majan Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Så har roen endelig kommet her i huset. To små søte barn sover søtt i sine senger,og jeg har endelig litt tid til meg selv - deilig! To og et halvtåringen er inne i en periode som er ganske så slitsom, en blanding av sjalusi og trassalder kan det se ut som. Mens den seksmåneder gamle mammadalten endelig har sovnet. Han skriker bare han hører stemmen min om dagen, skal bare være hos mamman sin. Så nå har jeg blitt veldig flink til og la han være litt hos pappan mens jeg er og handler etc. Og da er det visst helt greit, men så fort jeg viser meg eller prater er det igang igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 herlig kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 *mimre* Mine barn er seks og ti og jeg ser ikke snurten av dem hele ettermiddagen. Når de komer inn for kvelden er det bare for å hive innpå en brødskive og stupe i seng.... Hver epoke har sin sjarm............. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå