synes jeg. Nei, den er grønn med artisjokker på! Helt ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. oktober 2003 #15 Del Skrevet 20. oktober 2003 Oki, det er Gyldendal vi har! Måtte sjekke nå.. Gyldendals store kokebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #16 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har Gyldendal. Får den nye Cappelens i julegave og det er jeg kjempeglad for. Skulle jeg valgt ville jeg tatt Cappelens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det ble Cappelsens, er kjempefornøyd med den! Masse tradisjonsrike oppskrifter, og masse spennende oppskrifter fra flere verdenshjørner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 22. oktober 2003 #18 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har faktisk både den rødrutete og den blårutete kokeboken og bruker begge mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå