AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har lagt på meg så mye i løpet av 2 år.Hjemme merker jeg ingenting,men var på hm i går og prøvde noen kjoler.Der har de sånn speil man kan se foran og bak på.Fy søren rumpa var svær og armene også ble satt ut av synet av meg selv i en lys trang kjole?? Lyver speilet i hm eller er jeg bare vant til å se meg selv hjemme så det ser ikke så ille ut? Help me? Jeg veier 70 kg og er 168 høy.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Vel, jeg er 167 høy og er 50 kg. Jeg er tynn ja, og har vært det hele livet, så slik er jeg, men skulle jeg lagt på meg 20 kg.. ja.. det sier seg selv...
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Hvordan kan jeg starte med å gå ned i vekt?Jeg synes ikke jeg ser feit ut,men på speilet i hm oh my god fleske berg ts
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Da er det på tide å se på hva du spiser og på om du er litt aktiv hver dag? Kroppen har ikke behov for sukker, melkeprodukt, melprodukt(brød, kjeks, pasta) eller ris og potet. Så er det bare å pøse på med div.grønnsaker, frukt, bær, nøtter, fiskemat, lyst og mørkt kjøtt. Det er mye godt man kan lage selv om man kutter ut sukker, pasta, brød, osv ... Lag deg gode salater, og pass på at du spiser nok fett og protein til grønnsakene hver dag. Drikk mye vann. Spis kun godt på lørdager, og om søtsuget melder seg i hverdagen, lager du deg smoothie, eller spiser druer, rosiner, dadler, nøtter.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Er ikke så ille det vel:) jeg veide 70 før og er 1,66 så ikke feit ut,ingen valker;P nå veier jeg 60 da:)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Er ikke så ille det vel:) jeg veide 70 før og er 1,66 så ikke feit ut,ingen valker;P nå veier jeg 60 da:) Jeg ser ikke så feit ut,men merker jo at jeg blir veldig fyldig i de kjolene.Har stor rumpe og pupper midjen er smal.Uff nei jeg vet ikke følte meg som en flodhest der jeg stod.Ts
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Da er det på tide å se på hva du spiser og på om du er litt aktiv hver dag? Kroppen har ikke behov for sukker, melkeprodukt, melprodukt(brød, kjeks, pasta) eller ris og potet. Så er det bare å pøse på med div.grønnsaker, frukt, bær, nøtter, fiskemat, lyst og mørkt kjøtt. Det er mye godt man kan lage selv om man kutter ut sukker, pasta, brød, osv ... Lag deg gode salater, og pass på at du spiser nok fett og protein til grønnsakene hver dag. Drikk mye vann. Spis kun godt på lørdager, og om søtsuget melder seg i hverdagen, lager du deg smoothie, eller spiser druer, rosiner, dadler, nøtter. Takk for svar noe må jeg gjøre og jeg synes dine tips var veldig bra:)ts
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Jeg er 165 og veier 53 kg. Er normalt slank, men i HM-speilene ser jeg ut som en hval. Så du burde nok dobbeltsjekke med andre speil Men du veier jo ganske mye i forhold til høyden din, så jeg ville nok ha sett på kosthold og trening
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Er det ikke normalt å veie 70 når man er 170 eller tar jeg helt feil?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Jeg er 167 og har gått fra 50 til 60 kilo. Det ser jeg. Hvis du er misfornøyd med hvordan du ser ut, bør du trene mer og spise mindre, og kutte ut sukker. Enkelt og greit Hvis du bare er misfornøyd når du er på H&M kan det hende speilene hadde en dårlig effekt på kroppen, ikke alle speil forteller sannheten!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Du er ihvertfall ikke feit uansett:)
Lykkelitenen Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Det du skriver er litt morsomt Jeg har stort speil hjemme, jeg har store speil på skolen og på jobb. Med andre ord, jeg ser meg selv i helfigur hver dag. Jeg er overvektig, og så klart, jeg både vet og ser det, men i noen av H&M sine speil går jeg fra overvektig til huuuuuuge. ALT ser større ut. Samme på bilder. På de fleste bilder seg jeg gigantisk ut, men på filmer der i mot ser jeg akkurat slik ut som jeg vanligvis ser meg selv i speilet. Stor, men proposjonert. Tror rett og slett noen speil og lyssettinger man finner i en del prøverrom er laget på en slik måte at man ser større ut (jeg merker for eksempel forskjell på prøverommene i to av H&M butikkene her i byen, i ett ser jeg normalt ut og i det andre diger ut). Har også hørt folk si det motsatte, at i noen speil ser de mindre ut og alle skavanker syns ikke.
vivana Skrevet 18. desember 2010 #13 Skrevet 18. desember 2010 Er det ikke normalt å veie 70 når man er 170 eller tar jeg helt feil? Etter fransk formell: for menn- høyde cm - 100, f.eks. 180 cm - 100 = 80kg for kvinner - høyde cm - 110, f.eks 170 cm - 110 = 60kg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #14 Skrevet 18. desember 2010 Det du skriver er litt morsomt Jeg har stort speil hjemme, jeg har store speil på skolen og på jobb. Med andre ord, jeg ser meg selv i helfigur hver dag. Jeg er overvektig, og så klart, jeg både vet og ser det, men i noen av H&M sine speil går jeg fra overvektig til huuuuuuge. ALT ser større ut. Samme på bilder. På de fleste bilder seg jeg gigantisk ut, men på filmer der i mot ser jeg akkurat slik ut som jeg vanligvis ser meg selv i speilet. Stor, men proposjonert. Tror rett og slett noen speil og lyssettinger man finner i en del prøverrom er laget på en slik måte at man ser større ut (jeg merker for eksempel forskjell på prøverommene i to av H&M butikkene her i byen, i ett ser jeg normalt ut og i det andre diger ut). Har også hørt folk si det motsatte, at i noen speil ser de mindre ut og alle skavanker syns ikke. Skulle kjøpt den kjolen å skjekket hjemme heheheh.Føler meg ikke enorm hjemme,men på hm var det ille:(ts
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #15 Skrevet 18. desember 2010 Etter fransk formell: for menn- høyde cm - 100, f.eks. 180 cm - 100 = 80kg for kvinner - høyde cm - 110, f.eks 170 cm - 110 = 60kg. da er jeg 10kg overvektig ts
Lykkelitenen Skrevet 18. desember 2010 #16 Skrevet 18. desember 2010 Etter fransk formell: for menn- høyde cm - 100, f.eks. 180 cm - 100 = 80kg for kvinner - høyde cm - 110, f.eks 170 cm - 110 = 60kg. Huff, da hadde jeg med mine 155 cm veid 45 kg, noe som er LITE. Jeg hadde sett jævlig ut :S
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #17 Skrevet 18. desember 2010 Huff, da hadde jeg med mine 155 cm veid 45 kg, noe som er LITE. Jeg hadde sett jævlig ut :S lykkeliten hvor mye veier du hvis jeg kan spørre:)og har du noen tips til hvordan man kan kle seg når man er litt fyldig heheh?Føler at trange kjoler fremhever det enda mer:(hvertfall lyse farger.Ts
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #18 Skrevet 18. desember 2010 Awww lykkeliten jeg så på bloggen din nå du hadde så pene øyebryn.Hvordan har du fått dem så fine?Noen tips:)))))???
Lykkelitenen Skrevet 18. desember 2010 #19 Skrevet 18. desember 2010 Litt mer enn 45 for å si det slik Velg klær som følger figuren men ute å bli trange. Velg tilbehør som frehever dine beste trekk. Selv er jeg så heldig å ha en ganske så markert timeglassfigur med store bryst, så da markerer jeg midjen. Og så klart, hold-in er aldri ille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå