AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Del Skrevet 12. desember 2010 Reagerte litt på at moren min sa vålerengen (stedet). Selv sier jeg vålerenga, pleier som regel ikke å bruke a-endinger, men å si vålerengen høres bare rart ut. Folk har regert på når jeg sier hytten, solen og klokken, men dette er kun når jeg er andre steder enn oslo. Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. desember 2010 #2 Del Skrevet 12. desember 2010 Vålenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 12. desember 2010 #3 Del Skrevet 12. desember 2010 Prøver å unngå ordet. Har hørt noen si "voff". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Del Skrevet 12. desember 2010 Vålerenga selvfølgelig! Hilsen Vålerenga-beboer som ikke ville turt å vise seg utendørs i nabolaget om hun omtalte stedet med en-ending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Å si Vålerengen er jo bare dumt Selv sier jeg Vålenga (med tjukk l). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 12. desember 2010 #6 Del Skrevet 12. desember 2010 VÅLERENGA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. desember 2010 #7 Del Skrevet 12. desember 2010 enga så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diabla Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Vålerenga!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 13. desember 2010 #9 Del Skrevet 13. desember 2010 Vålerengen, Majorstuen, Hardangervidden. Alle barnene satt i flyet og så ut, bortsett fra Finn. Han satt på vingen og så inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Del Skrevet 14. desember 2010 Vålerenga, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 14. desember 2010 #11 Del Skrevet 14. desember 2010 Vålenga eller Vålerenga, med tykk l. Eventuelt bare Enga. Det kommer an på sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 15. desember 2010 #12 Del Skrevet 15. desember 2010 Vålerenga. Med tjukk l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 21. desember 2010 #13 Del Skrevet 21. desember 2010 vål'enga Men normalt sier vi Enga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #14 Del Skrevet 21. desember 2010 At noen velger å si Majorstuen høres kanskje litt snobbete ut, men det går. Å si Vålerengen går derimot ikke, med mindre du jobber i menighetsbladet Ergo: Vålerenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #15 Del Skrevet 4. januar 2011 det er med A Majorstuen er ikke med a, men er jo å si det med a. Vil bare nevne noe; Når jeg flyttet til Oslo i 1999 var det ett helsikkes léven for at noen hadde skrevet Majorstua på alle trafikkskilt der oppe.... Da ble det gjort veldig klart at det heter Majorstuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violently Happy Skrevet 4. januar 2011 #16 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva sier dere? Vålerenga eller Enga. Jeg har hørt Vålerengen men synes det virker litt..eeh..rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå