Kamikatze Skrevet 2. januar 2011 #41 Skrevet 2. januar 2011 Trådstarter? Hvis ikke han alltid cremer hjerter i kaffen din, er han kun ute etter å tyne deg for så nærme en timelønn pr. kaffekopp som han greier å komme. Barristaer og bartendere er predatorer i ensomme kvinners lommebøker. En slags lurestake, som oppfører seg som en gigolo og tar betalt, uten å levere varene. Og til tross for at kaffe skal få deg våken, tynnes den sånn ut med melk og skitt, at du fremdeles famler rundt blindt i din rosa tåke. Kaffe kan du lage selv. Det blir rimeligere i lengden, og du slipper å smadre selvbildet ditt ved å ruinere deg på overprisede kopper kunstig vennlighet. Jeg sier ikke at du er patetisk. Jeg bare tenker høyt... 4
lilly92 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #42 Skrevet 2. januar 2011 Trådstarter? Hvis ikke han alltid cremer hjerter i kaffen din, er han kun ute etter å tyne deg for så nærme en timelønn pr. kaffekopp som han greier å komme. Barristaer og bartendere er predatorer i ensomme kvinners lommebøker. En slags lurestake, som oppfører seg som en gigolo og tar betalt, uten å levere varene. Og til tross for at kaffe skal få deg våken, tynnes den sånn ut med melk og skitt, at du fremdeles famler rundt blindt i din rosa tåke. Kaffe kan du lage selv. Det blir rimeligere i lengden, og du slipper å smadre selvbildet ditt ved å ruinere deg på overprisede kopper kunstig vennlighet. Jeg sier ikke at du er patetisk. Jeg bare tenker høyt... Han lager alltid hjerter i kaffen Blakk blir man jo, men det er verdt det med et så søtt smil.
Gjest KateW Skrevet 3. januar 2011 #43 Skrevet 3. januar 2011 For alt jeg vet kan det være flere baristaer på Bislet, selvsagt. Men der jeg går er det en Nordlending med blondt hår og briller, som er singel, en svenske med mørkt hår og skjegg som har dame, en blond svenske som har dame, en mørk norsk fyr, med en liten tatovering på armen, han har dame, flere jenter, men de er du sikkert ikke interessert i.... Jeg prater med dem alle sammen, og spør dem om de har dame, får hjerter i kaffen og flørter med dem alle i hop. Det er veldig trivelig syns jeg. På samme måte som hun som er gift med en barista, forteller, man flørter og flørtes med, det er del av det å være på cafe. Det legges ikke mer i det enn service fra deres side, og å være en blid og hyggelig kunde fra min. Dersom du virkelig er interessert i din barista, må du nok gå utover det å bare blakke deg og få et smil tilbake. Da må du prate med ham om noe mer...
Gjest Bolledeig Skrevet 3. januar 2011 #44 Skrevet 3. januar 2011 Tråden er ryddet for persondebatt Diskusjon rundt moderering tas per PM. Bolledeig admin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå