Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes begge er veldig søte, men han med det mørke håret : )

Hvem synes du? :)

Åh, jeg flørter med begge svenskene, han blonde Bodøgutten, han mørke kjekke med tatoveringen og litt med damene også... :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg flørter med begge svenskene, han blonde Bodøgutten, han mørke kjekke med tatoveringen og litt med damene også... :nigo:

Med alle sammen med andre ord. Jobber det to svensker der?

Jeg trodde han med det blonde håret var fra vestlandet? i likhet med han med det mørke håret. Har han tatovering?

Kanskje det ikke er samme kaffebar? : )

Skrevet

Noen som har tips for hvordan jeg kan sjekke han opp? Han er så utrolig kjekk og sjarmerende :)

Skrevet

Noen som har tips for hvordan jeg kan sjekke han opp? Han er så utrolig kjekk og sjarmerende :)

Kvinner sjekker ikke opp en mann. Det er en maskulin oppførsel.

Kvinner legger forholdene til rette for å kunne bli sjekket opp.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du hadde brukt smileys her, kunne jeg trodd du mente å være morsom. Men du mener det tydeligvis på alvor. Hvor innsnevret er din verden?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du hadde brukt smileys her, kunne jeg trodd du mente å være morsom. Men du mener det tydeligvis på alvor. Hvor innsnevret er din verden?

Det er Steinar... Du vil ikke sette ham i gang.

Skrevet

Hvordan legger jeg forholdee til rette for ham da? :)

Skrevet

Ta det over tid, begynn å etabler et "forhold" mellom dere. Spør om en liten ting hver gang du er der, slik at det er noe mer enn bare utveksling av penger og vare :)

Skrevet

Ta det over tid, begynn å etabler et "forhold" mellom dere. Spør om en liten ting hver gang du er der, slik at det er noe mer enn bare utveksling av penger og vare :)

Takk for tipset :) du har ikke tilfeldigvis noen forslag også? " hvordan har ferien vært? " blir kanskje litt som å snakke om været?

Skrevet

Hvordan legger jeg forholdee til rette for ham da? :)

Ved å være kontaktsøkende, åpen og hyggelig.

På en mest mulig naturlig og vennlig måte da selvfølgelig.

Det er ikke mye som er mer turn-off enn et aggressivt kvinnfolk.

Skrevet

Takk for tipset :) du har ikke tilfeldigvis noen forslag også? " hvordan har ferien vært? " blir kanskje litt som å snakke om været?

Sorry darling, jeg improviserer all smalltalk i øyeblikket. Smalltalk er egentlig en undervurdert kunst.

Stort sett handler det om å alltid etterlate ham med et positivt inntrykk. F.eks. var det ei kassejente som jeg brukte tre måneders oppbygging på. Smilte alltid, holdt øyekontakten, sier hei, ja takk/nei takk, hadet bra, og tilfeldige artige kommentarer. Til slutt ble det naturlig med litt smalltalk, før hun - en lørdagskveld - observerte ølet mitt, lurte på om jeg skulle ut. Svarte at det skulle jeg og spurte hvor hun pleide å dra ut. Avslutter med et "Da sees vi kanskje der" lurt smil og glimt i øyet.

Møtte henne og ting gikk sin naturlige gang - djevelsk fort også faktisk.

Skrevet (endret)

Sorry darling, jeg improviserer all smalltalk i øyeblikket. Smalltalk er egentlig en undervurdert kunst.

Stort sett handler det om å alltid etterlate ham med et positivt inntrykk. F.eks. var det ei kassejente som jeg brukte tre måneders oppbygging på. Smilte alltid, holdt øyekontakten, sier hei, ja takk/nei takk, hadet bra, og tilfeldige artige kommentarer. Til slutt ble det naturlig med litt smalltalk, før hun - en lørdagskveld - observerte ølet mitt, lurte på om jeg skulle ut. Svarte at det skulle jeg og spurte hvor hun pleide å dra ut. Avslutter med et "Da sees vi kanskje der" lurt smil og glimt i øyet.

Møtte henne og ting gikk sin naturlige gang - djevelsk fort også faktisk.

Hørtes direkte sleipt ut. Tviler sterkt på at mitt inntrykk er feil.

Det å vise noen en oppriktig interesse er aldri feil, men å vise interesse bare for å oppnå noe med det selv, det er falskt og alltid helt feil.

Endret av Steinar40
Skrevet

Du er nå søt.

Vi pratet faktisk om dette dagen derpå. Hadde visst besøkt henne en del ganger i hennes fantasier. Samt hadde jeg vært det beste ONS hun hadde hatt.

To personer kan faktisk nyte et kort rent seksuelt forhold til hverandre, uten å tenke på giftemål.

Skrevet

Du er nå søt.

Vi pratet faktisk om dette dagen derpå. Hadde visst besøkt henne en del ganger i hennes fantasier. Samt hadde jeg vært det beste ONS hun hadde hatt.

To personer kan faktisk nyte et kort rent seksuelt forhold til hverandre, uten å tenke på giftemål.

Problemet er at du ikke kan vite hvordan den andre parten egentlig er.

Skrevet

Så lenge det ikke er MIN (ja, min, uten hermetegn) barista TS flørter med, så skal ikke jeg bry meg. Men etter å ha jobbet i servicebransjen selv, så kan jeg skrive under på hvor ubehagelig det er å bli "sjekket" opp på jobb av folk som misforstår serviceinnstilling og flørting :filer:

Skrevet

Så lenge det ikke er MIN (ja, min, uten hermetegn) barista TS flørter med, så skal ikke jeg bry meg. Men etter å ha jobbet i servicebransjen selv, så kan jeg skrive under på hvor ubehagelig det er å bli "sjekket" opp på jobb av folk som misforstår serviceinnstilling og flørting :filer:

To spørsmål; hvem er ts? og hvem er din barista? :)

Skrevet (endret)

TS=trådstarter, mao deg.

Min barista er min ektemann, og jeg blir ikke blid om jeg finner en kunde som er dum nok til å flørte med ham, bare fordi han gjør jobben sin :filer: Problemet er at det virker som om alle tror at ingen ring = fritt frem. Han kan ikke gå med ringer på jobb, pga. hygieneårsaker...

Endret av Ashelia
Gjest brutal_mann
Skrevet

TS=trådstarter, mao deg.

Min barista er min ektemann, og jeg blir ikke blid om jeg finner en kunde som er dum nok til å flørte med ham, bare fordi han gjør jobben sin :filer: Problemet er at det virker som om alle tror at ingen ring = fritt frem. Han kan ikke gå med ringer på jobb, pga. hygieneårsaker...

Det er hans jobb å flørte. Det er en del av yrket. En barista, eller servitør, som ikke flørter er en elendig utøver av sitt yrke.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg flørter med guttene på den lokale matvarebutikken. Kommer snart eieren deres og setter dem i bånd?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg flørter med guttene på den lokale matvarebutikken. Kommer snart eieren deres og setter dem i bånd?

Fy for en skitten fantasi :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...