Gjest frew Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Når jeg skal kjøpe ansiktsvask på parfymeriet kommer de automatisk med produkter for kvisete hud. Sikkert fordi jeg er litt blank i huden og har et par kviser. Men jeg reagerer som regel bare enda verre på disse produktene og blir aldri bra. Tenker mer at det kanskje er fordi jeg bruker for sterke produkt og at huden min ikke tåler de. For huden min er ganske tørr også. Er 29 år gammel, for å ha sagt det. Kunne tenke meg å prøve md formulations sine produkter, men tenkte da å prøve for tørr hud. Brukte mdf for noen år tilbake, da for uren hud. Jeg ble bare helt "skallet " i ansiktet. Så det er tydelig at ikke alle hudpleiere heller vet hva de holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg er ingen hudpleier, men etter din beskrivelse å dømme, tipper jeg du har en blandings hudtype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du må nok gi huden din mye fuktighet og litt pleie. Du bør gå til en hudpleier og få noen gode råd og noen prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå