Gå til innhold

Spørsmål ang. analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det var mange utrolig gode svar her... tusen takk!

Har selv en elsker som har kjempelyst å prøve anal. Tanken tente meg aldri før, men vi har snakket mye om det i det siste og nå begynner jeg virkelig å bli tent på tanken.

Det som er så fint (og litt annerledes en her diskutert i tråden) er at det er han som har lyst å bli penetrert. (og nei, ts, det er absolutt ingenting homoseksuelt med dette... dette er ren nytelse! kreativitet! og å nyte hele kroppen).

Hva anbefaler dere i så fall? Jeg har ikke tenkt å ta med leker inn i soverommet med det samme, men glidemiddel og klippe neglene mine ned skal jeg huske... Men så har jeg hørt en del om folk som bruker gummihandsker... Noen som støtter den?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var mange utrolig gode svar her... tusen takk!

Har selv en elsker som har kjempelyst å prøve anal. Tanken tente meg aldri før, men vi har snakket mye om det i det siste og nå begynner jeg virkelig å bli tent på tanken.

Det som er så fint (og litt annerledes en her diskutert i tråden) er at det er han som har lyst å bli penetrert. (og nei, ts, det er absolutt ingenting homoseksuelt med dette... dette er ren nytelse! kreativitet! og å nyte hele kroppen).

Hva anbefaler dere i så fall? Jeg har ikke tenkt å ta med leker inn i soverommet med det samme, men glidemiddel og klippe neglene mine ned skal jeg huske... Men så har jeg hørt en del om folk som bruker gummihandsker... Noen som støtter den?

TS, her.

Hvorfor henvendte du den uthevede delen til meg? Jeg har bare stilt spørsmål jeg lurer på, aldri sagt noen ting om homofili...

Skrevet

Okei, så jeg har en del litt pinlige spørsmål, og velger derfor å være anonym :sjenert:

Jeg har litt lyst til å prøve analsex med kjæresten. Vi har aldri gjort det før, sånn bortsett fra å prøve så vidt en gang han tok meg bakfra, men det gjorde så vondt at han måtte stoppe nesten før han var nær meg :fnise:

Jeg lurer i grunnen på en god del rundt dette, siden jeg ikke har noen erfaring, og hadde satt stor pris på svar fra litt mer kyndige mennesker:

1. Hvordan burde vi "varme opp" til analsex? Hører alle si at man må sørge for god oppvarming, men skjønner ikke helt hva det innebærer :sjenert:

2. Hvilken stilling er lur å satse på?

3. Jeg har skjønt at det er fare for at han kommer ut med litt... kremt... "grums" på utstyret sitt, hvordan kan jeg minimere dette? Gå på do rett før? Lenge før? Prøve å skylle oppi der med dusjen? Har liksom ikke så lyst til å måtte bekymre meg for bæsj mens vi holder på :sjenert:

4. Er det noe mer jeg burde vite før vi setter i gang?

Håper at noen her kan hjelpe meg med dette, setter pris på alle svar :)

Jeg har et tips vedrørende "oppvarming". Det snudde ihvertfall hele opplevelsen fra vodt og umulig å gjennomføre til noe utrolig deilig for min del: Buttplugg! Ikke for stor - ikke for liten, men akkurat passe til at den gjør utvidelsesjobben før han penetrerer. Og den er deilig å ha der bak mens man blir varmet opp på annet vis :-)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har også et spørsmål angående dette!
Kjæresten er veldig glad i analsex, og begynte å mase om dette med en gang vi ble sammen nesten, men jeg hadde aldri gjort det før og var skeptisk..

Det har seg sånn at hver gang vi prøver på det, så får jeg full panikk for jeg føler at jeg må på do, altså på nummer to. Typen min sier at det er normalt å føle, men at jeg egentlig ikke må på do.. Men hvordan kan han vite det?

Og er det vanlig å føle det slik? og hvordan kan jeg vite selv om jeg må, eller om det bare kjennes sånn ut?

Ler litt av meg selv når jeg skriver dette, for det er jo kleint!

Anonymous poster hash: bbd8b...c1e
Skrevet

1. Hvordan burde vi "varme opp" til analsex? Hører alle si at man må sørge for god oppvarming, men skjønner ikke helt hva det innebærer :sjenert:

Jeg bruker ikke "varme opp" noe særlig utover det å bli våt og kåt. Alle er forskjellige! Glidemiddel MÅ du ha rett og slett.

2. Hvilken stilling er lur å satse på?

Flere har sagt spooning, den er fin! Doggy funker fint for meg også!

3. Jeg har skjønt at det er fare for at han kommer ut med litt... kremt... "grums" på utstyret sitt, hvordan kan jeg minimere dette? Gå på do rett før? Lenge før? Prøve å skylle oppi der med dusjen? Har liksom ikke så lyst til å måtte bekymre meg for bæsj mens vi holder på :sjenert:

Altså, jeg mener at når man absolutt skal inn der, så må man regne med at det kan komme bæsj på kuken en eller annen gang hvis man har det ofte. Det kan skje uansett hvor mye du forbreder deg. Det har skjedd med meg et par ganger, og det er ingenting å skamme seg over. Det har skjedd med mange av venninnene mine også. Han får ta konsekvensene hvis han absolutt vil inn der. Gutter som får sjokk og synes det er ekkelt, er drittsekker. Du kan jo ikke noe for det? Men å gå på do en stund før er bra. Jeg brukte å skylle rumpa, men det førte bare til mer grums! Det kom ut vann lenge etter, og da fulgte det med litt grums, og det kom i sengetøyet. Ikke digg. Hvis du går på do en stund før så går det greit, og det kommer ingenting ut :)

4. Er det noe mer jeg burde vite før vi setter i gang?

For at det skal være maksimalt digg og ikke vondt, må du være HELT avslappet. Du må være klar for det. Bruk masse glidemiddel! Det kan være vondt først, men du må over et slags hinder før den glir fint inn. Ikke gi opp, det blir digg når man kommer ordentlig gjennom. Rumpa må "åpne" seg på en måte. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: da782...e0e
Skrevet

Jeg har også et spørsmål angående dette!

Kjæresten er veldig glad i analsex, og begynte å mase om dette med en gang vi ble sammen nesten, men jeg hadde aldri gjort det før og var skeptisk..

Det har seg sånn at hver gang vi prøver på det, så får jeg full panikk for jeg føler at jeg må på do, altså på nummer to. Typen min sier at det er normalt å føle, men at jeg egentlig ikke må på do.. Men hvordan kan han vite det?

Og er det vanlig å føle det slik? og hvordan kan jeg vite selv om jeg må, eller om det bare kjennes sånn ut?

Ler litt av meg selv når jeg skriver dette, for det er jo kleint!

Anonymous poster hash: bbd8b...c1e

Dette er helt vanlig, har følt det selv mange ganger. Man må altså ikke drite, det bare føles sånn ut! Det kan føles som man driter "innover"! av og til også. Synes det er litt ubehagelig, så vi stopper, tar en pause, og prøver igjen litt etterpå, så går det greit for min del :)

Anonymous poster hash: da782...e0e

Skrevet

Mange gode tips.har ikke lest alt for jeg er trøtt..

Jeg elsker analsex.men jeg trur man minimerer risikoen med bæsj vist man tar penis , litt forsiktig ut når man er ferdig.

Vi kan kjøre på rimelig hardt, men når vi er ferdig.holder jeg på penis mens jeg tar rumpen min sakte bort

• Liker 1
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Enig. Jeg tenker det samme som deg.

Hey, dere fant hverandre! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...