Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Det føles på generell basis som om alt jeg gjør og sier er galt.

Klarer ikke balansere noenting.

Prøvde å bruke dagen i senga igår, for å se om det hjalp med en dag hjemme og gjøre ingenting. Lå og grein mesteparten av dagen, klarte ikke snakke med noen om noe "viktig". Gjorde bare dumme ting igår. Føler meg jævligere idag.

Fått feber på toppen av alt. Kanskje kroppen som sier at det er på tide å stoppe opp litt?

Synd at universitetet sier at jeg må jobbe, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk <3 :klemmer:

Likevel føles det sånn ennå. Tråkker liksom i salaten konstant, veit ikke hvordan jeg skal deale med det.

--

Jeg hadde en så sjukt bra plan om å spise sunt og begynner å trene litt og kutte ned på røykinga når jeg kom tilbake hit, men alt har faila fullstending.

Jeg prøvde meg på yoga-tinga til Pix, men innså at jeg må skaffe en type yogamatte for å klare å gjøre de fleste øvelsene, da gulvet suger. + Det er dårlig plass her :c

Spise sunt? Tja, da klister bodde her ble det mye takeaway, og det var kos det, men usunt som helvete. Jeg henger konstant med folk med superforbrenning(Les: Tom og Phil) eller folk som virkelig ikke bryr seg (Les: Bernie og Tash) og det ødelegger kostholdet mitt noe vanvittig. Skulle gjerne bare, gått vekk og spist middag aleine, men det resulterer i at jeg blir sittende aleine hele kvelden og det klarer jeg ikke.

Mamma sender mer Herbalife-ting, så jeg skal prøve det som frokost væffal så fort jeg får det. Da får jeg i alle fall i meg frokost med riktig kaloriinnhold.

Røykinga? Ikke snakk engang.. Har røykt så mye de iste to ukene at det er pinlig, ja, det ble mye forrige uke fordi det ble mye fylla. Nå er jeg bare psykisk sliten og det føles som om det hjelper å røyke. Det er i alle fall en pause, på en måte. Nei, uff, jeg skakke unnskylde det.

Jeg har skummelt mye å gjøre skolemessig uka som kommer, så jeg er litt redd for hvordan det skal gå. Får karakterer for første gang neste uke, (altså om halvannen uke), det er jeg veldig spent på hvordan skal gå.

--

Hakke skypa med noen hjemme siden jeg kom hit. Jeg har enormt dårlig samvittighet for dere der hjemme, jeg føler at jeg har dytta dere veldig vekk de siste ukene, og jeg beklager det. Jeg har virkelig ikke gått inn for det, eller tenkt sånn "Meh, gidder ikke" jeg har bare ikke kommet så langt som til å sitte på skype ennå.

Så, Kevlar og Pix, skypedates?

--

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne bare være aleine og slippe å bekymre meg for sosiale relasjoner her i Halls, for det er endel stress, merker jeg, ikke blandt de nærmeste, men de nest nærmeste, på en måte. De folka jeg bor rundt og sånn. Konstant dårlig energi, som Claire ville sagt det.

Men om jeg stenger meg inne, aleine, så ødelegger det enda mer. Jeg merker jeg blir veldig selvdestruktiv når jeg er for lenge aleine. Prøver å finne en balanse. Men det gjør jeg jo med det meste om dagen :P

--

Okei, på slutten av et langt deppeinnlegg, en liste over litt fine ting:

Fått masse papir, så ser frem til ange timer i mørkerom nå ^^,

Bestilt polaroidfilm, så jeg endelig får prøvd ut polaroidkameraet jeg har hatt i .. tre år?

Tom skal tattovere seg idag, blir med og sjekker ut studioet, må finne meg et sted som kan tattovere her, så jeg kan bruke studielånet mitt på noe :P >< Uansett, det betyr motorsykkeltur! =D

Klassen min blir bare kulere og kulere. Blitt bedre kjent med folk.

Har ukentlige kaffedater med Cat, som er et deilig avbrekk fra hverdagen.

Innså plustelig at jeg ikke har fått negative tilbakemeldinger fra lærerene mine ennå, ifølge Claire er det er bra ting.

Jeg er litt redd for at de skal slakte meg under readingweek, som er når vi får karakterer og har møter med dem og sånn.

Oppdaga veganske snackbars som er kjempedigge.

Ser opp igjen Veronica Mars, og hadde glemt hvor kult jeg egentlig synes det er. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Veronica Mars! KNALL! Beste serien ass.

Sånn til alt annet; du trenger ikke bekymre deg så mye synes jeg. Bare ta tak i det du greier, og vær stolt av det! Sånn om Skype, jeg får faen ikke skypa noe uansett, pappa er jo alltid hjemme, og macen er i stua, og det er veldig slitsomt! Så for min del trenger du ikke ha dårlig samvittighet.

Men sånn angående kosthold, det er faktisk ikke så vanskelig å invitere folk hjem til seg og lage en enkel, men sunn middag. På den måten tar du styring over hva dere spiser, i steden for at du lar deg påvirke til å spise drittmat hele tida.

Er MASSe enkle, sunne oppskrifter på nettet, kan godt sende deg et par jeg driver og leker med for tida hvis du vil!

En annen ting er at du ikke blir sittende aleine hele kvelden bare fordi du lager middag hjemme. Du kan si at du må gjøre noen ting hjemme, og så spiser du middag aleine, og banke på døra deres når du er ferdig å spise ;) Sånn jeg forstår det bor dere jo ikke akkurat milevis unna ;)

Forresten, jeg også prøvde meg på den yogaen, men fy faen, jeg hater hu ntynne, deilige kjerringa med den sykt rette ryggen. Jeg gidder ikke se på henne, hun er alt for flink. :fnise:

Glad i deg, jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hei!

Jeg oppdaget plutselig at det er ca et år siden siste jeg var mer eller mindre aktiv her inne. Jeg aner ikke om folk fortsatt henger her, men det er kanksje verdt et forsøk.

Så, hva har skjedd i løpet av et år? Frytkelig, fryktelig mye, kjenner jeg.

Jeg går nå i andreklasse på universitetet, har flytte ut av halls og bor i et hus med Tom, Phil, Bernie og Al. Al kjenner nok ingen her til, fordi han kjente jeg ikke før jeg fløtta inn. Han er skotte, biker, gammel pønker og egentlig bare en stor teddybjørn.

Angus må jeg også fortelle om, for vel, vi ekke kjærester, men vi er kjærester. Det er en lang komplisert historie, som grunner i at han vikke binde seg men vi er sammen likevel. Så jeg tror vi er kjærester, men vi kaller oss ikke kjærester. Rare ting. Uansett, Angus er en fin fyr. Han er temmelig hippie av seg, studerer politikk og synes alle instrumenter er morsomme. Han inspirerer meg, får meg til å le og her hadde jeg tenkt å si at han holder rundt meg mens jeg sover, men det gjør han ikke. Jeg holder rundt ham. Å være storeskje får meg til å føle meg som om jeg er en jet-pack på ryggen hans :P Vi har de rareste tingene felles, sånn.. Ikke de store tinga, men småting, som at begge to har kakemonster-undertøy og må rulle opp ermene på langarma gensere. Vi har begge en enorm forkjærlighet for Canada og dette tror jeg er første gang jeg er sammen med en fyr som stjæler klærne mine, og ikke motsatt.

Jeg trives som fisk i vannet på skolen og i dragelandet generelt, er hverdagsveganer mens jeg er her, mens jeg er vegetarianer når jeg er hjemme i Norge, så ikke pappa friker helt. Har endelig eget kjøkken og bruker det! Har kommet frem til at jeg trives bedre med å lage mat til andre enn til meg selv, noe gutta i huset ikke akkurat klager på, på tross av at de spiser mye vegetar/veganer mat nå :P

Ellers?.. Tja. Jeg prøver å komme skikkelig igang med roller derby, med å faktisk spille det. Jeg begynte i sommer, men så tok skolen over livet mitt, men nå vil jeg prøve igjen. Nekter å gi meg :P

Så ja, jeg kommer i grunn ikke på så mye mer som skjer om dagen :P Det kommer seg sikkert etterhvert.

Akkurat nå sitter jeg og fullfører det siste skoleprosjektet mitt, som er en bok bestående av roller derby bildene mine, har jobbet med dette nå i flere måneder, så gleder meg til å få det ferdig :)

Hvordan går det med dere der ute?

- Dragen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Mjævv mjævv. Bra å se deg tilbake her!

Jeg elsker jetpack-følelsen. Jeg er også jetpacken til vinje og det er konge.

Jeg bor forresten i en HELT ny treningsdagbok, sletta akkurat Prosjekt Røykeslutt :)Link her

har ikke generell dagbok lengre, for har ikke så mange tanker å sortere ut for tida. Hvordan gikk det forresten med prosjektet ditt om å få inn turer og svømming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg igjen. Har savnet deg masse!!!!

Det skjer jo ikke så mye hos oss, ikke annet enn det du leser om i boka mi. :fnise: Veldig spennende liv, NOT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos å høre at jeg er savnet ^^,

Kevlar, skal sjekke ut treningsdagboka di, din frik :P Turer hakke gått så bra, har svømt et par ganger, og er tilbake på derby trening, som er gøy ^^,

Idag har det skjedd særdeles lite spennende, jeg og tom dro til noen venner av oss for å hilse på en tre måneder gammel alaska malamut valp ^^, Cutenessoverloooad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt mer eller mindre fireogtjue timer i senga nå.

Mest fordi jeg er så jævlig kvalm og alt gir meg lyst til å spy, men også fordi jeg hadde lyst, tid og følte at nå er det alt for lenge siden jeg har kasta bort en hel dag i senga ^^,

Jeg ekke sånn.. sjukt dårlig, men dårlig nok til at å være oppe i mer enn et kvarter får meg til å føle meg særdeles dårlig, så jeg gjemmer meg i senga :)

Ser masse på Supernatural, ikke fordi det er "den beste serien evver lissom" men fordi det er passe hjernedødt og jeg ikke orker å sette meg inn i ny serie akkurat nå :)

Fotoboka mi jeg har laga for et skoleprosjekt kom idag, så jeg er happyface! Moro å se bildene mine printa i en egen bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

God bedring! Jeg har flytta meg fra sofa til senga og er klar for å sovne med Harry Potter på øret. Håper sjokkisen kommer asap. Nüss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen min har bestemt seg for å gi meg masse oppgaver igjen, men jeg stresser ikke, (ennå i alle fall).

Veganerhverdagen går bedre nå enn på lenge, juksa masse med sjokolade de siste ukene, men nå er jeg tilbake på streng veganer-diett :P

Så, veganske burgere, anyone? Kjøtteterne jeg bor med digger dem :P

Eh, ellers skjer det ikke så mye spennende. Angus og jeg rømte fra verden på lørdag og dro til Cardiff, det var kos :) Bare for en dag, for å være et annet sted litt og gjør andre ting enn vanlig.

Innså nettopp at jeg alri bruker punktum lenger, jeg bruker bare smiley'er. Dårlig vane, skal bli flinkere til å tegnsette skikkelig. :P

Derby trening i kveld, for de som ikke vet hva roller derby er så er det verdens kuleste sport, og du kan sjekke ut filmen Whip It med Ellen Page (=D) for en kjapp introduksjon, i tilegg til at det er en søt film :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Canon EOS 550D, ikke verdens beste, men med ordentlig objektiv funker det fiiint. Elsker fotografering! ;) Og spiller WOW selv, sammen med kjæresten! Morsomt at du lager deg dagbok; smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Canon EOS 550D, ikke verdens beste, men med ordentlig objektiv funker det fiiint. Elsker fotografering! ;) Og spiller WOW selv, sammen med kjæresten! Morsomt at du lager deg dagbok; smart.

Hei, eh, jeg laga vel strengt tatt denne dagboka for eh, godt over to år siden, og har strengt tatt ikke spilt Wow siden da :P

Canon vet jeg desverre lite om, iogmed at jeg sverger til Nikon/Hasselblad selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en lang helg, inni hodet, om dere skjønner?

Jeg sliter endel med at Angus ikke vil være kjærester på ordentlig. Bare fordi jeg ikke helt klarer å se hvorfor. Vi er kjærester på alle mulige måter annet enn å kalle hverandre kjærester, og det begynner å irritere meg kjenner jeg. Jeg synes i grunn ikke at sånne ting er så viktige til å begynne med, men nå, etter snart fem måneder, begynner det å irritere meg. "Er det så jævlig farlig liksom".. Ingenting er jo anderledes, annet enn at det er lettere å forklare forholdet vårt for folk.

Ugh.. dumme mannen.. Kan han ikke bare ta seg sammen og innse hva vi driver med?

Joda, han har grunner nok til å ikke ville forplikte seg i forhold til at han dreit seg ut da han avslutta det forrige forhold sitt for så å få hjertet sitt knust av den neste jenta han forelska seg i, så jeg skjønner at han er redd, men nå har det på en måte kommet til det punktet at det er på tide å skaffe seg et par og manne seg opp til å kalle en spade for en spade.. Faen heller! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh.. Ellers har jeg brukt mye tid for meg sjøl til å tenke på de tinga her, hengt litt med gutta og spilt mario party og vel.. det er ca det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er skikkelig PINGLETE. Man må jo for faen ta noen sjangser i livet. Tøysefyr!

Jeg veeeeit... Han ringte meg seinere på kvelden og jeg endte med å gi ham et ultimatum i form av "Jeg vil være kjæresten din, men jeg trenger at du tar deg sammen og bestemmer deg for hva du vil, for dette er bare tull. Ta noen dager og tenk på det, men nå er det enten eller."

Så ja, da er det bare å vente på at han skal bestemme seg for om han synes jeg er verdt å være kjæreste med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

For en fyr! Tenker det er bra dere tar denne kampen nå; tenk hvis dere sitter der om 10 år og han har samme noiaen for å gifte seg/få barn/flytte sammen eller noe annet som faktisk er ganske viktig, og så blir det aldri noe av fordi han ikke tør å ta et valg liksom. Jeg sier ikke at framtiden deres er giftemål og barn altså, men det er jo noe man burde ha i bakhodet i det minste.

At han faktisk må tenke på det er bare teit. Tror han får juling snart hvis han ikke skjerper seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...