Nótt Skrevet 14. august 2011 #281 Del Skrevet 14. august 2011 Det var supekoselig å se deg igjen i går, selvom vi ikke fikk snakket så mye sammen. Du Macbeth sende meg en pm om du vil prate om "feilprogrammeringen" din. Ja, det var kos! Haha, Macbeth, ja. Jeg skal tenke litt på om ikke det er lurt :3 Jeg bare manner meg litt opp til å snakke om det Det skulle stå "Du kan sende meg en pm..." telefonen min bestemte at det skulle stå Macbeth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. august 2011 Forfatter #282 Del Skrevet 14. august 2011 HAHA, på tide å begynne å sjekke hva man skrive før man poster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. august 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 14. august 2011 Skal se x-men mens jeg har på jedi-badekåpe. Jeg ekker nørd, jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. august 2011 #284 Del Skrevet 14. august 2011 HAHA, på tide å begynne å sjekke hva man skrive før man poster det? Nei... skjønner ikke hva du mener. Skal se x-men mens jeg har på jedi-badekåpe. Jeg ekker nørd, jeg lover! Nei du ekke nørd i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. august 2011 #285 Del Skrevet 15. august 2011 Innom med en KOS. Bryllupet kommer du til å fikse kjempelett, og det kommer værtfall til å bli lærerikt fra helvete og tilbake. Tips fra bryllupsfotografene i klassen min: vær så unsynlig som mulig, så får du masse karakterportretter i begynnelsen, så kan du ta litt styring på kirketrappa og etterpå, og så går du tilbake til å være usynlig. Det er vist en veldig velkjent teknikk, så kanskje du visste det fra før. Men det gjorde ikke jeg, tæhæ. Og, hvis problemet bare er på din side, er det et problem da? For Jørund har vel ikke et problem med det? Øh, tilgi meg hvis dette bare er helt tapersk og ute på vidda. Flere KOSKOSKOSKOSER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 15. august 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg skal bare ta bilder på kirketrappa og photoshooten, ikke resten. Så det går nok fint å være usynlig Og ja, jeg viste om det fra før Hehe, det påvirker oss begge, derfor blir det litt trøblete Haha, ikke helt ute, men litt. KOSKOSKOSKOSKOSKOSKOS! Btw, NÅ har "herregudjegskalflyttetiletannetlangtenkomdeikkesnakkerengelskbarewalisisk"-noia kommet Nótt, bare så mye nørd som er bra, håper jeg ^^, --- Sto opp kvart over ti, begynner på jobb tre. Litt fornøyd med at jeg kom meg opp såpass "tidlig". Skal prøve å holde meg på rundt ti :3 Spiste frokost med Pandaen (som ikke har sovet i natt) mens vi så siste episode av True Blood. Herregud, noen som har sett sesong 4 ennå? Omfg. Så har jeeeg.. satt på en oppvask (gud, jeg ELSKER oppvaskmaskin!). Jeg lurer på om jeg skal bli som besteforeldrene mine når jeg flytter fra oppvaskmaskinen, og faktisk vaske opp etter HVERT måltid. Så skal jeg.. ta ned alle klærne fra loftet idag (loftet betyr soverommet) og begynne å rydde der oppe, tenkte jeg. Også sette på klesvask :3 Yaaay! Og SÅ på jobb. Ah, livet mitt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. august 2011 #287 Del Skrevet 16. august 2011 HAHA. Jeg vedder en ganske stor godteripose fra ICA på at du IKKE kommer til å ta oppvasken etter hvert måltid. Til og med jeg er ikke så bestemorsaktig. Jeg tar min en gang om dagen, mellom skolearbeid, som pause.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 16. august 2011 Forfatter #288 Del Skrevet 16. august 2011 Haha, jeg vedder ikke imot, kjenner jeg. MEN, en gang om dagen, skal jeg klare! Fikk aldri tatt alle klærne ned fra soverommet, for jeg har ikke noe sted å gjøre av dem etterpå, MEN har sortert alt, da! Og begynt å vaske haug for haug. Jævlig mange sokker jeg har... Idag skal jeg fortsette på dette prosjektet, det er jeg fornøyd med. Kanskje slenge inn en oppvask til. Skypa litt med Kevlar idag, det var kos! Hilste på Jack også, han lo hver gang vi banna, for det er tydeligvis det eneste han forsto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. august 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 17. august 2011 I skrivende stund står Pandaen og en kompis av ham (heretter grekeren) og prøver å flytte gutterommet opp vindeltrappa. Huseier har bestemt seg for å bytte vinduene på gutterommet, og vel, det er ikke huseier-godkjent ut der inne. Så, nå må vi rydde. Jeg for mind del har startet samme prosjekt som Pixie begynte med forrige uke, dvs ikkeno sukker. Litt juice og iste har jeg fått i meg, men ikkeno snop, sjokoalde, brus eller lignende. So far, so good. Men, jeg har jo driti meg såpass ut at jeg begynte med dette den uka jeg får mensen. Den ENE uka jeg virkelig er avhengig av sjokolade. Nice one. Så, holder meg så lenge jeg kan. Btw, jeg får stygge blikk av gutta når mine forslag på hvordan få ting opp vindeltrappa funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. august 2011 #290 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har gått ned en kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. august 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 17. august 2011 Ey, dritfett! Grattis! Jeg eh, hakke gått ned noe ennå, men eh, jeg har holdt på i to dager, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. august 2011 #292 Del Skrevet 17. august 2011 haha, slankenerder. jeg har gått ned to kilo *melde seg inn i slankeklubben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. august 2011 #293 Del Skrevet 17. august 2011 Og jeg har ved å gå til og fra jobb + spise regelmessig og fornuftig gått ned 1,5 kg. *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. august 2011 #294 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg slanker ikke, jeg får gode vaner :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. august 2011 #295 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, pix, samme her egentlig. Men.. Gode-vaner-klubben høres ut som en "vi tar ikke dop lengre, nå tror vi på jesus"-gruppe, og det blir jo litt rart Ugh, savner dere som skriver i denne boka såå mye akkurat nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. august 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 18. august 2011 Aww, jeg slenger meg på, det er egentlig vaner jeg sliter med jeg og Ja, hva sier dere til å begynne med Jesus istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. august 2011 Forfatter #297 Del Skrevet 18. august 2011 JEG HAR ENDELIG FÅTT DEN JÆVLA BOLIG-MAILEN OG SØKT MEG INN PÅ CAMPUS! OMFGABOUT FUCKING TIME! .. Nå må jeg bare vente på svar, da. lånekassa lova meg at de skulle ha søknaden min klar denne uka, får sjekke det og :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 20. august 2011 Forfatter #298 Del Skrevet 20. august 2011 Er bryllupsfotograf for ei venninne i rockeklubben idag. Litt nervøs, men gleder meg veldig! Var innom location tidligere sammen med pappa og alt ser bra ut. Spiste litt for på kaffebaren og traff Star + pappaen hans som var innom en tur. Skravla litt, dro hjem for å pakke klar til photoshooten. Blir henta av assistent Are om tjue. Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 20. august 2011 Forfatter #299 Del Skrevet 20. august 2011 SÅ sliten. Vondt i alt fra korsryggen og ned. VERDT DET. Bryllupsbildene ble så BRA! for meg selv. Flinke meg :3 Kos på Tullis med Keiko, kjæresten hennes Mr.T og Tamomilla :3 Enda mer kos når Pixie dukka opp ^^, Død.på.sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #300 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg Tullis! Fineste cafèen!! Bildene ble utrolig fine, forresten! Tok en sniktitt på FB. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå