Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #21 Skrevet 17. oktober 2003 har gjort det, men svigers,bla, syntes det er så humor når jeg sitter det som ett levendes spørsmålstegn når de holder på med vilje.
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #22 Skrevet 17. oktober 2003 Du kan ikke et morsomt språk de ikke kan da, så kan du le litt av dem også
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #23 Skrevet 17. oktober 2003 æ æ ækte sørrlenning, å æ siår mannge or som di ikke sjønnår.. heheh!!!!!
Livets datter Skrevet 17. oktober 2003 #24 Skrevet 17. oktober 2003 *kommer og brekker skiene dine i søvne når du sover* :sjarmor: :sjarmor:
LilleBille Skrevet 17. oktober 2003 #25 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg vil IKKE ha snø! Det betyr at det blir kaldt, slapsete, og dessuten må jeg måke! :evil: .. støtter denne!!!!! .. har mest lyst til å grave meg ned når det er skikkelig vinter... -- og bare komme opp en liten tur til jul...
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2003 #26 Skrevet 17. oktober 2003 vinterdekk*grøsse* glatt på veien *grøsse* jeg er glad jeg skal til thailand i desember
liv Skrevet 17. oktober 2003 #27 Skrevet 17. oktober 2003 ja men.. ikek snø mandag da. Skal ha med meg en tredjeklasse ut i skogen.. Grille pølser på bål og sånt.. Snø passer ikke inn i mine planer.
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #28 Skrevet 18. oktober 2003 Snø er noe forbakset tull!!! Flere som har nærmere 60 kvm å måke???
LilleBille Skrevet 18. oktober 2003 #29 Skrevet 18. oktober 2003 Snø er noe forbakset tull!!! Flere som har nærmere 60 kvm å måke??? Gang det med 5 eller 6 .. så nærmer du deg min gårdsplass og vei... :evil:
Gjest Cruella Skrevet 18. oktober 2003 #30 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg elsker vinter, gleder meg som et barn til skianleggene åpner. Da skal jeg suse nedover bakkene på brettet mitt og stoppe med jevne mellomrom i skistua for en kopp kakao eller Jägermeister...! Leve snøen!!!
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 #31 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg vil ha snø !! Vel og merke bare fra 1 desember - 1 januar.. Etter nyttårsaften kan snøen forsvinne igjen.. Hater å kjøre bil på vinterføre :x
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. oktober 2003 #32 Skrevet 18. oktober 2003 Snø.....? Snø...??!!??! Og du roper hurra??? Ingenting å rope hurra for... Alt for tidlig med snø! :evil:
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #33 Skrevet 18. oktober 2003 Enig med Jinx (Hvor HAR du vært Jinx??) jeg vil gjerne ha snø når det er jul.....
Gjest Embla s Skrevet 18. oktober 2003 #34 Skrevet 18. oktober 2003 Snø *fnyse* :-? for det første så er vinteren (vinter med snø og is, vel og merke)livsfarlig!!! Glatte veier... Hater glatte veier! Stavre seg fram som en gammel kjerring... Føler det som om jeg går på stylter, livredd for å falle :-? Og den fortærende følelsen når man faller allikevel fordi man må løpe for å rekke buss/tog/bane... Så vondt det gjør, også skal man liksom kjekt reise seg og late som ingen ting til ære for alle som står og ser på med medlindenhet (og litt latter?) i blikket. Det kan godt snø lille julaften. Så kan snø og is forsvinne 1. nyttårsdag.
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #35 Skrevet 18. oktober 2003 Så vondt det gjør, også skal man liksom kjekt reise seg og late som ingen ting til ære for alle som står og ser på med medlindenhet (og litt latter?) i blikket.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. oktober 2003 #36 Skrevet 18. oktober 2003 Snø *fnyse* :-? for det første så er vinteren (vinter med snø og is, vel og merke)livsfarlig!!! Glatte veier... Hater glatte veier! Stavre seg fram som en gammel kjerring... Føler det som om jeg går på stylter, livredd for å falle :-? Og den fortærende følelsen når man faller allikevel fordi man må løpe for å rekke buss/tog/bane... Så vondt det gjør, også skal man liksom kjekt reise seg og late som ingen ting til ære for alle som står og ser på med medlindenhet (og litt latter?) i blikket. Det kan godt snø lille julaften. Så kan snø og is forsvinne 1. nyttårsdag. Kunne ikke sagt det bedre selv, men snøen kunne vært borte 1. juledag
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 18. oktober 2003 #38 Skrevet 18. oktober 2003 :o Gisp !!!! Ja, her ER det snø nå, helt hvitt ute og flere cm !! My God !!
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 #40 Skrevet 18. oktober 2003 Her snør det som bare det nå.. Barna er i ekstase .... Vært her hele tida jeg Tex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå