Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Haha, regna med det :P Eh, jeg veit ikke, jeg prøver noe :P Som du sier, må begynne et sted, og hvem veit, kanskje dette funker for meg?

Også tror jeg det at å erstatte ett måltid om dagen med det kan funke, særlig frokost, hvor jeg gjerne hadde spist frokostblanding laga av kun sukker uansett :P

Sjokoladeshake vakke så ille, egentlig. Smakte helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er vitsen, du bruker det en stund og går ned et par kilo, men når du begynner å spise normalt igjen, så kommer du bare til å gå opp igjen. Slankemetoder funker ikke i lengda, det finnes ingen quick-fix metoder. Det må ordentlige kostholdsendringr til. Det er jo derfor du alltid har gått opp i vekt etter at du er ferdig med GR-kurs også, fordi du går tilbake til dårlige vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er verdt et forsøk, tar det ikke så jævlig seriøst, egentlig :P

Så tror jeg ikke poenget er å slutte med det helt, men å stabilisere det, bruke mindre når man er fornøyd eller noe, hakke kikka så nøye på det ennå.

For meg kjenner jeg mest at det er egentlig en enkel frokost-løsning, for meg som hater frokost.

Jeg gjenntar, kombinerer jo dette med å feks kutte ut pasta og sånn, så det kan jo hjelpe på :3

--

Prøver å jobbe med Visual Diary, må skrive tre bloggposter, alt idag.

Klarer ikke konsentrere meg. Faen.

Skal hente ting hos pandaen i kveld, gruer meg som faen.

Jeg har følt meg så mye sterkere de siste månedene, mye mer selvstendig enn jeg noensinne har følt meg, men når det kommer til panden kjennes det som et jævla tilbakeslag. Føler meg mye, mye svakere enn jeg har gjort på lenge. Sitter sammkrølla i sofaen og klarer ikke konsentrere meg og bare gruer meg. Vondt i magen.

Alt føles bare jævlig akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så GØY å skrive bloggposter om hva jeg har lært de siste tre månedene. ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Kan du ikke gå til pandaen først, så har du en unnskyldning til å komme deg fort hjem, OG det blir lettereå skrive bloggpost når du ikke har en bekymring på hjernen?

Hilsen praktisk-bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte vente på pappa fordi vi trang hengeren.

Og klarte ikke roe meg ned etter å ha vært hos pandaen igår, så brukte tre timer på å bygge seng, rydde rom og organisere. Måtte gjøre noe som holdt meg unna pappa, så låste meg inne på rommet og rødda.

Idag skal jeg: møte Hats, selv om han jobber, fremkalle noe film, skrive to blogposter til, helst begynne på visual diary, rockemøte og stikke innom nabohora med julegaven hennes som jeg stadig glemmer. Og innom Pandaen igjen fordi jeg glemte en pose igår. Og for å si hadet, for jeg ser nok ikke noen av dem igjen før jeg reiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, ting er jævlig hektisk om dagen. Har alt for mye å gjøre, alt for mange å møte :C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla drittvær å sykle i.

Sykla ned til byen for å møte Hats, som viste seg å være på jobb i feil by.. Hadde allerede levert to filmer til fremkalling, så endte på kafe mens jeg venta på at de skulle bli ferdige. Mens jeg satt der begynte det å regne noe jævlig. Traff Ballettdanseren, Kevlar og Skjea sånn ganske tilfeldig, spiste mat og manna meg opp til å sykle hjem. Drukna nesten på veien.

Du veit det er vått når fingrene dine blir rosiner etter at du har sykla..

Har mest lyst til å fremkalle to filmer fra lørdag, men burde egentlig skrive bloggposter istedet og begynne med den jævla visual diary'en..

Føler at jeg har kasta bort dagen, hakke gjort noe fornuftig ennå, siden avtalen med Hats skar seg :c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å fremkalle film fra lørdag, ser bra ut! Bare vente til de tørker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake i Swansea, og koser meg.

Reisa var helvete, men digg å ikke reise aleine. Iogmed at jeg har med meg Klister, så gikk det fint ^^,

Han blir her i ti dager og koser seg allerede :P

Vi kom fram kjempeseint på fredag, sovna, våkna shittidlig lørdag morgen og stakk ut. Brukte dagen på å vise Klister Swansea og kjøpe mat og øl. Særlig øl.

Så traff vi Tash og Phil og hang rundt. Det var så sjukt kos å se dem igjen ^^, Bernie og Tom er på vei hjem as we speak ^^,

Uansett, Klister og jeg var sjukt slitne, vi skulle egentlig ut, men sovna sånn, ti og bare døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var superkos ^^,

Nå harv i brukt noen timer på å henge med Phil og Tom, bare snakke om hva som har skjedd og preike bullshit som vanlig ^^,

Noen av folka i Toms etasje har snudd alle tinga hans opp-ned mens han var borte, så OCD'en hans flippa litt, men det var bare gøy ^^,

Ååå, alt er tilbake til det normale igjen her, er digg.

Løp inn i Bernie og, som er ute atm og handler med foreldrene, og skal spise med dem go sånn, så hun er tilbake seinere, heldigvis ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hvordan gikk det med røykeslutten? Klarte du å være festrøyker? Og hvordan gikk er det å ha besøk? Og hvordan går det med å være pastafri?

Koz fra bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bestemor, beklager at jeg ikke skrive så mye om dagen, det er så mye jobb her på universitetet skjønner du.

.. eh ja, vi er på fylla, for det meste.

Uhm, røykeopplegget har sklidd litt ut, men har skjerpa det inn igjen. Dette er mest fordi så langt har vi drukket alkohol hver dag, og da får jeg jo lov å røyke :P

Ting er litt spess nå som jeg har besøk, så får se hvordan det går når han drar. Det er kos å ha besøk, og Klister koser seg gløgg ihjæl ^^, Men jeg kjenner at det skal bli godt med bittelitt privatliv igjen også. Det er litt slitsomt å bo to stykker så tett oppå hverandre hele tiden. Har ikke fått gjort noenting på rommet mitt ennå, så det er superkaos her, og det stresser meg. Trenger å vaske klær og sånn, og det ekke plass til å sortere klær, stress. Men sett bort fra sånt, superkos!

Skal innrømme at jeg har spist pasta en dag, fordi Klister maste seg til det, men, i retrospekt spiste jeg ikke pasta mens jeg var hjemme i det hele tatt, og når jeg spiste pasta her spiste jeg mindre enn jeg vanligvis ville gjort og spiste mer grønnsaker som vi hadde ved siden av istedet.

Hva har vi gjort så langt?

Søndag hang vi rundt, stakk en tur innom baren for å se om det var quiz, men det var det ikke. Phil og jeg tapte alvorlig i biljard, og det var kos. Mandag handla vi enorme mengder mat og øl og hang rundt her og så på weeds og drakk øl og sånn. Så på tirsdag hadde jeg skole og det var jo helt ålreit. Klister hang litt i den lokale skateparken før vi dro hjem, gomla middag og drakk mer øl.

På onsdag hadde jeg skole, nok en gang, lekte med lysutstyr, yaaay ^^, Fremkalte film og dro hjem igjen. Så stakk vi ut for å feire bursdagen til Kieran i klassen min, endte opp på en bar som het Peppermint og ble der hele kvelden. Ikke helt mitt sted, men det var gøy. Par av folka i klassen min hooka opp og huska det ikke dagen etterpå, det var jævlig gøy :P Jeg våkna fyllasjuk og stressa, løp til skolen bare for å innse at jeg var en time for tidlig ute. Ble stadig mer fyllesjuk, men det klarna etter en kopp kaffe. Dro på et museum for å se på gamle re-prints av fotografier som tydeligvis var printa med samme metode som ble brukt på 1850-tallet. Og det hadde vært interresant og fint det, hadde det ikke vært for at hun dama som jobba der ikke kunne si oss noe mer enn akkurat det. Så joda, bildene var fine, men gudene vet hvordan de ble laga. Og dermed vakke det så spennende lenger.. >< Nok en gang stakk vi ut. Dro med oss Hollie og Carly på Sin City og jeg tror Klister har fått seg et nytt favorittsted. Han elska det. Det var sjukt kos ^^, Jeg klarte selvfølgelig å tryne ned ei trapp (edru) og kanke bevege meg idag. Låret mitt burde være blått og jeg er faktisk skuffa over at det ikke er det, med tanke på hvor forbanna vondt det gjør :P

Klister våkna fortsatt full og vekte meg med jokke og valentinerne og da var jeg ganske morragretten. Nå hjelper det seg litt, men jeg er fortsatt furten og har en enorm trang til litt privatliv, så jeg kan sortere skittent undertøy og vaske klær. Kommer til å kaste ham ut snart ^^,

Plan for idag? Gjett tre ganger, a. Vi skal på fylla med etasjen til Tom, for tre stykker der har akkurat hatt bursdag. Tror det skal bli kos ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takk for oppdateringen, det hørtes ut som du har det trivelig. her i Norge er det sol og blå himmel, og jeg har akkurat laget formiddagsmat. Håper det går bra på skolen.

Klem fra bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Idag er det sol og blå himmel i Wales også, men det blåser veldig mye. Det blåser alltid veldig mye her i Wales.

Jeg skal også lage formiddagsmat snart (les:frokost). Håper alt går bra der hjemme!

Klem fra Dragen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lever!

Kliss dro idag, og selv om det har vært sjukt kos å ha ham her, så er det deilig å være aleine. Vi var enige om at vi bodde litt for mye oppå hverandre på slutten :fnise:

.. Jeg kommer sterkere tilbake seinere, nå er jeg bare sjukt utslitt og vil sove. Har mye fri fremover (mye unijobb, men likevel) så skal nok klare å oppdatere her bedre da. + endel mer skyping, jeg savner å skype, Pix og Kevlar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...