AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #121 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har også muslimsk kjæreste. Vi har bare vært sammen et halvt år, og kommer ikke til å være sammen på juleaften(vi bor hver for oss), siden jeg "må" følge tradisjonen og ta med barna til besteforeldrene og feire der. Han har også planer og skal hjelpe til med et eller annet arrangement den 24. Helt greit, selv om jeg bare har lyst å være sammen kjærsten. Forhåpentligvis møtes vi på kvelden en gang. Jeg har aldri noensinne brydd meg så lite om jul før. Null baking, lite pynt, ikke noe stress. Og gud så deilig. Men klart, mulig barna savner litt mer innsats fra meg, men pytt, de overlever og har godt av å se at mamma ikke er en robot, men et menneske med egne behov. I år får det holde med kongerøkelse og juletre og et noenlunde rent og pent hjem. Så hyggelig for ungene dine at mamma heller har lyst til å være sammen med sin nye kjæreste enn å feire familiejul sammen med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 22. desember 2010 #122 Del Skrevet 22. desember 2010 Anbefaler nrk 1 ikveld kl. 23.15 for alle julehatere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå