Fanteria Skrevet 13. desember 2010 #21 Skrevet 13. desember 2010 At røyking er slankende. Det er BULLSHIT. Det kan dempe sultfølelsen littegrann, men ikke noe mer. Så med andre ord; å skade kroppen for å bli slankere... Du hører selv hvor dumt det blir? Se det sånn. Om du begynner: -tenner du på pengene -skader du kroppen -legger du opp dagen etter når du røyker ...sånn bare for å nevne noe.
princess89 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #22 Skrevet 13. desember 2010 Godt her er fornuftige mennesker her på kg. Takker og bukker for alt det grusomme dere har sagt til meg hehe.. Jeg har latt være å gå på butikken for å kjøpe røyk i dag. Jeg har lyst, men takket være mye av det dere sier har jeg latt være :) 1
cilipili Skrevet 13. desember 2010 #23 Skrevet 13. desember 2010 Godt her er fornuftige mennesker her på kg. Takker og bukker for alt det grusomme dere har sagt til meg hehe.. Jeg har latt være å gå på butikken for å kjøpe røyk i dag. Jeg har lyst, men takket være mye av det dere sier har jeg latt være :) Så flink du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå