Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har sett denne? Tiåringen min har fått helt dilla!!! Julegavetips, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tiåringen min har også lyst på det der. Har ikke sett det i butikker her omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva er det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er sand som stivner når man tar den i vann og som blir helt tørr igjen med en gang man tar den ut av vannet. Skikkelig stilig må jeg si ( ja, jeg er litt barnslig av meg ). Denne sanden fås kjøpt på toys`r`us butikker. Mener jeg reklamen sa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har tenkt på det til adventskalenderen jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Stemmer det. Dessverre har vi ikke den sjappa her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det kommer sikkert i flere butikker før jul. Den sanden er skikkelig kul.... Også er den ikke så dyr heller, 169 for en startpakke og femti kroner for ekstra bokser med sand.....som glitrer....... Hun kjøpte seg den for bursdagspengene sine, og har ikke gjort noe annet siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 Så er det bare å skaffe en passende beholder da.. Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #9 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det følger med en beholder i startpakken.... ellers er det bare å bruke hva som helst som er gjennomsiktig, og som holder vann. Sånne tomme Fererro Rocher bokser er sikkert perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 18. oktober 2003 #10 Del Skrevet 18. oktober 2003 Sonnen min sier at Toys R Us ved siden av Kvadrat har det. Dessuten har jeg ikke vært innom så jeg er fremdeles usikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå