RødeDrage Skrevet 14. november 2011 Forfatter #381 Del Skrevet 14. november 2011 Såeh, pandaen og jeg har slått opp. Jeg sa: Dette funker ikke lenger. Han sa: Det skjønner jeg, det går bra det, bedre å unngå at du blir gal. Vi brukte ca ti minutter på å snakke om det, før vi brukte femogtjue på å le, tulle og planlegge å lage et skikkelig helvete av det, bare for moro skyld. Jeg føler meg hundre kilo lettere nå, alt er bedre. Jeg er så glad vi tok det så bra og at vi er venner og ting er fint. .. nå må jeg VIRKELIG begynne på visual diary'en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. november 2011 #382 Del Skrevet 15. november 2011 Har allerede snkka med deg om det her, men ville bare påpeke e ngang til at jeg synes du ha væt veldig flink. Kjipt når sånt skjer, men det kommer nok mest sannsynlig noe bra ut av det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. november 2011 #383 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er stolt av deg Det krever mye mot å avslutte et forhold, uansett hvor kjipt det er, for forholdet er tross alt det som er trygt og kjent, og det er kjipt å miste det. Så jeg er kjempestolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. november 2011 #384 Del Skrevet 15. november 2011 Vil bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. november 2011 Forfatter #385 Del Skrevet 17. november 2011 Aww, takk, alle sammen <3 settes stor pris på ^^, De siste dagene har føltes mye lettere, som om jeg er hundre kilo lettere, egentlig. Jeg merker nå hvor mye forholdet sleit på meg, og det er godt å slippe det. Mest irriterende noensinne: Har en workshop fra kvart over elleve til tolv og så en toturial om VD fra FEM til halv seks. Omfg. Så stikker hjem igjen etter workshopen, vasker klær også har Tom lova å kjøre meg ned igjen ^^, MOTORSYKKEL! Omfg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. november 2011 #386 Del Skrevet 18. november 2011 Hihi Jeg liker sånne fire-timers-pauser, de er bra for "henge litt i byen og knipse litt" og enda bedre for å ta en time eller tre i fotodelen av bibliotket. Selv om det mesteparten av tida ender opp med "stikke hjem for å rydde og kanskje se litt gossip girl" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. november 2011 Forfatter #387 Del Skrevet 18. november 2011 Fem timers pauser ekke så sjukt gøy. Det føltes enormt unødvendig å komme tilbake igjen klokka fem >< Tom var snill og kjørte meg ned da, og venta på meg og kjørte meg opp igjen . Selvfølgelig var læreren min forsinka og det tok førti minutter, istedet for drøye femten, så nå skylder jeg Tom middag. Endelig helg, som betyr at jeg må jobbe. Skal prøve å vrenge hodet rundt en blog-oppgave, men synes det er vanskelig å finne motivasjon til å skrive om ting jeg egentlig ikke synes er spennende. Dessuten skjønner jeg ikke helt hele oppgaven. Ah, Moodle (uni-verdens Fronter/ItsLearning, om noen kjenner til det) er min beste venn. Pfffff... Idag har jeg egentlig bare sett på Fangene på fortet på nettsidene til TV3 og spise snop i senga. Skal vistnok ut i kveld, sammen med endel av jentene i etasjen min, men jeg veit ikke helt hvor gira jeg er. Jeg digger Claire, (om jeg ikke nevnte henne i lista, så går hun og fotojournalistikk, er enormt karrierebevist, veldig spirituell, lesbisk, selv om du aldri hadde gjetta det og veldig høylytt, men veldig kul.) og det ekke noe pes å gå ut med henne, men endel av de andre jentene her er kjipe, og jeg tror noen av de skal ut og. Faen. Æsj, jeg tar noen øl med Claire og stikker om det blir kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 20. november 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 20. november 2011 Gadd aldri å stikke ut på fredag, ble hengende med Phil og Tom istedet, som jeg somregel gjør. Og som jeg gjør akkurat nå. Vi har leksekveld, dvs Tom skriver ned massevis av tall om motorsykler, Phil tegner (og sender meldinger med Judy, som han har noe på gang med) og jeg henger på KG istedet for å skrive fire hundre ord om fransk fotografiteori. Jeg lærte dem å si "Faen i helvete, jeg snakker ikke norsk" idag. I tilegg kan Tom si "takk" (han sier det absolutt hele tiden) og Phil prøver å lære seg "beklager" også lærte jeg dem "vær så snill" her for noen dager siden. Det skal sies at de første de spurte om var det norske ordet for "weed", men jeg forklarte at "weed" er internasjonalt nok. Lurer på å lære dem "jazztobakk". Har egentlig brukt helga på veldig lite, det er digg å slappe av og koble ut litt, egentlig. Prøver å skrive mer teori nå? Jaa.. Bernie har vært bortreist siden mandag kveld og kommer ikke igjen før i morgen kveld, jeg kjenner at jeg savner henne. Det er fint å kjenne at jeg savner noen herfra og, tror det betyr at vi begynner å bli venner. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 23. november 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg leste gjennom de første sju sidene av dagboka mi idag. Wow, jeg var langt nede på et punkt. Jeg er på vei dit igjen. Jeg kjenner meg igjen i nesten alt jeg skrev da, bare i andre former. Men EN ting skal jeg klare å gjøre annerledes enn for noen uker siden, da den store flyttedepresjonen var her, jeg skal snakke ut om det. Om det så er på KG. (Takk til Pix som fikk meg til å innse hvor viktig ranting er) Kort oppsummert: Jeg stenger meg inne, lever bare med de umiddelbara folka rundt meg (Bernie, Phil og Tom) men snakker ikke med dem om det. Jeg spiser dårlig, nok til å komme meg gjennom dagen, men sjelden mer enn to ganger. Dusjer i så varmt vann at hele jeg er rød etterpå og alt føles kaldt å ta på. Sitter mye i dusjen. Dårlig tegn. Jeg sover ikke. Klokka er kvart over ett her nå (halv to når jeg var ferdig med innlegget), jeg skal opp før åtte i morgen, det kommer til å bli tungt. Har tatt taxi til skolen de siste to ukene fordi jeg ikke klarer å stå opp tidlig nok til å gå. Det koster meg mindre enn buss, fordi jeg alltid deler med noen, men likevel. Jeg tar ikke kontakt med gamle kjente, annet enn "nødvendig", men jeg svarer heldigvis ennå mens de tar kontakt med meg. De gamle fra vgs snakker jeg ikke med. Jeg har en stor haug med ting her som jeg har skullet sendt Tamomilla i en evighet, har bare ikke klart å gjøre det. Rommet mitt er ikke lenger "et rotete rom" det er "det rotete rommet". Jeg gjør ikke noe med det. Just cant be asked. Jeg røyker som en dampmaskin. Nei, det er ikke helt sant, men jeg ligger i overkant av gjennomsnittet mitt om dagen. Jeg har ikke snakka med mamma og pappa på flere uker. Må fortelle dem om meg og Pandaen. Etter å ha gått gjennom dagboka mi innså jeg er Vintergatan ikke lenger er hjemme. Det er tungt. Jeg gruer meg til å reise tilbake for å hente ting, det blir enda tyngre. Jeg tror ikke jeg har innsett hva som har skjedd med Pandaen. Alt der hjemme er så fjernt, regner med at det smeller når jeg kommer hjem. / til vintergatan. På tross av nyvunnen frihetsfølelse er jeg sikker på at det burde gjøre vondere enn dette. Jeg klarer ikke grine, for jeg klarer ikke engasjere meg i noe. Må bo hos pappa når jeg kommer hjem, må fortelle ham at jeg røyker. Lurer på hvordan jeg skal gjøre det. Vil ikke ha tips. Savner Kevlar så jeg blir sjuk, savner Pix like mye. Savner Star. Savner Nabohora, savner Klister. Men akkurat nå savner jeg Hats kanskje mest, fordi jeg har ikke snakka med ham siden jeg dro. Vurderer å røyke på rommet mens jeg hører på Kent. Stoler fortsatt ikke på at brannalarmen min her inn er varmesensor, ikke røyk, men kanskje verdt en sjangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. november 2011 #390 Del Skrevet 23. november 2011 Å jenta mi daaa :klemmer: Her blir det kanskje litt langt å rotete fra min side: Veldig fornøyd med at Pix har fått deg til å innse at ranting på kg er bra. Det trenger du Det første jeg vil si, er at du er den samme personen som du flytta. Du er like sterk, like tøff, like sosial, like snill, like morsom. Du har bare ikke helt klart å omstille deg enda. Du er nok deprimert, eller kanskje bare stedsforvirra, og du sliter med ting som kommer helt naturlig i Norge - men det betyr IKKE at du er svakere eller mindre rusta til å gjøre det du bestemte deg for Å snevre inn omgangskretsen ikke er så veldig farlig. Det har jeg også gjort. For det første er jo universitetet helt anderledes fra vidregående, det er ikke lagt opp til at man skal bli så close med folk lissom.. Og det er garantert masse kids i trinnet ditt som blir close, men det er de kidsa som tror det er vgs enda, og de er som regel ikke verdt å leke med uansett. Det jeg prøver å si, er egentlig at du ikke skal være kjempebekymra fordi du ikke har så stor gjeng lengre Det er jo kjipt, og veldig anderles for hypersosiale deg, men det ekke så voldsomt farlig i lengden. Og enda bedre, det kan endres, med små skritt Jeg tror du kommer langt ved å se problemene i hvitøyet da. Du må snakke med pappan din og mamman din, og når du først har kommet igjennom den første samtalen, går ting lettere. Jeg hadde også en periode hvor jeg ikke snakka med dem, og hvor de trodde alt var fint, og så måtte jeg til slutt ta et alvorsord med dem.. Jeg hadde også problemer med å innrømme for foreldrene at jeg sleit litt. Jeg var så redd for at de skulle bli bekymra og begynne å ringe meg konstant igjen og sånn. Men da jeg fikk snakka med dem skjønte jeg jo at det er akkurat det foreldre er til for Så.. Ja, forbered deg på en laaang samtale med dem, som sikkert ikke blir så voldsomt kul. Men det blir bedre Hva med å invitere tom, phil og bernie over på middag og spørre om de er gira på å arrangere et par middagskvelder i uka, hvor dere veksler på å lage forskjellig typer middag? Det er jo bare vinn-vinn; du får årntli mat, du får sosialisert mer, du kommer enda nærmere dem, og du tør kanskje å åpne deg litt mer. Dere kan jo også sette en regel på "inviter en bekjent til hver middagssammenkomst" - da blir dere litt bedre kjent med folka rundt dere, men ikke så mye at det blir masete? Hoedgreia er at vi er så glad i deg, og at du er så glad i oss, og at du kommer til å fikse det her kjempebra hvis du bare gir det tid og setter opp en liten plan. Elskerdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. november 2011 #391 Del Skrevet 23. november 2011 Kevlar sa det meste. Jeg legger til en ting til: Spis mer, ellers blir det juling. Neida, men nesten. Så lenge du ikke spiser nok, er blodsukkeret ditt kronisk lavt, noe som forverre depresjonsfølelsen. Flink til å rante, btw. iApprove! Og jeg vet du sa du ikke ville ha forslag til hvordan fortelle faren din at du røyker. Men jeg tenker: Ikke si noe. Bare gjør det. Tenn opp en røyk sammen med ham. I dunno, er det jeg ville gjort hvertfall. Går ann å skylde på stresset ved å være utenlandsstudent, at det gjorde at du begynte or smthn. 25 dager igjen :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. november 2011 Forfatter #392 Del Skrevet 24. november 2011 Takk for fine tilbakemeldinger <3 Jeg må ha feilformulert meg litt, for jeg er ikke bekymra for ikke å ha en stor vennegjeng lenger, poenget er at jeg ikke tar konakt med vennene mine her, fordi jeg ikke orker. Det er ikke det at jeg ikke har en relativt stor gjeng venner, men at jeg har meldig meg ut av den. Prøvde å ringe pappa igår, men han hadd en kompis på besøk, så det ble bare løs prat om skolen. Vi spiser middag sammen nesten hver dag, middag er det eneste måltidet jeg spiser hver dag, de andre varierer litt Dere har nok rett i at lavt blodsukker er med på å ødelgge, så jeg prøvde å tvinge i meg mat igår, selv om jeg ikke var så sulten at det gjorde noe. Jeg kasta opp. Må finne en bedre løsning. Hehe, Pix, hvis jeg hadde gjort det hadde jeg blitt kasta ut. Tror jeg må si det til ham. Jess, kommer så jævlig til å skylde på det ^^, Takk, begge to ^^, --- Nå skal det sies at igår var en drittdag, men håper idag blir bedre. Har allerede forsovet meg, så dette kan bli spennende ^^, Vel, jeg må bare plukke opp et stativ på skolen, og skulle hente det ti, men neida. Men det var bare en avtale med megselv uansett Må finne et sted å svømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. november 2011 #393 Del Skrevet 24. november 2011 Finn én ting du synes er digg å spise nå, uansett om det er youghurt eller pasjonsfrukt eller knekkebrød eller whatever. Også har du alltid med det en god del av det. Og en god regel jeg levde etter i den perioden jeg kunne spise eple: Lyst på sjokolade? Minst et halvt eple først. Spiste alltid sjokolade etterpå, men da fikk jeg i meg litt næring også. Funka dønn for meg, du får teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. november 2011 Forfatter #394 Del Skrevet 25. november 2011 Høres ut som en fet plan, skal prøve ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. november 2011 #395 Del Skrevet 25. november 2011 Flink 23 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 26. november 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 26. november 2011 Ååååh, jeg tror kanskje jeg må kjøpe nye skoooo.. http://www.clockworkcouture.com/secrets-of-the-beekeeper-2-colors.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. november 2011 #397 Del Skrevet 27. november 2011 OOOh fine. Men litt over-the-top også kanskje? Synes de andre du har i samme stilen, bare mindre stæsj på, er finere egentlig, for de får man brukt til mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. november 2011 Forfatter #398 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har ingen sko i samme stilen? Om de tenker på de høye jeg har med lisser helt opp, så har jeg lagt dem igjen hos Pix, fordi jeg ikke bruker dem pga lissene. Hater de lissene. Jeg har lyst på de svarte, som er mer min stil uansett, jo, kanskje endel mer stæsj enn jeg vanligvis bruker, men jeg forelska meg helt i de og har lyst til å prøve noe litt nytt. Og om jeg ikke kan bruke de HELE tiden så gjør ikke det noe, for da er det ekstra gøy å bruke dem innimellom. ^^, Men som sagt, jeg skal ta litt tid å tenke over det. Må vurdere litt i forhold til å få sem shippa hit også. Fant ut at det er gratis å få ting inn i UK da, ikke noe toll eller moms eller noenting ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. november 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 27. november 2011 Satt barbeint ute i sola og tok en sigg, leste bok og drakk pepsi idag. Hva er denne vinteren alle snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2011 #400 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor varmt er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå