Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tullis er dritkos, småting de kan lære seg å gjøre bedre, men alt i alt så er det noe med det stedet som gjør at jeg ikke klarer holde meg unna :3

Haha, regna med at du kom til å sniktitte ^^,

Tusen takk! Er som sagt så fornøyd at jeg nesten sprekker :P

Det kommer mer på flickr utover dagen ^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullis er dritkos, småting de kan lære seg å gjøre bedre, men alt i alt så er det noe med det stedet som gjør at jeg ikke klarer holde meg unna :3

Jeg vet akkurat hva du mener.

Tenkte jeg skulle søke jobb der tidligere, men med mann som jobber natta annenhver helg og 4åringen i huset ble det en dårlig kombo siden en Tullisjobb ville innebære kveld/natt i helger.

Hallo... Var det en lang setning eller?

:ler:

Skrevet

Haha, punktum er for tapere og fra nå av skal jeg skrive alle kg-inlegga mine i en setning, kun fordelt med komma, det tror jeg blir veldig slitsomt, så jeg avbryter prosjektet her.

Jeg søkte jobb der tidligere, men fikk avslag, det er et par år siden, og snakk om sommerjobb, da :P

Skrevet

Huseier kommer innom i morgen, så vi rydder og vasker :3

Pandaen rydder ut gutterommet, for huseieren skal inn der og måle noen vinduer.

og jeg har vaska badet, rydder stua, tømt peisen for aske/sneiper.

og så skal vi rydde kjøkkenet begge to etterpå.

Puh!

Og nå, tilbake til jobbing!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Bra bryllupet gikk bra :) Told you so, høhø. Veldig gira på å kikke på resultatene etterhvert.

og Tullis har vel strengt bare en bra ting: location. Og atmosfære.

Alt annet er overprisa, treigt, surt eller irriterende :P haha.

Skrevet

Huseierbesøk gikk bra og! Da er det etablert at Pandaen blir boende og Grekeren flytter inn når jeg flytter ut.

Seriøst, det eneste som smaker godt om dagen er pitabrød.. :/

Skrevet

Nå må dere love å ikke ta helt av her:

Jeg har drivi å hosta i eh, endel uker, ca.. fem-seks, uten å tenkt noe mer over det. Gav seg sånn noenlunde for par-tre uker siden, hoster bare om natta og på jobb når jeg må prate virkelig mye.

Sliti litt med hodepine ei drøy ukes tid.

Forrige uke fikk jeg psykovondt i øret i sånn, ti minutter, tenkte "jaja, kommer det igjen får jeg ringe legen".

Litt vondt i det andre øret på fredag, også var det helg, merka ikke noe før idag. BÆM, sprenger i ørene og jeg ble "bilsjuk" (det kjentes sånn ut) mens jeg satt stille på jobb. Er uggen ennå.

Pappa tror det er noe betennelsesdrit og jeg tror det jeg og.

JEG LOVER Å RINGE LEGEN I MORGEN TIDLIG.

Såeh, ellers?

Jeg må vist kjøpe meg nytt kamera og endel mørkeromsutstyr til jeg skal på skole. Buhu, så trist =D

Trang et 35mm kamera med manuelle instillinger, så fant en fin, liten Nikon FM2n på foto.no som jeg sender mail på idag.

Dette er selvfølgelig etter rådgivning fra Pappa og Leicakammeraten hans.

To ord om Leicamannen, kompis av pappa som er fotograf, jobba sjukt lenge i fotosjappe. Trenger litt sosial trening innimellom, men kan alt om ALLE Nikonkameraer på rams i huet, pluss andre kameraer. Han kan så mye om foto og kameraer at jeg tviler på om jeg noensinne kommer til å lære like mye. Det er helt sjukt, virkelig.

Nå skal jeg dø på sofaen sammen med ei bunke bryllupsbilder.

Omfg de ble fine!

Skrevet

Sånn, da skal jeg til legen halv to. Noe som med dagens busser betyr at jeg reiser fra jobb typ, kvart på ett ><

Skrevet

Godt du fikk deg legetime!

Det der hørtes IKKE bra ut!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

BRA at du dro til legen. Jeg sendte mail til tannlegen i dag og spurte om time for å trekke visdomstann, så nå er vi på god vei begge to. Hva sa legen? Synes synd på deg asså :/

Og så gøy at du får handle kamera. :) Ingenting er bedre enn obligatorisk kamerashopping, høhø.

Skrevet

Vært hos legen, alt er ok.

Jeg er bare (for å sitere legen) "tett i ørene".. ><

På grunn av hosting, antagelig, har øre mine bare tetta seg.

Ekke noe annet å gjøre enn å vente på at det skal gi seg.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Haha, så kjipt :/

Ja, forresten, apropos lege, flr du flytter til Wales bør du få unnagjort sånne kjipe ting som lege og tannlege.

Seriøst, jeg hater meg selv for at jeg ikke tok en blodprøve for å sjekke vitamin-lagrene mine, og for at jeg ikke trakk visdommstanna. For et jævla mas det er å bo i utlandet og få helseproblemer. Kan hende UK er bedre enn AUS da.

Men ja, anbefales på det sterkeste å ta en generell helsesjekk, samt enn tannhelsesjekk :)

Skrevet

Ja, har en deal med tannlegen min på at han skulle inkalle meg nå, så får se litt, evt ta kontakt.

Siste dagen min på jobb idag!

Grugleder meg litt.

Så mange fine folk, så mange kjipe kunder.

Ah, dette blir fint.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Heihei, hva er det du driver med for tida? Åssen var siste jobbdagen? Fikk du tøysa?

Skrevet

Siste dag på jobb var bra, tok samtaler med forskjellige navn hele dagen, tok tre med drangedølsdialekt mens Drangedølingen satt ved siden av og lo seg ihjæl og sa "velkommen til Anal Digital". Glemte "kjempefitte det!"

Trist og da, mange fine folk jeg gruer meg til å dra fra :C

Ellers har ejg da vært på hyttetur hele helga med en kjempegjeng. Det var sykt moro.

kort oppsummert:

mye te, mange rare instrumenter, kameraer, kortspill, yatzy, jævlige mengder alkohol, masse veggismat, urtepasta (!!) og finfine mennesker <3

Driver med om dagen? Nei, nå som jeg er ferdig med å jobbe har jeg egentlig bare vært på hyttetur, ogsåeh, jo, jeg var hos tattovøren på fredag kveld, og så ringte Nabohora og lurte på om hun også kunne komme opp, så vi tvang henne til å synge "Fångat av en stormvind" drithøyt i gangen før vi slapp henne inn. Lenge siden jeg har hatt latterkrampe så lenge.

Eller redigerer jeg bryllupsbilder og pakker til jeg skal til mamma i helga. Sundmøre, here I come!

Også skal jeg bo litt i hovedstaden fra søndag kveld til onsdag. Har bestilt time hos Studio Afrika. omfg, gleder meg. Få fiksa dreaza <3

Skrevet

Forresten, øre tinga er ikke noe bedre. Jeg er svimmel hele tida.

Gah.

Blitt sjuk i tilegg. Hodet sprenger. *klageklage*

Skrevet

Ja, så sitter jeg her da, i BRANDAL, som er et lite tettsted på øya Hareidlandet. På nevnte øy finner du også Hareid sentrum (de har blandt annet Euronix og Spar matubutikk) og på andre siden av øya finner du ullsteinvik. Hakke vært der ennå.

Skal på besøk til ei venninne av mamma idag, spise vafler og hilse på den fire uker gamle bordercollie-valpen hennes (aka, mitt kryptonitt), hvilket blir fint.

Mamma har bursdag idag, så vi skal ete kake og hjemmelaga pizza og sånn med litt familie seinere :3 Det gleder jeg meg til. Er vel et år siden jeg så JT, som er dattra til kjæresten til mamma, altså det nærmeste jeg kommer ei søster, ca.

.. jeg så plutselig at jeg aldri posta dette.

nå er klokka snart tre og jeg skal sove. Har vært ute og råna sammen med JT'sine venner. Det var koselig, tro det eller ei.

Eh, ja. Jeg lever ennå.

Gleder meg til å reise til hovestaden i morgen! Skal bo hos Nòtt og Mannen, det blir fint, det!

Skrevet

Dude, blod-messig, så.

Skrevet

Jeg ville vel kanskje heller kalt det på papiret enn blodmessig, men ok :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...