Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker i overkant mye penger på kaffe, ikke akkurat fordi jeg er så kaffe avhengig, men baristaen er så utrolig kjekk.

Mitt spørsmål er kan man flørte med baristaen sin? noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker i overkant mye penger på kaffe, ikke akkurat fordi jeg er så kaffe avhengig, men baristaen er så utrolig kjekk.

Mitt spørsmål er kan man flørte med baristaen sin? noen tips?

Javisst, flørt i vei. Jeg har min egen barista jeg ;)

Hvor ligger denne kaffebaren da :) ?

Skrevet

Spander en kopp kaffe.

Skrevet

Javisst, flørt i vei. Jeg har min egen barista jeg ;)

Hvor ligger denne kaffebaren da :) ?

Bislett : )

Skrevet

Som kone av en barista, vil jeg foreslå å være veldig forsiktig... Som barista skal man være blid, hyggelig og koselig, særlig mot stamkunder. Det har en god del mennesker en tendens til å lese litt vel mye inn i... :roll: For deg er han "din" barista, for han er du bare enda en person som er innom ofte...

Jeg sitter gjerne ved disken og ser på jenter og kvinner som desperat legger ann på mannen min, uten å vite hvem som sitter to barkrakker ned... Ufattelig festlig for meg, og ufattelig flaut for de, når han etter å ha avvist de høflig, går bort til meg og det lyser lang vei at vi er et par :lol:

Skrevet (endret)

Er det ingen som skjønner poenget med forlovelse- eller giftering lenger?

Utrolig mange blåste folk i denne verden gitt :glare:

Jeg hadde aldri akseptert at dama mi gikk uten forlovelsesring.

Dette bør alle tenke på.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert at dama mi gikk uten forlovelsesring.

Dette bør alle tenke på.

Du er nå en herlig karakter :klemmer:

Jobber selv som bartender, og flørting er en stor del av jobben. Selv som vanlig selger flørter man mye. Men han kommer ikke til å ta det negativt om du prøver å eskalere på noe vis :)

Skrevet

Bislett : )

Hvem av dem flørter du med, da? Jeg har min favoritt der jeg også....:sjenert:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert at dama mi gikk uten forlovelsesring. Dette bør alle tenke på.

Dette kommer vel aldri til å bli noen aktuell problemstilling for deg. Du venter fremdeles på Godot, antar jeg :ler: .

Skrevet (endret)

Dette kommer vel aldri til å bli noen aktuell problemstilling for deg. Du venter fremdeles på Godot, antar jeg :ler: .

Det heter å utrede og avklare saken :glare:

Det blir stadig klarere.

Endret av Steinar40
Skrevet

Du er nå en herlig karakter :klemmer:

Jobber selv som bartender, og flørting er en stor del av jobben. Selv som vanlig selger flørter man mye. Men han kommer ikke til å ta det negativt om du prøver å eskalere på noe vis :)

Jeg flørter aldri med mannfolk. Selvfølgelig!

Ikke er jeg så falsk at jeg flørter med noen som ikke interesserer meg heller.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Knepp opp et par knapper i blusen... Men, husk at han garantert er homo. Alle kjekke menn som serverer er homser. Så mest sannsynlig kaster du vekk puppene dine på en som ikke ser dem :sukk:

Skrevet

Jeg flørter aldri med mannfolk. Selvfølgelig!

Ikke er jeg så falsk at jeg flørter med noen som ikke interesserer meg heller.

Han er veldig flørtet, men han helt sikkert det bare fordi det er en del av jobben hans.

Hvordan vet man om han flørter som selger eller "flørterflørter" ?

Skrevet

Han er veldig flørtet, men han helt sikkert det bare fordi det er en del av jobben hans.

Hvordan vet man om han flørter som selger eller "flørterflørter" ?

Nei, det kan man jo ikke vite. Det er problemet.

Og derfor liker jeg ikke at dama flørter heller.

Skrevet

Du vil ikke si hvem det er? :fnise:

Kanskje vi har samme baristaflørt....

Skrevet

Haha, jeg jobber også som barista, og merker at stamkunder fort blir litt "flørtete". Jeg smiler og spiller med - det er som noen over her sier en del av jobben. Men for all del - flørt ivei! Alle synes vel det er hyggelig?! Akkurat hvordan vet jeg ikke... IKKE begynn samtalen rett foran menytavla med "Hva er det dere selger her da?" - Eeeeh.. Kaffe?

Skrevet

Du vil ikke si hvem det er? :fnise:

Kanskje vi har samme baristaflørt....

Jeg synes begge er veldig søte, men han med det mørke håret : )

Hvem synes du? :)

Skrevet

Haha, jeg jobber også som barista, og merker at stamkunder fort blir litt "flørtete". Jeg smiler og spiller med - det er som noen over her sier en del av jobben. Men for all del - flørt ivei! Alle synes vel det er hyggelig?! Akkurat hvordan vet jeg ikke... IKKE begynn samtalen rett foran menytavla med "Hva er det dere selger her da?" - Eeeeh.. Kaffe?

Takk for innspillet :) jeg får nok finne på noe bedre enn det ja! : )

Gjest brutal_mann
Skrevet

En får heller stille spørsmålet "Har dere skikkelig te her?" For det har de aldri...

Skrevet

En får heller stille spørsmålet "Har dere skikkelig te her?" For det har de aldri...

Hehe, du lever opp til kallenavne ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...