Gå til innhold

Badboys - hvordan sjekker de jenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir allrid sjekket opp av slike, vet ikke hvorfor men de oppfører seg rart..

som nå,- en fyr jeg møtte for ett år siden, sendte masse slibrige meldinger- det gadd jeg selvfølgelig ikke og det gav seg etter en tid.

så treffer jeg han igjen, er med en annen mann og han blir sint på denne mannen

og skremmer han, voldom reaksjon på en mann som ikke er interssert i meg med andre ord. Han starter igjen med å sende meg meldinger, bare enkle ord for å fange oppmerksomheten min, noe han ikke får. Så tar han kontakt på facebook og spør om eg har fått meg mann, noe jeg avkrefter, sender noen meldinger men jeg synes det bare er rare greier så¨jeg avslutter det for godt, jeg skjønner ikke hva han vil, og gidd ikke bruke tid på det for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir allrid sjekket opp av slike, vet ikke hvorfor men de oppfører seg rart..

som nå,- en fyr jeg møtte for ett år siden, sendte masse slibrige meldinger- det gadd jeg selvfølgelig ikke og det gav seg etter en tid.

så treffer jeg han igjen, er med en annen mann og han blir sint på denne mannen

og skremmer han, voldom reaksjon på en mann som ikke er interssert i meg med andre ord. Han starter igjen med å sende meg meldinger, bare enkle ord for å fange oppmerksomheten min, noe han ikke får. Så tar han kontakt på facebook og spør om eg har fått meg mann, noe jeg avkrefter, sender noen meldinger men jeg synes det bare er rare greier så¨jeg avslutter det for godt, jeg skjønner ikke hva han vil, og gidd ikke bruke tid på det for å si det slik.

Hahaha han hørtes jo sprø ut, men er jo slik de opererer. Kan nok virke som du var borti en player her ja. Hva skrev han i meldingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel forskjellig oppfatning av badboys da.

Men det jeg tenker, er jo at når gutta " klager" på at jenter bare vil ha badoys, så er det jo fordi de ikke forstår hvorfor. Fordi, badboys er jo ikke særlig til å gi komplimenter og ros. Mens de greie gutta derimot, er jo gjerne det. Grunnen til at så mange jenter blir titrukket til badboys, er jo også nettopp pga dette. De overøser deg ikke med komplimenter! Men de er mer laid back & cool... De har gjerne en ganske likegyldig holdning, som for mange jenter er svært sexy. De trenger ikke være direkte stygge mot deg. Ingen er jo så dumme at de finner det tiltrekkende vel?

En player derimot, er en som gjerne sier det han tror du vil høre.. Han dater/ligger rundt med flere samtidig - målet er å få så mange som mulig....

Thats my opinion. :)

Nettopp, det er derfor denne tråden er så håpløs fordi man bruker den for å finne fellestrekk og genaliserer for harde livet. Selvom folk sier de samme tingene, bruker de det på ulike måter. Jeg har bestandig vært ganske direkte og kan sikkert oppfattes som frekk, men pulte rundt uten problemer og ville ikke binde meg tidligere, er jeg en "badgirl" eller en "playess" da? Selv etter mange års ekteskap? Mange oppfattet meg som kynisk men ikke sikkert jeg var det. MÅ folk puttes i bås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha han hørtes jo sprø ut, men er jo slik de opererer. Kan nok virke som du var borti en player her ja. Hva skrev han i meldingene?

Ja akkurat ja en player. Eller kanskje en stalker? Eller en pervo? Er man plutselig en player fordi man viser tydelig interesse, eller skriver slibrige meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badboysene jeg har sett har vært veldig fysiske med jenter, raske til å klappe på armen og berøre... Hvis man kombnerer det med frekke fornærmelser får man jo frem begge ideelle budskap: "Jeg er slem", OG "jeg er intressert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange jenter som har kommentert blikket mitt. Jeg holder alltid øyekontakten med jenter. Er det ei attraktiv jente, så forestiller jeg meg at jeg knuller henne som faen, samtidig som jeg holder øyekontakten og puster tungt. (Jeg trenger bare gi madammen ett slikt blikk før hun blir kåt)

Hvilken by jobber du i? Og hvilken bydel, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javisst er det en player, men han får holde på- jeg ignorerer han

tvert så lenge han ikke tør å snakke vanlig med meg, ikke som jeg skulle

vært en dukke det er gøy å leke med....

Blir faktisk en smule redd av hele greien, tenk hvis eg treffer

han tilfeldigvis på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat ja en player. Eller kanskje en stalker? Eller en pervo? Er man plutselig en player fordi man viser tydelig interesse, eller skriver slibrige meldinger?

Hva kaller du det da? ingen mann som holder på slik dersom de er oppriktig

interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badboys tar nok initiativet til å gå bort og snakke med jenta, fører en vanlig samtale med et smil MEN innlosjerer en del fornærmelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken by jobber du i? Og hvilken bydel, he he...

Bet du virkelig på det der?? For noen vatthoder enkelte av dere kvinner er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange badboys har nok en "dont care"-innstilling generelt... Og det merker jentene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange badboys har nok en "dont care"-innstilling generelt... Og det merker jentene...

Men det er jo ganske vanskelig å "prøve seg på noen" uten å vise at de er intressert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ganske vanskelig å "prøve seg på noen" uten å vise at de er intressert?

Det er heller snakk om å prøve seg på noen, vise interessen men samtidig si at du ikke bryr deg om utfallet.

Når man vet det er mange jenter som vil ha deg, så gir det deg en mye mer avslappet og care-holdning til jenter. Sjekking er selvunderholdning, ikke et behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at mye av "forklaringen" ligger i dette ja - de er rolige og kan gjerne kommentere jenter de liker, både med erting/fornærmelser og sjekkereplikker som "lekre bein du har, skulle gjerne sett mer" men når de ikke er så desperate blir de roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at de slemme guttene som har draget pleier å fornærme når alle de andre guttene gir komplimenter.

Mens en vanlig gutt vil si: "Fin kjole da" vil badboyen muligens si "Hahaha den fargen der var stygg til deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bad to the bone

Jeg er badboy og slik sjekker jeg opp høns.

Hey du, ja du ja din skitne tøs, kom her å sug meg tørr.

Ey blondie, bøy deg ned og ta på dine tær, og ikke bry deg om hva som skjer bak deg. (så stikker jeg penis langt oppi analen hennes.)

DU tilhører meg så sett deg i bilen min, hold kjeft og la meg kjøre deg hjem (dobbelbetydning)

Noen ganger sier jeg ingenting og bare kaster 2-3 damer i suv en min og kjører de hjem til meg og har orgy... kan virke som kidnapping og voldtekt men er ikke det, jeg overtaler de i bilen på vei hjem til meg at jeg er den de bør oppleve sex med. (noen ganger suger de meg på vei hjem også )

Jenter trenger ikke være så kompliserte.

Inboksen min kommer til å fylles opp med meldinger fra jenter som vil at jeg skal pule de hardt etter denne kommentaren.. Skal se om jeg kan få dere inn i timeplanen min jenter.

Tøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå utenfor om 1 time.. kommer å henter deg tøsen min

Vel, så lenge du ikke har noe i mot å bli tatt hardt bakfra, skal jeg ikke nekte deg å hente meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...