RødeDrage Skrevet 22. september 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 22. september 2011 Herregud, jeg reiser IMORGEN! Veldig stressa, veldig spent, grugleder meg endel. Men mest er jeg spent. Jeg kjenner at jeg er klar for å reise. Jeg ekke klar når jeg sier hadet til Pix idag, eller Nabohora, eller værtfall ikke Pandaen i natt, eller hadet til Pappa på gardemoen i morgen tidlig. Men når jeg setter meg ned og kjenner på magefølelsen, så er jeg klar. Det er i alle fall det jeg prøver å overbevise meg selv om. Idag: Siste klesvaska! Rydde resten av badet. Kaffedate med Hats for å si hadet. Pix kommer innom for å si hadet. Pakke. Nedom Nabohora for å si hadet. Middag hos pappa. Kaaanskje en liten tur innom torsdagspilsen for å si hadet til gutta. Bruke resten av kvelden sammen med Pandaen + pakke. Tror jeg døgner i natt, iogmed at jeg skal opp fire uansett. Da får jeg kanskje pakka ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. september 2011 #342 Del Skrevet 24. september 2011 Fortell alt om reisa daa dumma. :D åssen er det der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. september 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 24. september 2011 Haha, jeg skal fortelle litt nå :3 Reisa gikk helt fint, fant ei dame i cardiff som skulle til swansea, så vi reiste sammen. Tok taxi opp til Halls og det gikk fint. Fikk er midlertidig rom i går natt fordi ingen hadde fått med seg at jeg kom, så det lå ikke nøkler der. Sov godt igår :3 Så fikk jeg nytt rom idag tidlig, oppdaga at fire av naboene mine er norske jenter :3 Så de dro emg med på shoppingtur i swansea sentrum. Har handla det meste av det jeg trenger tror jeg :3 Brukt sjukt mye penger. Så det er egentlig det jeg har gjort idag :3 Vi skal ha fellesmiddag med taco om en times tid, gleder meg! Vi har også det vi kaller ei "felleskasse" med penger, som går til felles taxiturer, fellesmiddag osv for oss fem, så dette tror jeg funker bra :3 En av de andre skal og studere fotojournalistikk, ellers har vi en på 3d og animasjon, en i reiseledelse og en i eh, illustrasjon av noe slag, tror jeg :3 Jækla hyggelige folk! Har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. september 2011 #344 Del Skrevet 25. september 2011 AW, så gøy at du har funnet norske venner allerede, føler at det er bra at du har noen å lene deg litt på, som kjenner byen og sånn. Hvordan er rommet ditt? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 26. september 2011 Forfatter #345 Del Skrevet 26. september 2011 Sorri at jeg ikke skriver så mye om dagen. Jeg har det bra og alt sånn, det er bare så mye som skjer! Fått en ny venn idag, Holly, alternativ kid som er dritkul og vi klikka skikkelig bra ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. september 2011 #346 Del Skrevet 27. september 2011 Så bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 5. oktober 2011 Oi, jeg er dårlig til å oppdatere her om dagen. Eh, kort oppsummert: fått nye venner, skolen blir nok vanskelig, men er gøy og idag reiser jeg på en tredagers fieldtrip til Brecon. Har det bra, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #348 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kommet meg hjem fra Brecon, som var gøy,s ett bort fra at jeg nå er forkjøla. Første skoleturen jeg har vært på hvor man oppfordres til å drikke alkohol men det er jo veldig sosialt da :3 Blitt litt bedre kjent med folk, og vel, det var kos :3 Idag har jeg egentlig bare sovet etter at jeg kom hjem + at Marit lagde Toro Tomatsuppe og omg, jeg fikk hjemlengsel! Også skypa jeg en time med nabohora, som resluterte i mer hjemlengsel. Og lagde Bernie "veggie stew" som var dritgodt! Bare masse grønnsaken kokt sammen med tomatpure og masse krydder og honning og mmmmm! De andre norbaggarna stikker til Cardiff i morgen, mens jeg blir hjemme, fordi jeg er sjuk. Stikker en liten tur til byen med Bernie og for å ordne meg masse vitaminer og kosttilskudd og omega 3 og sånn + en billig telefon. Vil egentlig vente på at iPhone4S kommer sånn at iPhone4 blir billigere, men i mellomtida må jeg virkelig skaffe meg en jævla telefon. Mulig jeg også stikker på en utstilling en av lærerene mine har i morgen også :3 Også må jeg snart få begynt på første oppgava mi ^^, SÅ, med unntak av at det kjennes som om noen drar til meg i halsen/brystet hver gang jeg hoster, har jeg det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. oktober 2011 #349 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bra opplegg det her. Skyping med deg var også veldig fint i går, Nuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg klager litt her jeg. Fikk feber for en drøy uke siden på klassetur til brecon, hadde feber i to dager, alt ok etter det. Så stikker jeg ut på lørdag, hoster fortsatt litt, men føler meg helt fin. Våkner igår morgen med feber. Så mye feber at jeg sliter med å reise meg. Tar feberdempende, og alt er fint. Tar nye feberdempende til kvelden, sover som en stein. Helt til klokka seks, våkner av at jeg fryser og kaldsvetter og har jævlig vondt i hele kroppen. Nye tabletter. Får ikke sove. Blanding av feber og stress. Når jeg kjenner at feberen slipper taket begynner jeg å tenke på alt jeg må gjøre idag. Herregud. Jeg vil egentlig være hjemme, bli frisk, men jeg MÅ på skolen for å printe ut ting, jeg aner ikke hvordan printesystemet funker, men jeg får finne tu av det der. Også må jeg gjøre ferdig visual diary, få sendt pakke til pix og star, som jeg ennå ikke har fått sendt, innom resepsjonen å sjekke om iphonen min har kommet osv. Tar medmeg macen på skolen for sikkerhetsskyld. Det kjipeste er at jeg MÅ faktisk på skolen på tirsdag og, fordi vi har crit, som vi har etter hver oppgave. og der MÅ man være.. Shitfaenass. Ellers får jeg stadig nye venner og hadde de fortreffelig ute på lørdag. Så jeg har det bra, driver bare å er sjuk. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. oktober 2011 #351 Del Skrevet 17. oktober 2011 HAHA. Du lærer faen meg aldri ass. Du er en sånn en som blir sjuk, blir litt frisk igjen, men blir sjukere om du stikker ut når du begynner å bli frisk. Så neste gang du blir sjuk kan du ikke stikke ut med en gang, du må bare holde deg inne. Dumma. Men jeg skjønner forsåvidt at du ville ut da, det er jo ny skole, nye venner, nye ting å finne på. Er kjipt å sitte inne når alle andre blir kjent lissom. OOOG fordi jeg er så glad i deg, får du masse sympati fra meg. Nuss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. oktober 2011 #352 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg savner deg så innmari </3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg hadde jo vært frisk i flere dager! Men nå holder jeg seriøst på å krepere av feber her. Kanke huske sist jeg var så dårlig. Ullsokker, stilongs, ullgenser og dyne og ullteppe, likevel fryser jeg, fra innsida. Jeg kommer til å be om å få bli tidlig ferdig med mine bilder i morgen, sånn at jeg kan gå om jeg må.. Seriøst, dette er jævlig, prøver meg på litt te nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 21. oktober 2011 Først, natt til torsdag+torsdag: Våkner av brannalarmen ti på halv fem. Rekker akkurat å gå ut i gangen før det stopper. Rekker akkurat å legge meg tilbake i senga før den begynner igjen. Dette skjer totalt fire ganger. Så, halv seks våkner jeg NOK EN GANG av brannalarmen. Fyfaen. To brannalarmer senere kan jeg legge meg igjen. Våkner halv ni av, hva tror du? Brannalarmen. Det var sju ganger før frokost, det. Så, reiser på uni, handler mat, kommer hjem, skal sove litt. Våkner NOK EN GANG av brannalarmen. Rekker å gå helt ut den gangen her (og det tar litt tid, jeg bor i femte etasje). Lager meg mat, setter meg ned, begynner å spise, halveis i middagen min: Brannalarmen. Tar med meg maten ut og spiser ferdig der. Furter. Hvorfor? Fordi folk er drittsekker, kan ikke lage mat eller rett og slett er DUMME. "Så, hva gjorde du i går kveld, etter brannalarmene, Dragen?" Nei.. nå skal du høre.. Idag er det bursdagen til Hollie, men hun reiser hjem, så vi feiret igår. Vi var endel folk som bare hang på rommet hennes og spiste kake og drakk whiskey og dansa og lekte drikkeleker og alt som er gøy. Og det var dritkoselig :3 Ettehvert begynte Hollie å bli -ganske- full og sovnet på utsiden av bygget mens vi tok en sigg. Bernie og jeg bestemte oss for at det var på tide å få henne i seng og løftet henne. En av jentene som sto ute, som ikke var en del av feiringa, frika litt og tok kontrollen på alt. Sammen bar vi henne mot rommet hennes, hun var fortsatt bevist. Stopper for å spy en stund, får i henne vann og passer på og sånn. Så sier Hollie at hun vil at nattevaktene skal komme, fordi de har medisinsk trening og kan hjelpe henne. Så hun jenta som ble med inn ringer dem, overdriver vist endel og ti minutter seinere, når vi endelig har fått Hollie i seng, kommer det en jævla ambulanse. Så, nattevakta og to stk amulansepersonell kommer inn, og de bestemmer seg for å ta med seg Hollie til observasjon. Hun er dritredd, så Bernie og jeg blir med på sjukehuset. Så sitter vi der, i fire timer, mens de sjekker blodtrykket hennes, lar henne sove mens vi venter på en lege. Når legen endelig kommer vekker hun Hollie ved å riste i henne, snakke til henne go ca ti sekunder etter at hun har satt seg opp, kjører ei sprøyte i armen på henne. Kanskje det kjipeste måten å våkne på noensinne. Så får hun et drypp med noe Bernie beskrev som saltvannish og vi kommer oss i en taxi hjem. De timene vi venta prøvde jeg å sove i en rullestol med beina på ei sjukeseng og tro meg, det kjenner jeg på ryggen idag Fikk ikke sove så mye, men kom ganske langt i Angry Birds, da. Sånn, jeg bare trang å lufte den historien litt. Såh, nå skal jeg lage meg en dritstor forkost med egg og tomatbønner og toast og alt som er digg. Fordi jeg fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. oktober 2011 #355 Del Skrevet 21. oktober 2011 Haha, det var jo det Maling sa om Halls, at brannalarmen ALLTID gikk. Veldig stolt av deg som faktisk gidder å evakuere da. Jeg hadde blitt så careless.. Og liker fjortissfylleopplevelsen din. Sånn skal det være å feire bursdag på uni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #356 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den brannalarmen er så høy at du stikker ut så fort du kan. Det er den jævligste lyden jeg vet om. Seriøst, aldri hørt noe kjipere. Det er så høyt at man ikke kan snakke sammen, man må rope.. Jeg liker den ikke, jeg synes det var jævlig. Men jo, det er sant det. Og det er som Phil sa, "dette er grunnen til at du bruker de første ukene av uni på å få deg venner, så de kan bære deg til sjukehuset".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. oktober 2011 #357 Del Skrevet 21. oktober 2011 hahahahaha XD episk. Håper du får sove mer i natt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 21. oktober 2011 .. Jeg har strengt tatt sovet hele dagen >< Alvorlig ødelagt for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2011 #359 Del Skrevet 22. oktober 2011 Digger boka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 22. oktober 2011 Boka som i dagboka? Hehe, tusen takk! Jeg følger med på din og, men der skjer det jo så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå