Gå til innhold

Den kom ut av skjeden min!

heartache

Anbefalte innlegg

den var på en måte sånn.. trykket sammen..? hehe nei merket ikke noe under sex, for jeg hadde allrede brukt en tampong før det. da hadde jeg nok sikkert allerede dyttet tampongen lenger inn..? jeg vet ikke. jeg har vært oppi der med hendene etter dette også, men ikke kjent noe!

Da var det søren meg flaks at den kom ut av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det søren meg flaks at den kom ut av seg selv!

ja det var det. jeg er utrolig lettet nå! uansett om det var utrolig fælt å merke at noe presset på der nede, så kommer det ut en stor svart klump! "hva i H er dette!?" tenker man med seg selv. og blir nesten litt flau, men likevel vil dele erfaringen med andre for å passe på at andre ikke skal oppleve det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at jeg står på butikken, og så går tampongalarmen :sjenert:

uiii, uiii, uiiiiii... + noen røde lamper...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah hadde vært passe flaut om man skulle hatt alarm i tillegg til alt det andre vi jenter må bære på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk ikke følt meg dårlig eller noe :S har hatt mensen som normalt og alt også :S

ja jeg må nesten stikke innom helsestasjonen i morgen! og høre hva de har å si! men jeg må si jeg er lykkelig for at den endelig kom ut nå da! :O

Jeg syns det er rart at du ikke har følt det dårlig, for andre kan bli veldig syke etter å ha hatt tampongen inne 1 dag...

Det betyr kanskje at du har et sterkt immunforsvar? :)

Bra den kom ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er rart at du ikke har følt det dårlig, for andre kan bli veldig syke etter å ha hatt tampongen inne 1 dag...

Det betyr kanskje at du har et sterkt immunforsvar? :)

Bra den kom ut!

ja jeg vet ikke :S jeg har i allefall ikke kjent noe som helst. kanskje derfor jeg ikke har reagert så kjempe sterkt? (som jeg egentlig burde) de fleste tenker jo "det kommer ikke til å skje meg". det skal jeg slutte å tenke fra nå av. jeg er overlykkelig for at den kom ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke ringe legekontoret da? de skal alltid ha en lege som kan ta imot deg på dagen for akutte ting, evt ringe legevakta å høre hva de mener?

enda bra den kom ut! men hørs virkelig ikke bra ut!!

har selv glemt den en gang, men kom da på det på morran etter, men ble heit nok da jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

forresten! kan jeg bli steril av dette :/ eller tar jeg helt feil?

Du kan vel, teoretisk sett, bli steril av mye rart, men jeg tror ikke det er noen overhengende fare, for å si det mildt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel, teoretisk sett, bli steril av mye rart, men jeg tror ikke det er noen overhengende fare, for å si det mildt :)

ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nabojenta

Det har jeg faktisk opplevd selv, for sikkert ti år siden. Jeg skulle ta ut en tampong, også kom det ut to. Jeg hadde tydeligvis glemt å ta ut den ene før jeg satt inn ny. Den hadde ikke vært der inne i særlig mange timer, og jeg tror ikke jeg hadde gått med den lenge uten å merke den særlig lenge.

Haha, samme har skjedd med meg og. TO ganger! *distre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte en inne i en dag - hadde vært på byn kvelden før, så ikke så rart i grunn. Men nå presses de ut med en gang mensen er over, de glir liksom ut av seg selv, eller så får jeg litt vondt i magen når jeg ikke har mer blødninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler du deg frisk og fin er ikke dette noe å stresse med. Du har sannsynligvis fått BV, men det er ikke noe som kvalifiserer til hastetime. I verste fall hadde det nok ordnet seg etter et par måneder av seg selv om du ikke hadde hatt mulighet til å gå til lege.

Ingen feber, ingen smerter = bestill en vanlig time så du får resept på diflucan. Stort mer behøver du ikke tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte den en gang. Heldigvis minitampong. Hadde den der bare en dag, men hadde sex på kvelden. Syns det var litt vondt og rart. En gnagende følelse liksom. Plutselig trekker mannen min seg ut og sier at det gjorde vondt. Stakkars, han hadde får sår hele siden av penis.

Rart du ikke merket det fordi det var ganske ubehagelig, men det er mulig du hadde den lenger opp.

Du burde komme deg til en sjekk som de andre sier. Ei venninne av meg glemte den i flere mnd og fikk kraftig infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...