AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Del Skrevet 12. desember 2010 Hver gang jeg er i USA står det en laaang kø med negere (eller african americans som er mest politisk korrekt å si)utafor KFC og El Pollo Loco. Ser også her i Norge stadig ofte at negere går bortover gata og tygger på en kylling.. hva er greia med det? Elsker de kylling så mye eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2010 #2 Del Skrevet 12. desember 2010 Hver gang jeg er i USA står det en laaang kø med negere (eller african americans som er mest politisk korrekt å si)utafor KFC og El Pollo Loco. Ser også her i Norge stadig ofte at negere går bortover gata og tygger på en kylling.. hva er greia med det? Elsker de kylling så mye eller hva? Kanskje de har problemer med å få høne, så da nøyer de seg med kylling . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 12. desember 2010 #3 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvorfor er du en idiot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2010 #4 Del Skrevet 12. desember 2010 Fordi det er godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 12. desember 2010 #5 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje de har problemer med å få høne, så da nøyer de seg med kylling . Du er herlig, Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 12. desember 2010 #6 Del Skrevet 12. desember 2010 Fordi det er godt? Helst fritert, i ei bøtte... Vannmelon til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 12. desember 2010 #7 Del Skrevet 12. desember 2010 Hver gang jeg er i USA står det en laaang kø med negere (eller african americans som er mest politisk korrekt å si)utafor KFC og El Pollo Loco. Ser også her i Norge stadig ofte at negere går bortover gata og tygger på en kylling.. hva er greia med det? Elsker de kylling så mye eller hva? Det gjelder da ikke bare negerne, det er de feite menneskene som alltid stikker innom kfc og pollo loco. Uansett om de er hvite eller svarte helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Du er herlig, Belladonna Så koselig at du synes det, da. Det hender jeg glimter til iblant . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Del Skrevet 12. desember 2010 Makan til hva man legger merke til!! Jeg har aldri vært i USA. Men trodde dette var en myte jeg.. Men her legger jeg merke til at alle spiser den fæle brunosten. Eller i Afrika spiser de bare ris... Her lukter alle melk..Den melkelukten er overalt. Lukten er som den lukten på små babyers gulp. Oh lord for ikke snakke om da jeg var på toget heromdagen!! Der satt det en bælfeit mann og jafset i seg chips, potetgull og en svær feit hamburger med sikkert en XXXXL size cola. Nei uff i alle dager!!! Kan ikke de hersens menneskene hvit som svart holde seg hjemme med sine ubehageligheter sier nå jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2010 #10 Del Skrevet 12. desember 2010 Helst fritert, i ei bøtte... Vannmelon til dessert! Remulade til å duppe i og cola light (det MÅ være light) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2010 #11 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje fordi det er billig? Hvem vet. Har aldri sett noe særlig til svarte som spiser kylling langs gata her i landet. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #12 Del Skrevet 13. desember 2010 Fordi det smaker godt? Fordi det ikke strider mot deres religiøse tro? Fordi det er relativt rimelig? Fordi det er lett tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå