Gå til innhold

Den kom ut av skjeden min!


heartache

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du ikke merke at du har en tampong i kjeden? :klø:

Vær så snill. Det heter ikke kjeden, det heter skjeden. Det er sykler som har kjede, eller du putter et rundt halsen.

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bestille deg time til fastlegen din/gynekolog, du trenger ikke gå til helsestasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffhuff, lurer på om jeg har sett en House-episode om noe slikt, men hun var jo skikkelig syk!

Støtter alle som sier kom det til lege/gyn, du har mye sannsynlig en infeksjon.

Neste gang: Surr en tampong rundt tommelen for å huske å ta den ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo tråd i enden av tampongen, så husk å knyt den rund skrittet i trusa, så vil du alltid huske å skifte, og å ta den ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, hvordan kan du ikke vite at du har en tampong inni? Jeg mener, hallo? Det henger tross alt en tråd ut?

Endret av glamorous
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Herrejesus, hvordan kan du ikke vitte at du har en tampong inni? Jeg mener, hallo? Det henger tross alt en tråd ut?

Ikke hvis tråden blir trykket inn av en eller annen grunn...ting skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Hvilket merke bruker du? Hørtes ut som noe for meg. :fnise: Godt at den kom ut da, ta deg en tur til helsestasjonen, tenkte "TSS" med en gang jeg leste dette.. Og må bare spørre.. har du hatt sex med tampongen i? Ei venninne av meg opplevde noe lignende (bare at det ikke tok mer enn en dag).. skumle greier, ikke mye som skal til for å klusse til bakteriefloraen der nede heller har jeg inntrykk av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

det er jo tråd i enden av tampongen, så husk å knyt den rund skrittet i trusa, så vil du alltid huske å skifte, og å ta den ut.

Det kan godt hende det er en god idé, men tråden er da ikke så lang at det kan gå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du bruker så svære truser altså?

Nei tenk, det gjør jeg ikke. Men tråden på en tampong er ikke lengre enn 7-8 cm, 10 kanskje. Når man har skjøvet tampongen inn, henger det kanskje 5 cm utenfor. Jeg ser ikke helt for meg at det er særlig praktisk å knytte den rundt truseskrittet da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk... men ER DET MULIG?! Hvordan går det an å glemme en tampong i skjeden i flere uker? Det har hendt at jeg har glemt min noen ekstra timer, men uker! Det kan jo være livsfarlig! Du kan få TSS.

Fint at det gikk så bra da, og at du ikke er blitt syk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skit happens, men foreslår for Ts at hun knyter en bjelle på tråden istedenfor å knyte fast tråden.

En kan jo være uheldig og glemme ting.Tror jeg gjorde det samme sån for 15år siden ellerno

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glem bjeller og å knytte tråden(auu).

gjør noe så enkelt som...... trommevirvel.....: alarm hver 4. time(eller mindre) på mobilen!

har aldri glemt en(livredd nå da...), men har mistet tråden inni der, var rene akrobatiske øvelsen å finne frem til den igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo tråd i enden av tampongen, så husk å knyt den rund skrittet i trusa, så vil du alltid huske å skifte, og å ta den ut.

Aiai, ser for meg en røskende kjip opplevelse, hvis du igjen glemmer den bort og er kjempetissetrengt og river av deg trusa! :sjokk:

Bra det mysteriet løste seg da ts :) nærmeste jeg har opplevd av noe sånt, er å stå opp om morraen og sette en inn i "morrakoma", for så å våkne til og prøve å få inn en til :ler: oppdaget det heldigvis med en gang da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en angre-på-at-jeg-leste-tråd. Heretter skal jeg aldri mer elske, uten å gi frøkna en grundig undersøkelse i gynekologstol med speculum først... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Nok en angre-på-at-jeg-leste-tråd. Heretter skal jeg aldri mer elske, uten å gi frøkna en grundig undersøkelse i gynekologstol med speculum først... :popcorn:

Ikke glem å ta på deg hansker da, i tilfelle du må fjerne fremmedlegemer :ler: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem å ta på deg hansker da, i tilfelle du må fjerne fremmedlegemer :ler: .

Foretrekker frøkna lær eller latex? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning: Bruk kopp! Kjennes ikke under bruk, men du vil garantert merke den hvis du har sex!

post-37809-0-75437200-1292424627_thumb.j

post-37809-0-34713000-1292424638_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...