Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. desember 2011 #421 Del Skrevet 22. desember 2011 Aw! Bra med tattis! Sitter i Abu og gleder meg til å leke. Skjønner godt at du blir grinch, du har ko nesten ikke tid til å leke jo! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #422 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg veit :c Rømte inn på jb etter en time på kjøpesenteret. Tror kanskje jeg driter i julegaveshopping neste år, ass. For noe pes. Ååå, hater det. Det ekke meninga å være kjip, men jeg kjenner at jeg har det så sjukt mye bedre i swansea enn her, psykisk sett. Sitter sammenkrølla i sofaen når jeg er hjemme aleine og har bare lyst til å grine. Igjen, det er seks-sju mennesker som gjør at jeg vil være her, men det er det. Jeg vil heller ta dem med meg til swansea, ass. Alt er så fritt og laidback der. Jeg har ikke hatt en fuckings bekymring som er relatert til swansea siden jeg kom dit bare ting som har skjedd her hjemme. Tror det sier litt. Skriver på tlf frstn, så sorri for skrivefeil. 6dager uten nå. Grugleder meg til mamma kommer nedover, blir kos, men tvangssosialisering fra helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. desember 2011 #423 Del Skrevet 22. desember 2011 Synes det virker som vi må snakke mer om Swansea, altså, det er bra at du har det så bekymringsløst der - men det høres i grunn ikke helt sunt ut. Det er jo i mine øyne ikke et ekte liv uten bekymringer, redsler, forpliktelser og stressmomenter. Begynner å bli redd for at du lever i en boble? Men for all del, det kan jo hende jeg misforstår, og at du bare mener at det er mer bekymringsløst enn her hjemme. FINT å se deg i dag forresten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg mener at det bare er mer bekrymringsløst enn her hjemme. Der er det mer sånn, småbekrymringer som ikke betyr så mye, sånn, sett bort fra uni, som selvfølgelig er bekymringsverdig til tider. Det er bare det at jeg føler at jeg takler uni så bra, at det på en måte ikke blir stress på bekymringsmåten om du skjønner? Fint å se deg også! Gleder meg til å se deg igjen asap! Synd der her med at man er familiebundet i jula. Kom akkurat hjem fra trondheim og begravelse, reiste kvart over fem idag tidlig, hjemme halv ni. Fyfaen. Er så sliten at jeg dør. Hakke klart julegaver til familien i morgen, fordi jeg egentlig skulle printe dem på skolen, men så stengte de mørkeromma to dager før ferien, noe som ødela ALT for meg. Føkk. Aner ikke hva jeg skal gjøre, har ikke klart å kjøpe noe eller fikse noe eller noenting. Stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2011 #425 Del Skrevet 24. desember 2011 Synes det virker som vi må snakke mer om Swansea, altså, det er bra at du har det så bekymringsløst der - men det høres i grunn ikke helt sunt ut. Det er jo i mine øyne ikke et ekte liv uten bekymringer, redsler, forpliktelser og stressmomenter. Begynner å bli redd for at du lever i en boble? Men for all del, det kan jo hende jeg misforstår, og at du bare mener at det er mer bekymringsløst enn her hjemme. Ja... Den tanken slo meg og. GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul til deg og, MarianneE! -- Sitter i sofaen og spise julestrømesnop, ahr sett tre nøtter til askepott og prøver å tvinge i meg litt julestemning, men det går dårlig, så gomler ostesmørbrød og ser QI med pappa istedet ^^, Har ennå ikke klart hvordan jeg skal løse julegavehelvete, er stressa som faen og har ikke det granne lyst til å feire idag, kjenner jeg, fordi jeg føler at julegavene mine suger fordi jeg ikke klarer å levere noe før etter jul. Planen min er å printe når jeg kommer tilbake til swansea og sende familie store, fine prints laga i mørkerom av bildene mine. Hva gjør jeg idag? Lager kort til dem og forteller at gavene kommer seinere. Føler meg som den kjipeste gave-giveren NOENsinne. Fyfaen. Det er bare det jeg gruer meg til, som faen. Men tror noen at det går greit? For jeg har ikke lyst til å kjøpe noe bare for å kjøpe noe, bare for å ha noe å gi bort som er pakka inn, liksom.. Det var det jeg endte med på torsdag, at jeg ikke ville kjøpe noe bare for å kjøpe noe, liksom. Det er mer sånn, jeg liker å gi gaver, når jeg finner noe som passer til personen. Noe de vil like og sette pris på, ikke bare.. noe for å gi noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. desember 2011 #427 Del Skrevet 24. desember 2011 Kan du ikke bare skrive på kortene at det er et gavekort på bilder, og at bildene kommer etter jul. Det hadde jeg syntes var veldig koselig. God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. desember 2011 #428 Del Skrevet 24. desember 2011 Enig med Nott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 24. desember 2011 Smart! Takk Nótt! God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 25. desember 2011 Familien ble fornøyd, gavekort blei kult. Er rimelig fornøyd med julaften, kos med mat og familie og sånn, men man blir så påtrengt hyggelig, og det kjenner jeg at jeg sliter litt med. Kjenner jeg har blitt voksen da, når jeg setter skikkelig pris på ullsokker og ullundertøy og sånn Så overraska pappa med et Nikon F100 + en 85mm f/1.8, som er uendelig digg. Begge er jo gamle og godt brukt, men mann, jeg er happy! Snakk om å ha et kamera til hver anledning Gleder meg til å kjøre første rullen ^^, Eh, ellers? Begynner å bli klar for å bli ferdig med familieting og komme igang med venneting og sosialisering :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 27. desember 2011 Familieselskap er helvete. Utdyper seinere. Besøkte pandaen idag for å hente noe, fikk et slag i trynet av dimensjoner. Trodde ikke det skulle gjøre vondt å se ham igjen i den grad det gjorde. Satt og grein i armkroken hans i tre kvarter. Vi har lyst til å være kjærester, men det går ikke.. Alt var liksom, tilbake til normalt i vintergatan og han og meg. Er det noe her jeg har savna så er det det. Det gjør så vondt å vite at om jeg hadde bodd her, så hadde vi vært kjærester ennå, for han er så bra. Men det funker ikke, jeg klarer ikke å være kjærester i annet land. Vi prøvde og faila. Han sier jo selv at han vil at jeg skal ha det bra, selv om han skulle ønske vi kunne være kjærester. Jeg har ikke sett ham så full av følelser må mange, mange måneder. Gutten hadde nesten tårer i øynene.. Kan ikke huske sist noe gjorde så vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 29. desember 2011 Var tidlig ferdig på jobb, tok bussen hjem og føler at jeg velfortjent kan ta noen timer på sofaen med playstation <3 Er forbanna sliten :C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 29. desember 2011 Sovet en-to timer på sofaen, spilt playstation og sett top gear. Åååå, den derra scanninga frister så sjukt lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 1. januar 2012 Nyttårsaften var dødskos med hele kompisgjengen og alt for mye øl og mange fine mennesker og sinnsyk rakettoppskytning og i det hele tatt Selv om jeg har brukt hele dagen fyllesjuk på sofaen, så var det verdt det. Jeg har fire hele dager igjen her nå, og alt for mye jeg vil gjøre. Vil bruke mye mer tid med Pix og Star, først og fremst. Vil drikke kaffe med tattoojenta, har en uoffisiell date med Hats på tirsdag, må hente ting i vintergatan hos pandaen, gruer meg. Kanskje gjøre det i morgen. Henge med Kevlar, ha pannekakeonsdag med FFU, dra på januarsalg. Må pakke alle tinga mine, kjøpe julegaver (><) til Bernie, Phil og Tom + bursdagsgaver til Bernie og Phil. Også kjøpe masse, masse, masse norsk snop og ta med meg! ^^, Også må jeg innom mormor og morfar en gang til og si hadet og sånn. Uff, fire dager er ikke nok! Særlig ikke når jeg fortsatt har visual diary og noen blogginlegg å gjøre >< Herregud, må kanksje slutte å utsette alt til siste lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #435 Del Skrevet 1. januar 2012 Skulle vi fortsatt på januarsalg sammen? Jeg har ingen planer om å storhandle, men trenger et highwaistskjørt og sånn, så jeg kan slenge meg på en liten stund. Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #436 Del Skrevet 1. januar 2012 Skulle vi ikke det? Ikke jeg heller, men trenger litt julegaver og sånn :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #437 Del Skrevet 1. januar 2012 Joda! Hvilken dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #438 Del Skrevet 1. januar 2012 eh, onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 1. januar 2012 Okei, le om dere vil, men etter en lang prat med mamma skal jeg begynner med Herbalife, bare for å se om det funker. For dere som ikke vet hva dette er, så er det en naturlig måltidserstette-ting som skal hjelpe deg med å gå ned i vekt. Mamma begynte med dette for noen uker siden og er allerede ned noen kilo, etter litt lesing rundtom på forumtråder her ser jeg også at det er mange som er fornøyde, så jeg bestemte meg for å prøve. Begynner med dette i morgen, skal drikke "shakes" til frokost, spise vanlig lunsj og middag og nok en shake til kvelds. Har også muligheter til å spise bars som enten skal være mellommåltid eller fullverdige måltid, noe som passer fint for meg som gjerne er ute hele dagen og løpet rundt på skolen og ikke rekker/orker å lage meg mat. Jeg sier ikke at jeg skal leve av det, og jeg veit at det aldri kommer til å erstatte gode måltider, men jeg har ikke tid eller ork somregel til å lage skikkelig sunn, bra mat, så vi prøver dette. + At jeg kutter ut pasta hundre prosent når jeg kommer tilbake til Swansea. Nå skal Klister bo hos meg i ti dager i swansea, da, så tror nok det blir vanskelig å holde meg da, men skal uansett hva spise mindre usunt mens han er der og kutte helt ut når han drar og jeg kan tenke på bare meg igjen. Målet med dette? Tja, jeg kunne jo tenke meg å gå ned noen kilo, selv om selvtilliten har vokst seriøst de siste månedene. Jeg er komfortabel i kroppen min nå (selvfølgelig ikke hundre prosent, da hadde jeg jo bare blitt på det stadiet her), men har lyst til å gå ned litt. Kanskje ikke helt ned til 60 som var målet mitt med GR, men til jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. januar 2012 #440 Del Skrevet 2. januar 2012 Bra du gjør noe, men jeg tror ikke slankepulver (for det er jo det det er) er veien å gå. Men et sted kan du jo begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå