Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Tror vi lå på ti grader i skyggen igår, men i sola var det varmt ^^,

På generell basis forholdsvis varmt her ^^, Til tross for at vi er en kystby og det alltid blåser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikke annet har Pandaen funnet ut av hva han vil, fant noe nettstudieting som begynner så fort du er godtatt der, så han slipper å vente til høsten og sånn. Planen hans? "En sunn blanding av studier, narkotika og lumske medieoppdrag samt deltidsjobb er planen de neste 5-6 åra"

Den gutten ass.. *riste på hodet*

Kjenner jeg er glad han ikke er min bekymring i samme grad lengre. Glad vi er venner og kan snakke sammen, da ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, det er offisielt første desember i norge nå, her har jeg heldigvis førtito minutter (i skrivende stund) igjen til jeg faktisk må begynne å bekymre meg for julegaver.

Åh, det er så dumt, jeg liker jo egentlig jul, men i år er jeg skikkelig passiv til det. Hakke lyst til å stresse med å feire det her, har bare lyst til å drite i hele greia. Men det forandrer seg når jeg kommer hjem, helt sikkert.

Første året uten julekalender (hakke giddi å kjøpt sånn med sjokolade engang) og første året hjemmefra, på ordentlig. Jeg var mye hjemme forrige desember.

Iogmed at pappa ikke pynter til jul, så tror jeg at jeg driter litt i julestemninga i år. Det er kos hos mormor og morfar og sånn, men jeg kanke huske sist jeg hadde skikkelig julestemning.

Jeg føler at den eneste grunnen til at jeg kjøper julegaver er at det forventa av meg. Wohoo.

Nok ranting, Malin kom inn med kakaemann til meg, fordi det er første desember. OK, jeg ekke helt grinch ennå. *gomle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesliten på grensa til fyllsyk. Alt jeg vil ha er veggispizza fra balkan, ass.

Og cola.

Bra kveld da, husker at jeg dansa ganske mye, må ha vært veldig full.

Tror jeg skal sove litt igjen, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slutte å sitte oppe hele natta og høre på Kent.

Kent er og blir verdens beste band <3

... For å være helt ærlig, så var det Nathan som holdt meg oppe i utgangspunktet, ble ittende og skravle med ham.

Nathan traff jeg på fredag, var på galleriåpning på "sommer"utstillinga til skolen min. Andreklassing på photoarts. Jeg liker de folka du blir sittende oppe halve natta og snakke med. Han la seg for en time siden. Klokka er halv fire, jeg er ikke trøtt. >< Dumme kroppen som ikke fungerer..

Rydda rommet mitt idag.

Dro på quizen på StudentUnionbaren, femti meter fra rommet mitt, laget mitt vant, for første gang :P Ble sjenka på noe som var blått, rosa, rødt, hadde veldig høy alkoholprosent og var premien vår fordi vi vant. Wow.

Er edru igjen nå, da, men med denne mengden søvn kommer det ikke til å føles sånn i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kanskje, kanskje funnet huset vi skal bo i neste år.

Skal se på det i morgen.

Speeent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, kikka på to hus, det ene ble tatt før vi rakk å si noe og det andre hadde et "bugproblem" såeh, vi leiter. Dvs, Tom leiter, for vi andre har bare overlatt det til ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, gutta kødda med meg, VI HAR FÅTT OSS HUS! WOHOOO!

Skriver kontrakt på mandag ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tækk =D Gleder meg til å få ræva ut av halls!

Endte opp med å joine Phil og Tom på Ringenes Herre maraton igår, tror vi sovna rundt fire, dvs, midt i tredje filmen så sov all tre i senga til Tom, våkna i sekstida og da var Phil vekk og jeg og Tom lå i hver vår ende av senga og Tom snorka, så jeg gikk og la meg. Våkna klokka to idag >< S

krive essay nå. Prøve å gjøre ferdig minst femhundre ord til. Gah, essay er det kjedeligste jeg veit om. HVORFOR må man skrive essay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har vært en eneste stor blur av skolearbeid, det fineste som har skjedd er vel at vi har signert kontrakt på hus! Hurra!

Hadde crit (vudering/tilbakemelding)idag, hater de dagene, for man sitter der fra 9 til 3,4,5.. Men fikk bra tilbakemeldinger og det var gøy.

Kevlar trang å prate litt idag tidlig, så jeg har vært våken siden hals seks.. For jeg gadd jo ikke legge meg igjen kvart over seks, fordi det ville ødelagt meg fullstendig. Så jeg spiste frokostblanding og så på Glee frem til Malin kom dunderene på døra mi i stilen; "STINE, STINE, STINE!! DUSJEN ER ØDELAGT OG JEG BLE SÅ FORBANNA AT JEG DRO TIL MACEN OG NÅ PIPER DEN HVA FAEN SKAL JEG GJØRE HJEEEEEELP!!!?" i bare håndkle, nesten på gråten. Så jeg slo macen hennes av og på og så var den fin. Såeh, det var en rar morgen :P

Var alvorlig hyperaktiv fram til ca klokka 11 idag :P

Vuderer å sove litt i ettermiddag. Har fortsatt mer jobb igjen å gjøre, personlig blogg og balloon debate (hvorfor er min gruppes fotograf best osv, ballong-greia er bare tull ><). Trenger ferie, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veeeeeeeeeeeeeeeit!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

Kommer litt an på flybilletter, men reiser tilbake 6,7 eller 8. januar :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer favorittfølelsen min etter en stressperiode: rastløshet. Jeg har lova meg selv å slappe av i kveld og henge med folk, men har hele tida en jævlig følelse av at jeg har glemt noe sjukt viktig og må gjøre det. Sånn var det etter eksamen og, da, så jeg regner med det er det, men stress følelse uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg er så grinch om dagen. Hakke en døyt lyst til å feire jul. Skal på toppen av det hele i begravelse lille juleaften. (gammel kompis av pappa i trondhjem, så flyr opp og ned på dagen).

Gleder meg til Kevlar kommer hjem og til å feire bursdagen til Pix, men ellers merker jeg at jeg er i skikkelig dårlig humør.

Jul er så JÆVLIG pes. Hakke lyst til å se tre nøtter til askepott engang. Tror kanskje jeg kommer til å grine.

Jeg har lyst til å bruke en-to uker på å henge med Kevlar, Pix, kompisgjengen, Tamilla og Sombrero, og THATS FUCKINGS IT. Så vil jeg tilbake til Swansea, hvor alt er uten forpliktelser (annet enn en skole jeg elsker å gå på).

Jeg er så fed up av familie allerede og det væreste er at halvparten av dem hakke kommet hit ennå engang. Familien min er dritålreite og snillest i verden, men jeg er så SJUKT lei av å spille snill og hyggelig hver gang jeg møter dem. Ta på seg et tryne og smile til du har ørevoks i munnvikene. Fyfaen.

Begynner å kjenne at jeg har slutta å røyke. Skal klare det. Væffal i to uker til.

Happyshit: Klissssster blir med meg tilbake til Swansea! <3 Tror han trenger litt ferie, så halve reisa hans er julegaven fra meg.

Og ja, tattoverte meg på mandag! Slenger opp et bilde såfort jeg får tatt noe som ikke er speilvendt, men for now:

Det står "I solemnly swear that I am up to no good" øverst på ryggen min ^^, Premie til de som tar referansen ^^,

Nå skal jeg legge meg.

Håper på å være lykkeligere i morgen ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premie til meg!

Og jeg skal stappe i deg kake helt til du ikke har noe annet valg enn å smile fordi kjeften din er stappfull av kake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...