Bø Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Verken jeg eller han har erfaring med binding, men vi har begge lyst til å prøve. Neste uke har jeg tenkt å overraske han, med å "gi han en omgang". Men... Hva gjør jeg? Hva trenger jeg av utstyr? Jeg var på Kondomeriet og så på utstyret de hadde der. Det meste var harry og smakløst, resten var dyrt. Men de hadde tape til den slags bruk. Kan det være noe? Er det vanlig å sette fast både armer og bein? Bør de være helt strake, eller er det greit å ha muligheten til å bøye og tøye litt? Og hva gjør jeg når jeg omsider har fått "montert" han til senga? Jeg vil jo så gjerne at det skal bli en så positiv opplevelse som mulig. Vil helst ikke at det skal bli pinlig... Jeg har veldig lyst til å "sette" meg på ansiktet hans, men ser ikke helt hvordan jeg skal få buksert meg selv i rett stilling, når han ligger med armene oppover. Hvor gjør jeg av beina mine liksom? Alle innspill, tips og råd taes imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du trenger virkelig ikke å kjøpe ting å binde med, før du er sikker på om du liker det, iallefall.... Strømper, skjerf, bånd, håndjern (må kanskje kjøpes, ja ) Hvis senga ikke har sengestolper, så binder du hendene over hodet, og samler beina, og binder dem... Hvis du binder til sengestolper, er det OK, med litt slakke bånd, sånn at han kan bevege seg litt. Pass også på å ikke binde hor stramt, sånn at blodtilførselen stopper, litt negativt. Når han er helt sånn forsvarsløs, er det sinnsykt kult å bruke mye tunge på ham, og langt forspill, litt sjokolade saus på brystvortene, for eksempel... Ta mye på deg selv, også, gjerne mens du sitter veldig tett inntil ansiktet hans. OG sett deg på ham, for all del!!! Ikke no problem, skjønner ikke helt at armene hans blir i veien *tenke* :klø: Sett deg med rompa til, da blir det vel rett?? Uansett, lykke lykke til. Tror du får det rasende moro, for ikke å snakke om ham!! Ikke tenk på om det er pinlig eller ikke, har du den tanken i hodet, blir det det. Bare slipp deg løs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke mist nøkkelen hvis du går for håndjern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke mist nøkkelen hvis du går for håndjern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o Les "Geralds Game" av Stephen King, så snakker man ikke mer om sånn... Og ikke si noe om det til "kvinnen" Da klarer hun aldri å kose seg med det!!! Hallllllllooooo!!! Slemme damer :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lærmansjetter er ikke så veldig dyre.... Det å spenne mansjettene rundt håndledd og ankler er veldig erotisk - for begge. Gjør det sakte ... det å binde din kjære er en kjærlighetserklæring til henne/ham. Det må nytes .... Masse gode tips fra Glamorgirl ... Gled dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 Han har jernseng, så jeg kan feste armene hvordan jeg vil. Men hvor setter jeg bena? Innafor armene hans eller utenfor? Og beina mine er lengre enn armene hans, så hvis jeg setter meg med rompa til, så vil beina kræsje i sengegjerdet... kanskje. Eller kanskje ikke. Hihi. Jeg gleder meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 ..."Geralds Game" av Stephen King... IKKE riktig sengelektyre når du planlegger ett overfall på typen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #9 Del Skrevet 16. oktober 2003 Han har jernseng, så jeg kan feste armene hvordan jeg vil. Men hvor setter jeg bena? Innafor armene hans eller utenfor? Og beina mine er lengre enn armene hans, så hvis jeg setter meg med rompa til, så vil beina kræsje i sengegjerdet... kanskje. Eller kanskje ikke. Hihi. Jeg gleder meg i allefall. Hm, sett deg andre veien da, og ha bena dine utafor armene hans. Har ikke prøvd i sånn seng, jeg, bare i sånn der jeg bare bandt ham, ikke festa ham.... da gikk det fint å sitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #10 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du med "kvinnen i hans liv" mener at du er innstilt på å leve livet ut med han, så ville jeg ventet lenger enn to uker etter at forholdet var innledet, med å introdusere denne leken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #11 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du med "kvinnen i hans liv" mener at du er innstilt på å leve livet ut med han' date=' så ville jeg ventet lenger enn to uker etter at forholdet var innledet, med å introdusere denne leken.[/quote'] pyse. du har ikke levd før du har eksperimentert med kombinasjonen bondage/one night stand. DET er spennende, det! gudene vet om du noen gang slipper løs, og hva din nyervervede sexpartner kan finne på å utsette deg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 16. oktober 2003 #12 Del Skrevet 16. oktober 2003 Til binding vil jeg anbefale tau kjøpt på båtforretning.Vi har 8 mm tykkelse, og det er deilig og sensuelt. Jeg vil anbefale å ha litt forskjellige lengder. Pass på at tauet er mykt og ikke har nylonoverflate. Skal du kjøpe mansjetter, så kjøp noen noen som er fora over kanten. Hvis ikke kan de gnage. Hvis du smører de inn med lærfett blir de myke og fine etter hvert. Det finnes egne mansjetter som egner seg til opphenging. Håndjern kan fort bli ubehagelig om man ligger oppå hender som er festa sammen.Stående og sittende funker håndjern best synes jeg. Husk på å passe på nøkkelen... Bondagetape er fint og det kleber til seg selv. Kan også brukes igjen og igjen. Dog bondagetape passer ikke til å tape over øynene. Det kan fort bli vel stramt. Ved binding er sikkerhet viktig. Ikke bruk ledninger, klessnor og ting som strammer for mye. En god regel er at man skal kunne få en finger mellom hud og tau. Det er mye lettere å få opp en knute på et tau eller på et skjerf eller en nylonstrømpe. Ha også en saks liggende i nærheten om du ikke får opp knuter. Det er også lurt å trene på knuter på forhånd slik at man kan skikkelige knuter (og sikkerhetsknuter) og ikke bruker kjerringknuter. Jeg kan anbefale sidene til BD-Bergen for å lære om knuter. http://home.no.net/bdbergen/bondage/knuter.php TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. oktober 2003 #13 Del Skrevet 16. oktober 2003 DET!!! hadde jeg ikke hatt nerver til......... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #14 Del Skrevet 16. oktober 2003 Enig med Chimpis!! No way :o Eeeeeeller, hvis han ikke var no tess, kunne jeg jo bundet ham og gått, og gitt ham telefonnummeret til noen jeg ikke liker.....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 16. oktober 2003 #15 Del Skrevet 16. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 16. oktober 2003 #16 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har håndjærn kjøpt på Beate Use med pus på! De er myke og deilige og man trenger ikke nøkler for å åpne de, bare en sånn dings man vrir opp. Synes det er trygt jeg! Jeg fikk de i julepresang av en venninne, kan tro det ble rar stemning blandt hele familien rundt juletreet... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArMada Skrevet 16. oktober 2003 #17 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei du. Det beste er nok å ikke tenke på at "ingen av dere har erfaring". Dere skal leke, ikke prestere. Ganske viktig, det. Å ikke henge seg for mye i "hva innebærer bondage?", men å gjøre det du har lyst til. Gjøre det du synes virker spennende. Så kan du kalle det bondage, eller hva du vil - det er ikke så interessant. Du kan bruke alt fra sjal, via mansjetter, til håndjern. Kanskje smart å starte med noe du allerede har - og se om dere liker det? Trenger jo ikke å "montere ham helt fast" men bruke litt midler så han får en følelse av hva det er - selv om han klarer å løsrive seg fra myke sjal hvis han vil, så vil han sannsynligvis ikke det, og da holder det - ikke sant? Så kan man investere senere. Eventuelt. Hvis det gir mersmak! Har du lyst til å sette deg på ansiktet hans, så gjør det. Ikke tenk så mye på at det må bli "riktig"... Bena finner seg plass. Hvis du gjør det som virker naturlig, vil det fungere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gjest Skrevet: Tor Okt 16, 2003 15:30 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Hvis du med "kvinnen i hans liv" mener at du er innstilt på å leve livet ut med han, så ville jeg ventet lenger enn to uker etter at forholdet var innledet, med å introdusere denne leken. Hva vet du om hvor lenge det er siden jeg innledet et forhold til han???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 17. oktober 2003 #19 Del Skrevet 17. oktober 2003 Litt av sjarmen er jo å kunne gjøre slike ting på impuls da, bruke det man har for hånden; gladpack, (nylon)strømpebukser eller andre klær, gavebånd, ledninger, strips, tape... vær kreativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 17. oktober 2003 #20 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva vet du om hvor lenge det er siden jeg innledet et forhold til han???? :o Hei du: gjest; det her er jo en temmelig uskyldig greie da. Tar mannfolket beina på nakken på grunn av noe sånt, kunne det vært det samme for meg. Herregud- det må da gå an å leke seg litt?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå