Gå til innhold

Drikke alkohol hver helg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.vet ikke om dere er her, eller ser dette så lenge etterpå. Er i lignende situasjon nå, hadde vært fint å høre fra dere med erfaring.

Anonymous poster hash: b17df...6fb

• 8 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at alkoholen skal ødelegge så mye. Jeg syns alkohol er greit så lenge man ikke endrer personlighet. Jeg er en singel dame på snart 49 år som alltid har levd alene og har ingen barn. Er dessverre arbeidsledig, så det blir drikking nesten hver dag. Hadde jeg hatt jobb, mann og barn hadde jeg selvsagt ikke drevet slik. Jeg har alltid likt å være singel for da føler jeg at jeg kan drikke så mye jeg vil. Kjører bl.a aldri bil i ruset tilstand eller tidlig dagen derpå. Hadde jeg derimot valgt og fått en kjæreste hadde jeg tatt såpass mye hensyn til han at jeg hadde kuttet kraftig ned på drikkinga. Men, det er ikke til å komme fra, alkoholen har en makt. Får jeg meg jobb drikker jeg selvsagt ikke på kvelden da jeg skal ut å kjøre på morgenen derpå. Drikke hver dag er ingen sunn livsstil, men jeg syns det er greit å drikke i helger. Syns det er kjempemoro å være full. Drikker alltid alene fordi at jeg får sånn fylleangst hvis jeg drikker meg full på fest. Håper det beste for deg.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...