Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sitter jeg aleine i stua hos Nótt og Mannen og spiser frokost.

De er på jobb/hos legen med Vesla, som hoster rart.

Jeg reiser om en time, og skal bruke sånn ca hele dagen på å få fiksa dreads. Jeg er litt nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariannE, will do!

Dreadfix er noe av det vondeste jeg har gjort på lenge.

Det er verdt det, fy faen, det er blitt så bra nå!

Men OMFG, det var tre og en halv time som gjorde VONDT. Jeg kaldsvetta og rista og hadde tårer i øynene og følte meg litt pingle, menmen.

Nå er hodebunnen min maks sår og jeg gleder meg til å sove ><

MEN, jeg har det fint. Skal prøve å treffe flere oslo-venner seinere idag :3 Skal sies, det var digg å reise hjem til Nótt og bare henge litt i sofaen.

Vi se på Shaun the Sheep sammen med Vesla ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt fine dager i oslo. :3 Kost meg masse ^^,

Nå er det ca EN ting som står i huet på meg.

Pakke.

Pakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakkepakke.

.. + avskjedsfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stressa, sliten, demotivert og jeg gruer meg til å reise. Nå vurderer jeg alvorlig å bruke penger jeg eeeeegntlig ikke har ennå på å kjøpe pizza på balkan og sjokolade på butikken og trøste meg selv. For så å grine litt over at jeg ikke eier motivasjon til å trene (nåde den som kommer med moralpreken her akkurat nå) og bare virkelig kaste bort hele dagen.

Dagens unntak:

Gjort to ting. Bestilt kortleser for elektronisk signering i lånekassa og vært reddende engel for Pix, som ikke har hatt en bra dag.

Det var superkos å ha henne på besøk, da.

Kroppen dør, jeg skal dø litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stressa i pakkeland.

Jeg hater pappesker og klær og ting.

På toppen av det hele? Har begynt å bli sår i halsen og tett i nesa.

MANN, snakk om dårlig timing.

Er TOTALblakk så får heller ikke skaffa noenting. Typisk at alle lyspærene bestemte seg for å gå nå.

Pappa stresser meg noe jævlig, men orker ikke å snakke om det.

Pandaen gjør ikke en dritt om dagen, og jeg aner ikke hvor mye han leiter etter ny jobb, så det bekymrer meg. Hver gang jeg spør ham sier han bare "det hakke du noe med" hvilket gjør meg enda mer forbanna.

BLÆÆÆÆÆ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hver gang jeg spør ham sier han bare "det hakke du noe med" hvilket gjør meg enda mer forbanna.

BLÆÆÆÆÆ!!!!

HAHA, seriøst? Så sjukt barnslig. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt at alt går på tverke.

Må bare takke deg for noen vanvittig gode pølser. Skulle gjerne hatt flere av de. :sikle: Mannen sier forresten at salten er veldig god. Jeg hår ikke smakt på den ennå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, seriøst? Så sjukt barnslig. :s

eller ting som ligner som "Ikke tenk på det" osv.

Jeg vet! Tror du det er frustrerende, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjipt at alt går på tverke.

Må bare takke deg for noen vanvittig gode pølser. Skulle gjerne hatt flere av de. :sikle: Mannen sier forresten at salten er veldig god. Jeg hår ikke smakt på den ennå. :sjenert:

Haha, bare koselig :3 Godt å høre at dere likte dem ^^,

På tide å smake, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å heregud, skjønner du blir sprø av Pandaen altså... Hadde det vært meg hadde jeg nok klikka for lenge siden :sjenert: Haha. Men du veit jeg har sykt liten tålmodighet med slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har blitt bedre etter at jeg klikka litt.

--

Ellers har jeg en drittdag, enten med å låne penger av meg selv og kjøpte sigg og is. Fikk Pandaen til å passe på meg litt.

Tror det er fordi det er den uka.

Nei, faen, jeg veit ikke.

Nå skal jeg se mer Weeds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Haha, for en fyr. Men han er jo koselig også da. :)

Nå er det ikke lenge til du reiser, kjenner jeg er kjempespent på dine vegne :D Regner med at du løper rundt og stresser skikkelig masse akkurat nå, men jeg har trua, veit du fikser det her kjempelett. :)

Blir så gøy å skype med deg i det nye rommet ditt og sånn. Veit du om du har internett der når du kommer ned så vi kan skype og sånn?

Apropos reise snart, det her går både til deg og Pix: jeg har 150 norske gronker liggende her i melb, vil dere at jeg skal sende dem til Pix, sånn at dere ikke trenger å betale så masse for den norske overrakslesesgaven dere skal sende ned? Da må dere jo fortsatt legge ut, men det blir kanskje lettere etterpå? Jeg får jo ikke brukt dem her nede uansett, høhø.

Jeg har forresten veldig lyst på brokkoli posesuppe, fint om dere kan slenge det oppi. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den er grei, vi skal pakke masse mat til deg ^^,

Jeg veit ingenting.

Ja, jeg er så stressa at jeg kjenner jeg blir litt forbanna hver gang noen påpeker noe som har med reising å gjøre ><

"har du fått pakka mye eller?" "begynner du å bli stressa nå?" gaffel.i.øyet. Seriøst.

Okei, jeg er mye sur om dagen, men det er nok fordi jeg er stressa. Fikk gjort endel med pix igår, skal gjøre enda mer idag. Digg.

Hehe, pandaen er en raring, men jeg elsker ham likevel, han er jo kjempefin mesteparten av tiden. Superrar, men best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg har egentlig ikke noe særlig å skrive om.

Jeg pakker, rydder og vasker klær, hver dag.

Var på kino med Pandaen igår og så en relativt dårlig komedie, men det var kos å gå på kino sammen :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...