Gå til innhold

TIPS: Hvordan få den riktige gaven av mannen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips:

Mannen min spurte hva jeg ønsket meg til bursdagsgave for tre uker siden.

Jeg viste ikke da, men etter stund kom jeg på den lysende ideen. For å slippe

å få noe som for trangt (klær/undertøy) eller andre ting som jeg ikke liker

gjorde jeg følgende:

Jeg fann frem fem forskjellige kataloger med priser.

Plukket ut fire ting (også undertøy).

Tok frem mobilen tok bildet av det. La til tekst hvilke str jeg brukte og sendte det til mannen min og fortalte at det var dette jeg ønsket meg.

Når bursdagen kom hadde han kjøpt to av tingene som jeg hadde ønsket meg. Str var riktig og jeg hadde fått det jeg ønsket meg.

Så jeg tenkte at denne ideen måtte flere få og kan brukes.

Da slipper man både bytting og alt styret som følger med.

Dersom det er flere som gjør dette så vil jeg gjærne høre om det og ikke minst om det funket.

Det gjorde i alle fall hos meg :fnise: :fnise:

Lykke til med det som skal gjøres nå før jul :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle mannfolk den metoden furgerer på. :gjeiper:

Jeg viste min mann nettsiden plagget kunne kjøpes på, fortalte han hvilken størrelse jeg brukte og hvilken farge jeg foretrakk.

Da jeg spurte ham om han kunne kjøpe den til meg svarte han "vent og se" med et smil.

Ja, jeg vet det er et ønske og ikke en bestilling og at giveren står fritt til å velge hva som skal gis i gave, men jeg kan ikke nekte for at jeg ble skuffet da jeg fikk en konvolutt med en tohundrelapp i til bursdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé, jeg skal forsøke. :)

Skal bare kjøpe ham ny mobiltelefon i julegave først, sånn at det går an å sende mms til fyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev engang en ønskeliste til mannen min fordi han klagde på at han ikke ante hva han skulle kjøpe til meg. Listen var detaljert med gjenstand, pris, evt størrelse, hvor han kunne kjøpe det osv. ( det hadde han krevd)

Det var bare ett problem. . . .

Han hadde kjøpt alle tingene på listen! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke julegaver være overraskelser, og noe giveren selv har brukt tid og energi på å tenke ut? Jeg kan selv kjøpe det jeg har lyst på (for det meste), og må innrømme at den største gleden med julepresangene er overraskelsesmomentet. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle mannfolk den metoden furgerer på. :gjeiper:

Jeg viste min mann nettsiden plagget kunne kjøpes på, fortalte han hvilken størrelse jeg brukte og hvilken farge jeg foretrakk.

Da jeg spurte ham om han kunne kjøpe den til meg svarte han "vent og se" med et smil.

Ja, jeg vet det er et ønske og ikke en bestilling og at giveren står fritt til å velge hva som skal gis i gave, men jeg kan ikke nekte for at jeg ble skuffet da jeg fikk en konvolutt med en tohundrelapp i til bursdagen.

da hadde jeg pakket å reist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke julegaver være overraskelser, og noe giveren selv har brukt tid og energi på å tenke ut? Jeg kan selv kjøpe det jeg har lyst på (for det meste), og må innrømme at den største gleden med julepresangene er overraskelsesmomentet. :)

true. men sånn typisk gutter: PANIKK SHOPPING. tar det første og beste, og som jenta hater men ikke tør å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde jeg til min 25 år gamle samboer, han endte med å gi meg et sølvkjede fra smykkebutikk, men som var fake, og prislappen hang på 90,-

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke julegaver være overraskelser, og noe giveren selv har brukt tid og energi på å tenke ut? Jeg kan selv kjøpe det jeg har lyst på (for det meste), og må innrømme at den største gleden med julepresangene er overraskelsesmomentet. :)

Må si meg enig med deg, det blir ikke det samme uten overalseslesmomentet :) I år har samboeren faktisk kjøpt julegave til meg uten som så mye å spørre hva jeg ønsker meg og jeg har aldri vært så spent før heller! Gleder meg til å se hva han har kjøpt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det seriøst så late menn der ute? Om jeg sier til samboeren min at jeg ønsker meg f.eks undertøy, så finner han da vel ut av str og hvilket merke han skal kjøpe av selv, og hvor han får kjøpt det. Og han kjenner meg godt nok til å vite hvilken stil jeg ønsker meg. Tydeligvis heldig jeg da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...