AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Okei, så jeg har en del litt pinlige spørsmål, og velger derfor å være anonym Jeg har litt lyst til å prøve analsex med kjæresten. Vi har aldri gjort det før, sånn bortsett fra å prøve så vidt en gang han tok meg bakfra, men det gjorde så vondt at han måtte stoppe nesten før han var nær meg Jeg lurer i grunnen på en god del rundt dette, siden jeg ikke har noen erfaring, og hadde satt stor pris på svar fra litt mer kyndige mennesker: 1. Hvordan burde vi "varme opp" til analsex? Hører alle si at man må sørge for god oppvarming, men skjønner ikke helt hva det innebærer 2. Hvilken stilling er lur å satse på? 3. Jeg har skjønt at det er fare for at han kommer ut med litt... kremt... "grums" på utstyret sitt, hvordan kan jeg minimere dette? Gå på do rett før? Lenge før? Prøve å skylle oppi der med dusjen? Har liksom ikke så lyst til å måtte bekymre meg for bæsj mens vi holder på 4. Er det noe mer jeg burde vite før vi setter i gang? Håper at noen her kan hjelpe meg med dette, setter pris på alle svar
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Oppvarming er å være skikkelig kåt og at han starter med en finger og så to. Jeg synes stillingen når vi ligger i skje er best. Altså at jeg ligger på siden og han ligger bak meg. Har aldri gjort noe i forkant (det skjer spontant) og har aldri opplevd noe av det du skriver. Glidemiddel. Masse. Sakte. At det går på dine premisser. At du til enhver tid kan si vent, stopp og nei.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 1. Bare sørg for at du er kåt og våt. 2. Selv liker jeg best når vi ligger i "spoon"-stilling. Altså på siden, han bak meg. 3. Tror ikke du burde skylle oppi der med dusjen, selv pleier jeg bare å gå på do ei stund før, dusje etterpå. På f.eks. kondomeriet kan du kjøpe ulike "dusjer" som du kan bruke for å dusje deg i anus før akten, men personlig kommer det sjelden mye grums, og det som kommer er det ingen som bryr seg om. 4. Bruk kondom, masse glidemiddel og god tid. Ikke ha vaginal sex etter at penisen har vært i anus.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Bakfra, masse glidemiddal og rolig i begynnelsen.. Etterhvert vil det føles greit, så blir det mer "normalt/naturlig" når dere har analsex. Ikke bekymre deg for bæsj det hender hvertfall ikke her.. Mvh analsex - nybegynneren Prøvde for første gang for noen år siden, og likkte det ikke noe særlig. Sikkert fordi det ikke føltes riktig på en måte.. Men etter å ha gjort det ett par ganger, så digger jeg det rett og slett Lykke til !
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Tusen takk, alle tre! Er det slik å forstå at det ikke er lurt å stå i doggy? Bør jeg forvente at det gjør vondt til å begynne med?
Skade Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg bruker å stå i doggy, og det funker veldig fint Glidemiddel er et must Jeg syns personlig alltid det er litt "vondt" (egentlig ikke det, men vet ikke hvordan jeg skal forklare) akkurat når han trenger inn, men så blir det bare dritdeilig!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har faktisk bare prøvd anal en gang, og tviler på jeg kommer til å gjøre det igjen. Regner med det var timingen som var dårlig og ikke konsekvenser av analsexen, men jeg gikk med diare i to-tre dager etterpå. I tillegg følte jeg at jeg mistet all "kontroll" oppi der. Hehe Men for all del, regner med at dette var en tilfeldighet. Ikke alle liker det, og jeg er nok en av dem. Masse lykke til :) Kos deg
Timseh Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Husk å brukke mye glidemiddel. De første gangene så var jeg alltid påpasselig med å gå på toalettet og slikt først, men nå bryr jeg meg ikke for det er aldri noe "grums" som kommer ut. Pleier å ha forskjellige stillinger, doggy, spoon, misjonæren, riding, riding bakvendt osv.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Hvis du går på do først og bruker sånn analdusj som får kjøpt på nette så tror ikke det skal være noe fare for noe "grums" Men det kan jo selffølgelig hende at det blir litt rester noen ganger. Så hvis du er redd for det og synes det er flaut så burde du ikke ha analsex. Man kan aldri være 100% sikker på at det ikke er noe igjen bak i der men som oftest så går det greit.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Hvis du går på do først og bruker sånn analdusj som får kjøpt på nette så tror ikke det skal være noe fare for noe "grums" Men det kan jo selffølgelig hende at det blir litt rester noen ganger. Så hvis du er redd for det og synes det er flaut så burde du ikke ha analsex. Man kan aldri være 100% sikker på at det ikke er noe igjen bak i der men som oftest så går det greit. Hehe, jeg er ikke redd for det, har et veldig avslappet forhold til kjæresten min, men vil jo helst ha det til et minimum uansett, er jo ikke delikat... Men virkelig, tusen takk for svar alle sammen! Tror vi skal prøve i løpet av uken, så dette blir spennende
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 her i gåren har det kommet grums hver eneste gang....kjedelig
Gjest Per Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Menn som må stikke tissen opp i et rumpehull bør finne andre menn. Bare tanken på å gjøre dette med jente-kjæreste skulle være unormalt for en heterofil mann. Og dere jenter, ikke godta alt.
Gjest Kim Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Menn som må stikke tissen opp i et rumpehull bør finne andre menn. Bare tanken på å gjøre dette med jente-kjæreste skulle være unormalt for en heterofil mann. Og dere jenter, ikke godta alt. DUST!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Hva har kloakkrøret med intimt samleie mellom kvinne og mann å gjøre? Fullstendig unormalt og i tillegg helsefarlig!
FantasDick Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Jeg merker ikke noen forskjell med og uten "oppvarming" så lenge han begynner forsiktig. Altså trenger inn litt etter litt, og når han har kommet helt inn er det bare å kjøre på. Jeg liker best å ligge på siden med han bak meg, stå i doggy eller ligge på rygg med beina på skuldrene hans (form for misjonæren). Bruker glidemiddel. Jeg gjør ingenting på forhånd, men det er mulig det er en fordel å gå på do om man må, så man ikke holder på å drite seg ut der man ligger! Har aldri merket noe til noe "grums". Jeg synes ikke analsex er godt, kjennes alltid "rart" ut, men gjør det innimellom i håp om at det skal bli bedre en dag. Dagene etter analsex er litt "spesielle" - har ikke særlig kontroll over lukkemuskelen, men jeg klarer selvsagt å holde tilbake avføring - merker bare at jeg ikke har den kontrollen jeg normalt har. Nå har min analsex-partner vært veldig godt utstyrt, så kan hende det er derfor. Har prøvd analsex med en annen partner tidligere og da fikk jeg ingen problemer. Han var normalt/litt under gjennomsnittet utstyrt.
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Menn som må stikke tissen opp i et rumpehull bør finne andre menn. Bare tanken på å gjøre dette med jente-kjæreste skulle være unormalt for en heterofil mann. Og dere jenter, ikke godta alt. Ness. Det er som kjæresten min sier når vi tøyer grenser i senga, ingenting er homofilt så lenge utføres av eller på en jente.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Det er da ikke homofilt når en mann og en kvinne har analsex vel.. Ang doggy, så kan den stillingen være litt vrien for en nybegynner, da en gjerne spenner seg litt mer enn når man ligger (f.eks. i "skje"). 1
Gjest kvinne x Skrevet 14. desember 2010 #18 Skrevet 14. desember 2010 Menn som må stikke tissen opp i et rumpehull bør finne andre menn. Bare tanken på å gjøre dette med jente-kjæreste skulle være unormalt for en heterofil mann. Og dere jenter, ikke godta alt. Enig. Jeg tenker det samme som deg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #19 Skrevet 14. desember 2010 Hva har kloakkrøret med intimt samleie mellom kvinne og mann å gjøre? Fullstendig unormalt og i tillegg helsefarlig! Hvis folk vil få kloakkrøret sitt pult må de få lov til det. Så lenge man har oppvarming og bruker masse glidemiddel osv så er det ikke farlig.
Sophie-Ann Skrevet 14. desember 2010 #20 Skrevet 14. desember 2010 Okei, så jeg har en del litt pinlige spørsmål, og velger derfor å være anonym Jeg har litt lyst til å prøve analsex med kjæresten. Vi har aldri gjort det før, sånn bortsett fra å prøve så vidt en gang han tok meg bakfra, men det gjorde så vondt at han måtte stoppe nesten før han var nær meg Jeg lurer i grunnen på en god del rundt dette, siden jeg ikke har noen erfaring, og hadde satt stor pris på svar fra litt mer kyndige mennesker: 1. Hvordan burde vi "varme opp" til analsex? Hører alle si at man må sørge for god oppvarming, men skjønner ikke helt hva det innebærer Jeg foretrekker oppvarming med tunge og fingre. Først bli slikket, så begynner man med en finger, holder på til det kjennes digg ut, så øker man på til tre, f.eks. Er ikke sikkert du trenger så lang oppvarming, det kjenner du fort. Jeg vil anbefale deg å kjøpe noe som heter Anal eaze på Kondomeriet, den er lett bedøvende, og smaker godt. Ta den på først og stikk litt rett innenfor åpningen. Så venter dere ca 1 min til den virker, så tar dere på glidemiddle. Vil anbefale der pumpeflasken fra Kondomeriet som er vannbasert, den er god syns jeg. 2. Hvilken stilling er lur å satse på? Jeg syns den beste stillingen for første gang er ryggen. Legg en pute under rumpen, slik at du kan komme til selv for å styre, hvis du ønsker det. Da kan du samtidig massere klitten. Husk å gjør ting laaaangsomt, og snakk sammen underveis. 3. Jeg har skjønt at det er fare for at han kommer ut med litt... kremt... "grums" på utstyret sitt, hvordan kan jeg minimere dette? Gå på do rett før? Lenge før? Prøve å skylle oppi der med dusjen? Har liksom ikke så lyst til å måtte bekymre meg for bæsj mens vi holder på Vel, leker man bak der, så kan det skje, men man ta sine forhåndsregler. Jeg kjøpte en sprøyte på apoteket, en sånn 50ml, og skylte rumpen med lunkent vann. Husk at du må gjøre dette en stund i forveien, slik at alt renner ut. Men vanligvis ligger det ikke avføring så langt nede i tarmen, med mindre du føler behov for å gå på do. 4. Er det noe mer jeg burde vite før vi setter i gang? Jeg ville først fått en klitoris/vaginal orgasme. Om du får denne mens dere varmer opp eller før, gjør det lettere å slappe av, samtidig så er du våt og klar. Slapp av, og bruk masse glidemiddel og LANG tid. Dette kan ikke gjøres fort hvis man ikke er vant til det. Og husk å snakke sammen, fortell hva som er godt og ikke godt. Lykke til!!!!! Håper at noen her kan hjelpe meg med dette, setter pris på alle svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå