Gå til innhold

Gud jeg har blitt så feit.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, da hadde jeg med mine 155 cm veid 45 kg, noe som er LITE. Jeg hadde sett jævlig ut :S

Enig! Jeg veide 45 en gang i tiden, og da hadde jeg spiseforstyrrelser. Jeg er nå 56. Skulle gjerne vært 52. Men jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og til ts: det kan hjelpe å bytte ut brød med andre ting. Man spiser jo mye brød her i landet. Pappa gikk ned etter at han begynte med Joghurt Naturell til frokost. Man kan mose banan og blande i joghurten, så smaker det som banan-joghurt :) Og så müsli så klart.

Skrevet

Huff, da hadde jeg med mine 155 cm veid 45 kg, noe som er LITE. Jeg hadde sett jævlig ut :S

*kremt*

Jeg er 153 cm og veier 42 kg. Jeg ser ikke jævlig ut i det hele tatt, har flat mage men ser ikke sykelig tynn ut. Får mange komplimenter for kroppen min.

Men smaken er som baken :)

Skrevet

Har nok noe med kroppsform å gjøre. Jeg har på mitt minste veid 49 og fikk da beskjed om å få noe fett på kroppen min (fra legen). (and so I did. Ble han fornøyd? Nope , nå vil han ha det bort igjen ;) *ironi*)

Skrevet

Sikert lurt med begrenset sukker og karbohydrat inntak om en vil gaa ned i vekt , men leste en plass att om du spiser naar du er sulten , og stopper naar du er mett , og dropper det i mellom,saa slipper en dietter med nei,ja ,tja og fy mat. Kanskje er det enkle det beste,om slutt paa smaa spising kan kallest enkelt da... :popcorn: god helg!

Skrevet

Takk for svar noe må jeg gjøre og jeg synes dine tips var veldig bra:)ts

Ja, det var bare godt ment fra min side. Det at man skal spise litt sundt er mer for helsens skyld også. :)

Jeg ser at du har en BMI på 24,8 og det er jo ikke så ille - enda!

Lykke til med hm og med kosthold og fine turer!

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Det har kanskje ikke så mye å gjøre med det ts spurte om, men hun har jo fått noen svar så da gjør det kanskje ikke så mye om jeg spør om noe her ?

Hvorfor ser man så forskjellig ut fra speil til speil? vet at lys har en del å si, men det er vel bare på ansiktet?)

Jeg har merket at hjemme på badet er jeg som regel fornøyd med meg selv, men f.eks i gangen blir jeg mildt sagt grusomt. Er et sånt ekkelt gulaktig lys der, da.

I stuen er det greit, rommet mitt ok, er ganske laaaangt speil da, ikke så høyt.

I butikkene kommer det litt an på. Men problemet er jo da at det ikke alltid er lett å vite hva man skal ha på seg, siden man "forandrer" seg fra rom til rom.

Skrevet

Etter fransk formell:

for menn- høyde cm - 100, f.eks. 180 cm - 100 = 80kg

for kvinner - høyde cm - 110, f.eks 170 cm - 110 = 60kg.

Jeg er 158 cm, og hvis jeg bruker denne formelen skal jeg da veie 48 kg, men da blir jeg undervektig i følge BMI-skalaen :klø:

Skrevet

Etter fransk formell:

for menn- høyde cm - 100, f.eks. 180 cm - 100 = 80kg

for kvinner - høyde cm - 110, f.eks 170 cm - 110 = 60kg.

Jeg er 158 cm, og hvis jeg bruker denne formelen skal jeg da veie 48 kg, men da blir jeg undervektig i følge BMI-skalaen :klø:

Skrevet

Speilene er ikke laget likt. På samme måte som man finner morrospeil som forvrir alt i speilhusene på tivoli kan man finne speil i butikken som har lette antydninger til det samme. I klesbutikker er det noen som bevist kun bruker slike "fine" speil somgjør at alt ser litt mindre ut fordi de rett og slett selger bedre. (hvorfor H&M har stygge speil i noen av sine prøverom fortår jeg rett og slett ikke....). Noen speil kan bli slik om de er gamle,fordi spil aldri stivner helt og vil sakte men sikkert begynne å renne når det henger (usynlig for våre øyne intil det går noen titalls år). I gamle speil på museum kan man f.eks oppdage at man får en virkelighetsfordreining pga at spilet er begynt å renne.

Lys spiller så klart også inn :)

Skrevet

Joda , speil kan lyve , men vekta lyver ikke...naar den gaar oppover , saa betyr det at kroppen har vokst...

Skrevet

ingen som har sagt noe annet :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...