Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe julegaver?

Bergenspike

Har dere begynt å kjøpe julegaver?  

1 stemme

1. 1. Har dere begynt å kjøpe julegaver?

• Ja
      30
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte tidlig og er snart ferdig :kul:

(blir herlig å ha litt penger i desember også, til en forandring :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte nei, men jeg har begynt å tenke på det. Det kan se ut som om jeg skal ut og kjøpe noe til lillesøsteren min i kveld. Det er supertilbud hos en nyåpnet butikk... :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt jeg heller, venter til jeg skal til Praha om noen uker og ser hva jeg kan finne der. Og da begynner jeg supertidlig til å være meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nei, ikke enda.

Har begynt å tenke på det, så smått, men nei, jeg ender vel opp med å kjøpe dem i siste halvdel av desember i år også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt dersom det å få tatt bilder av ungene teller :) . Det blir gaver til familien. Ellers har jeg tenkt å kjøpe gaver når novemberlønna kommer. Så er jeg ferdig i god id til desember. Da har jeg nemlig bare tenkt å bake litt, spille julemusikk og kose meg med mann og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Ja, jeg har kjøpt 4-5 stykker. Prøver å begynne i september slik at det ikke blir så mye utgifter på en gang... dessuten er det jo lurt å følge med når det er salg. Har vært mye salg på lekebutikker her i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken på å begynne tidlig men har ikke kommet så langt. Jeg har ambisjoner hvert å men det ender med at jeg er ute i siste liten å kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss i sommer, så da er det vel ingen overraskelse at store deler av familien kommer til å få bryllupsbilder i år.. De er bestilt og ligger klare hos fotografen. (Fikk rabatt om vi bestilte innen to måneder etter bryllupsdagen..)

Var en tur i Glasgow for noen uker siden, og der hadde de så utrolig bra utvalg i kalendere at vi kjøpte med noen som skal være julegaver til noen venner/vennepar.

Men ellers har jeg ikke tenkt tanken på julegaver ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt fem gaver og er fryktelig stolt over meg selv!

Resten venter jeg med en stund enda; syntes julegavehandlingen hører med til adventstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg har laget liste og begynt å fylle den med ideer. Er såre fornøyd med det jeg. Klarer jeg å ha gjordt unna halvparten før desember er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte allerede i januar jeg, når det var salg over alt. Vi har igjen en del julegaver, men har også kjøpt en del. Har iallfall en viss formening om hva som skal kjøpes til de forkjellige, og det gjør det litt enklere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen gaver ennå, men holder på med et skjerf som skal bli julegave. Har også lagd et par armbånd som er tiltenkt et par venninner - og så har jeg tenkt litt på hva som skal være med på årets julecd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne ikke falt meg inn å begynne å handle julegaver før i desember!! Jeg syns det er kjempe koselig med julehandelen, den er med på å få opp stemninga hos meg (dessverre ikke i like stor grad som før, men dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...