Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe julegaver?

Bergenspike

Har dere begynt å kjøpe julegaver?  

1 stemme

1. 1. Har dere begynt å kjøpe julegaver?

• Ja
      30
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff nei.. Syntes det er litt tidlig.

For meg ødlegger det litt av kosen.. Å gå rundt å handle julegaver, mens gatene er pyntet til jul gir meg julestemning ( selv om det er litt stressende), så gavene får vente noen uker til tenker jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har startet :ler::ler:

er alltid tildlig ute jeg synes det er kjekt å sitte på cafe i des og se at alle stresser rundt i butikker,mens jeg kan nyte fred og ro :hoho::hoho:

Neida ja jeg begynner tidlig,men må ha litt igjen til nov/des også litt koselig,men det må ikke bli stress vi må jo roe ned i adventtiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet for lenge siden, og har

de vanskeligste og dyreste gavene igjen..

Hadde vi ikke vært en så stor familie, hadde jeg

nok ventet med å handle julegavene i desember jeg også ..

Blir litt annen stemning da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt enda men tanken har vært der.Har 35 stykker å kjøpe til så det er vel på tide og begynne snart.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tenkt å begynne litt fort nå. Sambo er håpløs på å få ting gjort før jul. Han blir superstressa av at det er mennesker overalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei ikke ennå. Har bestilt porselen og porselensmaling, så det blir endel julegaver der, men jeg får vel begynne å kjøpe noen gaver snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å kjøpe julegaver ennå. Har ikke begynt å tenke på det heller, men jeg har satt av litt penger til julegaver.

Liker best å kjøpe julegaver i desember - da har jeg den rette julestemningen, og da føles det riktig å drive med sånt :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp..har fått unna 17 stk,og har 6 igjen..

Synes det er kjempe gøy!! :nisse: ...Jeg elsker julen og gleder meg masse..Det eneste som er dumt er at ungene skal være hos faren sin i år!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å kikke.. men ikke fått kjøpt noe ennå..

en ting er sikkert; alt skal være i boks innen utgangen av november.. i desember er det alt for mye annet å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke begynt å kjøpe julegaver ennå. Aner aldri hva jeg skal kjøpe heller, men så skal jeg heldigvis heller ikke kjøpe så mange gaver. Synes også det er litt koslig å gå rundt å handle gaver i desember når det er pyntet opp til jul, men det skal helst være unnagjort innen den siste uka før julaften. Hvis ikke blir det for mye stress og desperate folk.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hmm...

Skjønner liksom ikke at dere kan starte å kjøpe gaver så tidlig.

SKulle gjerne ha gjort det jeg å, men hva hvis de som får det vil bytte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt så vidt. Det vanskeligste er jeg ferdig med, og det er å finne ut hva alle skal få. Klarer ikke å gå rundt å "se hva jeg finner", Slikt må jeg planlegge på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...