Rachel Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvilken ansiktskrem kan brukes om vinteren? Jeg bruker til vanlig Shiseido Pureness matifying moisturiser, men den er veldig lett. Har også Moisturizing Gel Cream, som brukes om natten... Men skulle hatt en annen krem nå som det blir kaldere og tørrere i været. Tunge, seige kremer gir meg kviser. (Bl.a Dermalogica skin smoothing cream) Noen med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 bruker decleor sin hydra floral om vinteren, da er den den eneste som gir nok fuktighet uten å være for tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 mellom 400-450 for 50 ml. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o Alt for dyr! Noen andre tips?... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker Moisturizing Gel Cream fra Shiseido, den holder til meg. Evt. bruker jeg litt A-creme rundt øynene og munnen, det er der jeg har lett for å bli tørr om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 16. oktober 2003 #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 bruker decleor sin hydra floral om vinteren' date=' da er den den eneste som gir nok fuktighet uten å være for tung.[/quote'] Hva slags hudtype er du? Hvor mye er det og hva slags produkt er det? Jeg er selv etter jakt for en vinter ansiktskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har kombinasjonshud, og har vanskelig for å finne kremer som gir nok fuktighet uten å være fete. hydra floral er en ganske vanlig ansiktskrem fra decleor på 50 ml tube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2003 #9 Del Skrevet 17. oktober 2003 Man kan bruke enhver krem som 'kuldekrem', bare den ikke inneholder vann. De fleste store seriene har kremer for dette formålet. Selv bruker jeg en olje fra Dr. Hauschka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #10 Del Skrevet 17. oktober 2003 Fra i fjor vinter husker jeg at Avene(?) sin kuldekrem var veldig populær her inne og ellers. Den var utsolgt på apoteket hos meg hele vinteren. Jeg har ikke prøvd den selv ennå, men har kjøpt den inn for denne vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 17. oktober 2003 #11 Del Skrevet 17. oktober 2003 Til den over som syntes at Decleor sin Hydra Floral var for dyr - de har den på tilbud nå på Magic til 298 kroner. Den er den absolutt verdt - den er kjempegod. Jeg har kombinasjonshud, men den gir masse fuktighet uten å være fet. Men i riktig streng vinterkulde, eller hvis man skal være ute hele dagen, må det nok ordentlig fet kuldekrem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 17. oktober 2003 Til den over som syntes at Decleor sin Hydra Floral var for dyr - de har den på tilbud nå på Magic til 298 kroner. Magic- hva er det? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2003 #13 Del Skrevet 17. oktober 2003 Magic er ett parfymeri i Oslo. Blant annet på Oslo City. Men du bor kanskje ikke i Oslo....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 17. oktober 2003 Magic er ett parfymeri i Oslo. Blant annet på Oslo City. Men du bor kanskje ikke i Oslo....? Jeg får nok tak i den, skal du se. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. oktober 2003 #15 Del Skrevet 17. oktober 2003 Som nevnt her - det viktigste er at de ikke inneholder vann. Gjør de det, og du går ut med kremen på deg, fryser vannet i kremen på huden din. Er den ikke vannfri, vent ca. en halvtime før du går ut slik at vannet har fordampet fra huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 17. oktober 2003 #16 Del Skrevet 17. oktober 2003 Magic er frisør, hudpleie og parfymeri. Ligger flere steder: Oslo City: Åpent 9-21 (9-19) Telefon: VG Passasjen: Åpent 9-19 (9-16) Telefon: Strømmen Storsenter: Åpent 10-20 (9-18) Telefon: Vinterbro Storsenter: Åpent 10-20 (9-18) Telefon: Jessheim Storsenter: Åpent 10-20 (9-16) Telefon: Sarpsborg Storbyen: Åpent 10-20 (9-18) Telefon: Telefonnumrene er slettet. Det er ikke tillatt å oppgi telefonnumre i innlegg. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 17. oktober 2003 #17 Del Skrevet 17. oktober 2003 :o Det er jenta si det gitt! Godt å se at det finnes noen med ett informativt og praktisk hode! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 17. oktober 2003 #18 Del Skrevet 17. oktober 2003 :o Det er jenta si det gitt! Godt å se at det finnes noen med ett informativt og praktisk hode! :D Ti-hi! Hadde det ikke vært for at jeg var på jobb nå, skulle jeg sannelig vist dette til sjefen min. Tror ikke han er like enig alltid :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbella Skrevet 18. oktober 2003 #19 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vichys nutrologie 1 gir beskyttelse mot kulde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. oktober 2003 #20 Del Skrevet 18. oktober 2003 Som nevnt her - det viktigste er at de ikke inneholder vann. Gjør de det, og du går ut med kremen på deg, fryser vannet i kremen på huden din. Er den ikke vannfri, vent ca. en halvtime før du går ut slik at vannet har fordampet fra huden så om jeg smører på min helt vanlige, vannholdige, krem når jeg står opp, og ikke går ut før ca 30-40 minutter senere, så går det greit likevel? Greit å vite om, i tilfelle jeg mot formodning skulle få energi til å smøre åp noe en morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå