Gå til innhold

Hvorfor spiser negere så mye kylling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er i USA står det en laaang kø med negere (eller african americans som er mest politisk korrekt å si)utafor KFC og El Pollo Loco. Ser også her i Norge stadig ofte at negere går bortover gata og tygger på en kylling.. hva er greia med det? Elsker de kylling så mye eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Hver gang jeg er i USA står det en laaang kø med negere (eller african americans som er mest politisk korrekt å si)utafor KFC og El Pollo Loco. Ser også her i Norge stadig ofte at negere går bortover gata og tygger på en kylling.. hva er greia med det? Elsker de kylling så mye eller hva?

Kanskje de har problemer med å få høne, så da nøyer de seg med kylling :skratte: .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder da ikke bare negerne, det er de feite menneskene som alltid stikker innom kfc og pollo loco. Uansett om de er hvite eller svarte :jepp: helt sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til hva man legger merke til!!

Jeg har aldri vært i USA. Men trodde dette var en myte jeg..

Men her legger jeg merke til at alle spiser den fæle brunosten.

Eller i Afrika spiser de bare ris...

Her lukter alle melk..Den melkelukten er overalt. Lukten er som den lukten på små babyers gulp.

Oh lord for ikke snakke om da jeg var på toget heromdagen!!

Der satt det en bælfeit mann og jafset i seg chips, potetgull og en svær feit hamburger med sikkert en XXXXL size cola.

Nei uff i alle dager!!!

Kan ikke de hersens menneskene hvit som svart holde seg hjemme med sine ubehageligheter sier nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Kanskje fordi det er billig? Hvem vet. Har aldri sett noe særlig til svarte som spiser kylling langs gata her i landet. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det smaker godt?

Fordi det ikke strider mot deres religiøse tro?

Fordi det er relativt rimelig?

Fordi det er lett tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...