RødeDrage Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #261 Del Skrevet 29. juli 2011 Jobba tidlig. Uggh. Brukte ettermiddagen hos pappa på å fremkalle film fra igår og spise middag. Satt hjemme på kvelden og vel, hang på internett, det var digg. Lenge siden sist. Jobber fra elleve til halv sju i morgen. Er invitert på HAWAIIFEST hos naboen som jeg kjenner at jeg driter litt i. Hawaii, seriøst? Se for deg meg i hulaskjørt og kokosnøttbh, liksom. Skal vaske badet i løpet av helga. Prøve å henge med Hats. Jobber kveld hele neste uke = null liv. OG SLIK GÅR NU DAGAN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 31. juli 2011 Jobba lenge. Endte med kino med Pandaen og Nabohora. Så super 8, en var.. helt ok, egentlig. Dro hjem, kjøpte mat på balkan. Spiste. Jeg og Nabohora sykla en tur og kjøpte sigg på Esso under brua og sykla litt rundt i området der og skravla og sånn. Sov som en stein. Sto opp, spiste restepizza, leste litt bok, begynte å rydde. Jeg føler meg så ekkel når jeg rydder. Finner ting som burde vært kasta for lenge siden og sånn. Ja, det er kaos hjemme hos meg, men til tider føler jeg meg som sagt direkte ekkel. Jeg har bare ikke overskudd til å ta alt, sånn at jeg kan begynne å holde alt reint hele tiden, uten at det krever noe. Trenger ting til å ha ting i! Har for mange løse ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. august 2011 Forfatter #263 Del Skrevet 1. august 2011 Feiga ut på jobb idag og dro hjem. Ikke i form. Hodepine og gah. Kjøpte synessyndpåmegselv-mat i form av frossenpizza og sjokolade. Nå skal jeg dø litt på sofaen sammen med disney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. august 2011 #264 Del Skrevet 1. august 2011 Hvordan jobber du i morgen pus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. august 2011 #265 Del Skrevet 2. august 2011 send meg sms du ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 2. august 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 2. august 2011 Hei, så ikke dette før nå. Jeg er hjemme med feber idag, kroppen har slått seg helt vrang. Blir friskere med glasscola og fable, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. august 2011 #267 Del Skrevet 2. august 2011 Bleh, jeg som hadde håpet du ville komme hit og kræsje her i natt. Star begynner på puben i dag, så jeg er aleine hele kvelden, buh >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 2. august 2011 Forfatter #268 Del Skrevet 2. august 2011 Ah, det hadde vært superkos, men jeg orker ikke :C Hadde uansett jobba til halv elleve, da >< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. august 2011 Forfatter #269 Del Skrevet 3. august 2011 Ting som bør gjøres denne uka: - Scanne bilder - Vaske badet (Nope, ble ikke gjort i helga) - Handle sjukt mye mat - Ha kjærestedag - Ringe kiropraktoren - Ta alle klærne som ligger på soverommet ned på vaskerommet - Begynne å skrive pakkeliste - Få den jævla infoen om bolig, så jeg kan søke meg et sted å bo. (Ikke at jeg velger det selv, men UTÅLNMODIG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. august 2011 #270 Del Skrevet 3. august 2011 -Finne på noe med Pixie lørdag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 4. august 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 4. august 2011 Bra plan, Pix! Jeg er up! Men, jeg vil sove hjemme natt til søndag, for vi skal ha bli-i-senga-dag på søndag, og da må man liksom våkne der :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. august 2011 #272 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Ja of course, er bare at Star jobber hele helga, både på puben og kaffebaren, jeg trenger SELSKAP lørdagskvelden ellers blir jeg sprø Endret 4. august 2011 av Pixie Plaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 5. august 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 5. august 2011 Var en tur innom torsdagspils igår etter jobb, det var kos. Traff Klister og Fleddlocks :3 Klister var veldig full og skulle på jobb klokka 8 idag, lurer på hvordan det gikk.. Jeg venter spent på boliginfo ennå og begynner alvorlig å bli utålnmodig! Mamma kommer på besøk i helga og det stresser meg litt, fordi jeg hadde glemt at det var denne helga og plutselig må jeg planlegge masse rundt å henge med henne og familien. Kos ja, men stress. Ellers? Ingenfaenmegting. Er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 13. august 2011 Forfatter #274 Del Skrevet 13. august 2011 Hei, jeg skal begynne å skrive i dagboken min mer slik at jeg ikke får kjeft av Kevlar. Men nå må jeg ligge på sofaen i fem minutter først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. august 2011 #275 Del Skrevet 13. august 2011 Veldig fornøyd med denne påbegynte skrivingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. august 2011 #276 Del Skrevet 14. august 2011 Fem minutter, LOL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. august 2011 Forfatter #277 Del Skrevet 14. august 2011 Ja, fem minutter ble til en time. Jeg forsov meg, våkna dritforbanna og superstressa. Men det fiksa seg, jeg kom meg nå opp. Pix og Star kom, vi løp ned på den lokale kebabsjappa (somforøvrig er den beste kebabsjappa jeg veit om) hvor vi traff Nótt og ektemann og barn (som har blitt å stor!) og jeg fikk en stor pakke med badeender i alle mulige former <3 (Herregud, takk! Jeg ELSKER særlig den lilla og den som er en tesil, som flyter oppå teen) Så hadde Pix, jeg og Tattovøren nørdekveld med brettspill og youtubenørding. Det var dritkos. Etter at Pix dro drepte jeg og tattovøren en edderkopp og ble sittende oppe til fire, selv om vi sa vi ikke skulle gjøre det. Idag har jeg lest ut Kaptein Blåbjørns 13 og 1/2 liv. Fantastisk bok. Jeg har lyst til å lese den høyt for alle! På tirsdag fikk jeg ei svær blekke fra Swansea Met med masse info, men pappa trodde ikke at dette var den infoen jeg trang til å søke bolig. Jeg sendte en mail til veilederen min på torsdag, fikk svar idag: "Informasjon om å søke bolig skal ligge i "velkomstpakken" du har fått hvis du ikke har fått det på epost. Si fra hvis det ikke gjør det - så skal vi selvsagt si fra til universitetet slik at de kan sende det på nytt slik at du får søkt bolig så snart som mulig!" ... Jeg har ikke fått noe på epost. Jeg fant ikke noe i blekka om hvordan å søke, bare litt info om områdene til universitetet. NÅ er jeg stressa. Fyttihelvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. august 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er stressa med bryllupsshooten jeg skal gjøre for ei i rockeklubben neste lørdag. Hadde mareritt om det i natt, føler ikke at jeg har nok lys. Trenger å ha tilgang på så mye lys som mulig. Gruer meg til å ringe han som har nøkkel til stedet. Stressa. Håper det er strømuttak der som fønker. Håper jeg får tak i reflektor. Uhm, ellers har jeg og Pandaen det superfint om dagen. Det er egentlig bare en ting som ikke fungerer. Men det er ikke mellom oss, det er meg. Jeg kommer tilbake til det når jeg er klar for å snakke om det, fordi det er veldig privat for meg. Nei, jeg er ikke dødssyk verken fysisk eller psykisk, så ingen trenger å bekymre seg :3 Bare, litt feilprogrammert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. august 2011 #279 Del Skrevet 14. august 2011 Det var supekoselig å se deg igjen i går, selvom vi ikke fikk snakket så mye sammen. Du Macbeth sende meg en pm om du vil prate om "feilprogrammeringen" din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. august 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 14. august 2011 Det var supekoselig å se deg igjen i går, selvom vi ikke fikk snakket så mye sammen. Du Macbeth sende meg en pm om du vil prate om "feilprogrammeringen" din. Ja, det var kos! Haha, Macbeth, ja. Jeg skal tenke litt på om ikke det er lurt :3 Jeg bare manner meg litt opp til å snakke om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå